De kleinste Kadijkerrun ooit!

Zo,

mijn verbouwing is nog niet klaar, maar goed toch maar eens rustig aan wat puntjes op een rijtje zetten die volgens mij moeten gaan gebeuren:
  • vergunning (uitzoeken of het een gewone evenementen vergunning is of dat er een andere vergunning nodig is
  • contact prinsen stichting over animo
  • begeleiding, zal even contact opnemen met Thuis zij hebben vast meer ervaring met dergelijke evenementen
  • sponsoring eten
  • sponsoring kleding voor de bakkenisten
  • indien kleding gedoneerd wordt, opslag hiervoor
  • pr plannetje
  • draaiboek opstellen
  • sponsoring diverse
  • evenementen verzekering
  • vrijwilligers!!!!

Zo even de puntjes waar ik zo even snel aan denk, die geregeld moeten gaan worden
 
met sponsoring kleding, bedoel je helmen e.d ? Wellicht dat die bij de Prinsen-dingus ergens opgeslagen zouden kunnen worden?

Bedoel je met vrijwilligers ook de zijspan en trike(?) piloten? Of volgen die dan uit de pr-activiteiten?


edit; Is het trouwens verstandig om kleding (helmen) te laten sponsoren voor iets wat feitelijk 'de eerste keer' is?
Kan me voorstellen dat eventuele sponsoren eerst aan zouden willen zien hoe e.e.a. verloopt onder 'het nieuwe regime'
wellicht voor de eerste keer die betreffende sponsoren eerst de pr-kosten laten sponsoren?


En vwb sponsoren, wellicht proberen te achterhalen wie de 'oude' Kadijker altijd sponsorden?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog nooit een run mee gereden, wat is eigenlijk de norm voor wat betreft helmen? Zelf mee nemen, of niet?
 
Hee Dropje,

je hebt gelijk wat betreft die kleding en dergelijke. Bij de kleine versie hebben we zelf mee genomen, maar kan me goed voorstellen dat de meeste mensen wat andere maten thuis hebben liggen.
wil zeker kijken wie de "oude" sponsoren waren, dat is altijd een goed uitgangspunt.
En met vrijwilligers bedoel ik in de meest algemene zin mogelijk, dus
- rijders
- begeleiding
- catering
- organisatorisch
 
Hee Dropje,

je hebt gelijk wat betreft die kleding en dergelijke. Bij de kleine versie hebben we zelf mee genomen, maar kan me goed voorstellen dat de meeste mensen wat andere maten thuis hebben liggen.
wil zeker kijken wie de "oude" sponsoren waren, dat is altijd een goed uitgangspunt.
En met vrijwilligers bedoel ik in de meest algemene zin mogelijk, dus
- rijders
- begeleiding
- catering
- organisatorisch

Wat betreft helmen: Bij de meeste runs wordt gevraagd aan de rijders een extra helm voor de passagiers mee te nemen. Het enige nadeel is dat er vaak veel kleinere hel
 
Hee Dropje,

je hebt gelijk wat betreft die kleding en dergelijke. Bij de kleine versie hebben we zelf mee genomen, maar kan me goed voorstellen dat de meeste mensen wat andere maten thuis hebben liggen.
wil zeker kijken wie de "oude" sponsoren waren, dat is altijd een goed uitgangspunt.
En met vrijwilligers bedoel ik in de meest algemene zin mogelijk, dus
- rijders
- begeleiding
- catering
- organisatorisch

Wat betreft helmen: Bij de meeste runs wordt gevraagd aan de rijders een extra helm voor de passagiers mee te nemen. Het enige nadeel is dat er vaak veel kleinere helmen zijn, en zelden de grotere maten.
Dus een paar grote helmen ritselen, en de rest laten meebrengen door de rijders is een optie.
 
als je toch contact hebt met het MBT (motorbegeleiding). Vraag ze dan gelijk naar helmen.
Ik zit ook bij die stichting en weet dat ze zakken vol met oude helmen hebben. Die worden, onder andere, met de MBT run (de oude carla schuurmanrun) gebruikt. Goeie kans dat je ze gewoon kan lenen.
 
Kijk dat zijn goede berichten. Oook heb ik gisteren uitgevonden dat er iig vanuit de provincie een potje is voor dit soort evenementen en de meeste gemeentes hebben ook iets dergelijks. Dus dat is weer een mogelijke geld bron
 
Kijk dat zijn goede berichten. Ook heb ik gisteren uitgevonden dat er iig vanuit de provincie een potje is voor dit soort evenementen en de meeste gemeentes hebben ook iets dergelijks. Dus dat is weer een mogelijke geld bron
De provincie misschien, maar van de gemeente hier verwacht ik niets. Er is hier net 1,2 miljoen weggesneden.
 
Wil je lachen? _O- Ik laat hier en nu dit topic met de foto's aan een oom en tante zien, Herkende mijn tante haar jongste zus op de foto's :W

Het gaat hier om Irma Hartman. Die met de beige jas en roze sjaal.
Foto-QNKXFUNN.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar het lijkt me stug dat Irma ooit in de Bijlmer of de koepel van Breda heeft "gelogeerd". _O-

even serieus blijven he even serieus blijven B|

En in de Bijlmer heb ik nooit gelogeerd, ben er wel eens door heen gereden.
Lang heeeeeeeeeeeeeeeel lang geleden.

Alles westelijk van de lijn die oostelijk van Utrecht loopt wil ik mijden :Y
:+
 
even serieus blijven he even serieus blijven B|

En in de Bijlmer heb ik nooit gelogeerd, ben er wel eens door heen gereden.
Lang heeeeeeeeeeeeeeeel lang geleden.

Alles westelijk van de lijn die oostelijk van Utrecht loopt wil ik mijden :Y
:+
-O- Dat wordt dan lastig met de volgende Kadijkerrun.
 
Laatst bewerkt:
Is daar geen natuurlijke barrière? Wij hebben de Hollandse waterlinie aangelegd om volk als jullie in het oosten te houden. :P

En hem vervolgens nooit durven gebruiken omdat jullie er nog net bijtijds achterkwamen dat het toch wel lastig is als er geen hulp meer uit het oosten komt

Het heet toch de wijzen komen uit het oosten
 
En hem vervolgens nooit durven gebruiken omdat jullie er nog net bijtijds achterkwamen dat het toch wel lastig is als er geen hulp meer uit het oosten komt

Het heet toch de wijzen komen uit het oosten
Eigenwijs is ook wijs :P
 
Niet dat ik iets te melden heb. Maar OMA begon al in te dutten. :z Dus dacht ik 'laat ik dit topic maar eens een schopje naar boven geven'.
 
Niet dat ik iets te melden heb. Maar OMA begon al in te dutten. :z Dus dacht ik 'laat ik dit topic maar eens een schopje naar boven geven'.

Waarom :?

Er is nu toch geen reden om dat ouwe mens in een bak te plaatsen
Krijgen we het alleen maar erg koud van
 
Terug
Bovenaan Onderaan