De kleinste Kadijkerrun ooit!

Ik begrijp de regenverhalen niet zo goed. Na het evenement van het jaar nog ruim 250km. gereden om thuis te komen, en nergens last van gehad. Ben ik dan de enige die droog thuis is aangekomen?

FF wat plaoties van mij d'r bij. Helaas, na de www.De80vandedijk.nl & Noordhollands Dagblad en de Kleinste Kadijkerrun ooit, is hier geen puf genoeg meer :Z om alle pheauteaux van obscene teksten te voorzien. :W
Kleinste Kadijkerrun ooit! 23 september 2012
 
Laatst bewerkt:
de laatste Kadijkerrun had ik Bert in de bak.

full


zal ie dat nog weten ?
 
Laatst bewerkt:
Wat is dat nu voor een rare bus op de laatste foto?

Dat zal ik je nu uitleggen; Tijdens de 4Daagse van Nijmegen staat sinds een paar jaar ene Jan van Vulpen aan het parcours om reclame te maken voor zijn "bedrijf". Type simpele druif/harde werker. Hij deelt dan stickertjes aan de wandelaars en roept de hele dag door "Bomih zagûh" Dit jaar heeft een groepje wandelaars in T-shirts van zijn bedrijfskleur (geel) en de tekst van die stickertjes de hele 4Daagse rondgelopen.
JvV wist zelf nergens wat van tot ze voor 'm stonden, hij vond het prachtig! Maar moest wel vragen wat er op hun rug stond want de beste man kan niets eens lezen.
file.php

In het midden met de rode pet Jan van Vulpen himself.

De bus op de foto kwam ik tegen bij een vriendin in capelle a.d. IJssel. En is dus meer bedoeld voor mijn wandelforum. Zou Jan van Vulpen van huisstijl zijn veranderd na de 4Daagse?

Afijn, kom even mee naar het wandelforum om te zien wat ik bedoel. Walkers4Walkers.nl • Aanmelden
Trouwens, hoe heet HeVu van zijn achternaam? :Y
 
Laatst bewerkt:
Oh, dacht dat ie van He van Vu was ;)
Geen idee wie dat is trouwens O-)
 
Laatst bewerkt:
Oh, dacht dat ie van de geweldige zijspanner was ;)
Geen idee wie dat is trouwens O-)

En jij wil achter me aan rijden a.s. zaterdag omdat je het BOT niet kan vinden?????
nou nou nou nou he he he he

groetjes
voor een keer dan

HEVU
 
Laatst bewerkt:
En jij wil achter me aan rijden a.s. zaterdag omdat je het BOT niet kan vinden?????
nou nou nou nou he he he he

groetjes
voor een keer dan

HE van VU

euh je gaat het bot ook niet vinden a.s zaterdag ,er zit nog een week tussen :P
 
Laatst bewerkt:
En jij wil achter me aan rijden a.s. zaterdag omdat je het BOT niet kan vinden?????
nou nou nou nou he he he he

groetjes
voor een keer dan

HE van VU

Ok, zullen we het bewijs nu maar weer gezamelijk wissen dan? ;)

As. ook een bot? Gezellig :)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een beginnetje gemaakt.
Berts verjaardag

Ik ga wat lokale mensen benaderen die misschien wat kunnen regelen, de Rotary en zo.

Rutgertju? Heb jij die jongen van het MBT nog gesproken?
 
Alvast bedankt voor de aangeboden hulp. Vooralsnog probeer ik een organisator te vinden, misschien verderop in het proces.
 
Count me in,
als mijn verhuizing klaar is heb ik ook wel weer tijd om een dergelijk evenement te organiseren. Heb wel wat ervaring als organisator van een paar festivals, goed het is motoren, zou moeten lukken
 
Dat is mooi nieuws CB400F :} , sponsorwerving en de tijd die daarvoor nodig is heb ik geen kaas van gegeten. Een projectplan, draaiboek maken gaat wel lukken, maar de juiste spelers en mogelijkheden om tafel krijgen :?
Wanneer denk je dat je verhuist bent?
 
Laatst bewerkt:
Ben zelf ook niet de sterkste sponsorwerver,

maar goed heb nog wel het eea aan kennissen, die daar veel meer kaas van gegeten hebben dan ik. Dus zal eens even wat rond horen of die mensen mee willen doen.
Tijd is bij mij ook altijd een issue, maar goed voor dit soort zaken maak ik tijd. ;) Ben vollop bezig met mijn verhuizing en de bijbehorende "herverbouwingen" maar zal met een paar weken toch wel voor elkaar zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan