peter-1981
MF veteraan
uiteraardGoeie Peter.
Dus nu kunnen we voor de koekenblik-reparatie bij jouw terecht.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
uiteraardGoeie Peter.
Dus nu kunnen we voor de koekenblik-reparatie bij jouw terecht.
Mogen we Belgie wel binnenGisteren met een klein groep een tour gemaakt van 240 km. Super omgeving helaas geen route omdat die gene wat voorop reed daar de weg wist.
We zijn door verschillende plaatsen gereden en hoofdzakelijk bos gebied. Plaatsen zoals St. Vith, Amel en dan helemaal door tot Ouren hier uit eindelijk een tussen stop op de camping International ( Welkom – Mared Resorts ) Mooie locatie en goed verzorgd. En uit eindelijk via Malmedy en Eupen terug naar huis. Was op sommige plekken wel een beetje fris maar wel goed weer gehad.
Mogen we Belgie wel binnen
Gisteren in de Eifel geweest er was 2 x laser controle
De voorrijder kreeg proces van 25€ hebben we gedeeld door 4
En een algemene controle in de buurt van Vogelsang
Op camping International heb ik in 2002 een van de beste jeugdvakanties ooit gehad. 2 weken in het "natuurgedeelte" zonder water en elektriciteit met alleen een kampvuur en goedkope drank en sigaretten uit Luxemburg.Gisteren met een klein groep een tour gemaakt van 240 km. Super omgeving helaas geen route omdat die gene wat voorop reed daar de weg wist.
We zijn door verschillende plaatsen gereden en hoofdzakelijk bos gebied. Plaatsen zoals St. Vith, Amel en dan helemaal door tot Ouren hier uit eindelijk een tussen stop op de camping International ( Welkom – Mared Resorts ) Mooie locatie en goed verzorgd. En uit eindelijk via Malmedy en Eupen terug naar huis. Was op sommige plekken wel een beetje fris maar wel goed weer gehad.
Het is dat ronde tonnetje dat op z'n plek wordt gehouden door dat gammel beugeltje. Het beugeltje is waarschijnlijk gebroken of de kabel die erop gesoldeerd zit is losgekomen;Dat tank indicator probleem komt ook schijnbaar veel voor bij BMW's. Die hebben een of ander lint in de tank zitten wat telkens stuk gaat. Ik ben blij dat ik dat niet heb en houdt gewoon de kilometerstand in de gaten en af en toe eens in de tank kijken
Vandaag ben ik er tijdens een "kort" ritje op de vervelende manier achter gekomen dat mijn brandstof-indicator-lampje niet meer aan gaat als de tank (bijna) leeg is. Na anderhalf uur onthaasten in het Vijlenerbos, had de ANWB meneer er weer wat peut ingegooid en kon ik weer naar huis.
Als de dagen straks weer korter zijn heb ik dus een mooi klusje aan het uitbouwen van de brandstofpomp van de Husqy. Waarschijnlijk is de ophanging of de connector van de sensor ten prooi gevallen aan de trillingen van de eencilinder. Maar voorlopig houd ik het niveau wel wat beter in de gaten...
Yup, precies dit! Is een bekend kwaaltje. Hoe heb jij het opgelost?Je bedoeld zoiets als dit? Heb ooit hetzelfde probleem gehad alleen stond ik op een wat minder gunstige plek xD
Yup, precies dit! Is een bekend kwaaltje. Hoe heb jij het opgelost?
Ps. Wat deed je ook met een 450 SM op de snelweg? Daar zijn die dingen ook niet voor...
Ik weet dat dat bij de eerste series van de R1200RT voorkomt. Die hebben een tanklint. Waarschijnlijk ook andere modellenDat tank indicator probleem komt ook schijnbaar veel voor bij BMW's. Die hebben een of ander lint in de tank zitten wat telkens stuk gaat. Ik ben blij dat ik dat niet heb en houdt gewoon de kilometerstand in de gaten en af en toe eens in de tank kijken
Afhankelijk van de staat waarin ik hem aantref ga ik hem proberen te solderen. Een nieuwe sensor is €75,-. Geen enorm bedrag, maar ik vindt het best veel geld voor zo een simpel stukje electronica. Maar aan de andere kant; €580,- voor een complete brandstofpomp is helemaal absurd...Door de dagteller goed in de gaten te houden nieuwe unit was me toen te duur dus gewoon standaard een tankstation gaan zoeken na 60km...
Was niet op de snelweg maar in Roermond tussen het Outlet en de snelweg op het viaduct over het spoor zonder vluchtstrook of andere ruimte om de motor weg te duwen. Viel toen net uit toen ik naar boven reed dus laten uitrollen was geen optie
gewoon rijden op je dagteller (als die er opzit natuurlijk)Vandaag ben ik er tijdens een "kort" ritje op de vervelende manier achter gekomen dat mijn brandstof-indicator-lampje niet meer aan gaat als de tank (bijna) leeg is. Na anderhalf uur onthaasten in het Vijlenerbos, had de ANWB meneer er weer wat peut ingegooid en kon ik weer naar huis.
Als de dagen straks weer korter zijn heb ik dus een mooi klusje aan het uitbouwen van de brandstofpomp van de Husqy. Waarschijnlijk is de ophanging of de connector van de sensor ten prooi gevallen aan de trillingen van de eencilinder. Maar voorlopig houd ik het niveau wel wat beter in de gaten...
Ja, die zit er op. Ik rij er eigenlijk alleen maar rondjes mee in de buurt. Dus voorlopig tank ik hem gewoon voor iedere ritje even af. Gaat toch maar max.7 liter in...gewoon rijden op je dagteller (als die er opzit natuurlijk)
Niet de ring op geweest?Gisteren nog een rondje Eifel gedaan eerst richting Einruhr om van daar richting Schleiden=>Blankenheim door te rijden naar de Nord Schleiffe.
daar de inwendige mens versterkt het tankje weer ff bijgevuld om weer huiswaarts te gaan .toch weer 450km op het tellertje kunnen zetten