duc 750 ssex ie
MF veteraan
ook een heel ander frame inplaats van 2 buizen bovenelkaar nu maar een dikke buis,kijk al helemaal uit naar de onthulling
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ook een heel ander frame inplaats van 2 buizen bovenelkaar nu maar een dikke buis,kijk al helemaal uit naar de onthulling
ook een heel ander frame inplaats van 2 buizen bovenelkaar nu maar een dikke buis,kijk al helemaal uit naar de onthulling
De onderste buis zie je niet zitten, zit achter de koelwaterleidingen.
Er is iig een italiaan erg druk in de weer geweest met ductape
Blok ziet er overigs gewon uit als een testastretta. Beetje opboren en klaar?
Vind je, ik zie de accu toch op een rare plek zitten (Foto linksonder). Bij mijn blok (testastretta 998) is er daar in ieder geval geen plek om een accu te steken.
Zoek de verschillen:
(Afbeelding)
(Afbeelding)
Kan niet, ik heb geen 999 maar een 998 (plaatje is m'n eigen blok). Lijkt me trouwens wel logisch dat ze naar de zelfde oplossingen gaan zoeken, gezien de 998 ook en enkele achterbrug heeftMoet je voor de gein eens een accu van een 999 opzoeken... ligt op z'n kant tussen de cilinders ergens.
Wat is bij jouw dat zwarte potje in die onderste slang tussen onderkant raditeur en motorblok? Thermostaatkleppie ofzo?Vind je, ik zie de accu toch op een rare plek zitten (Foto linksonder). Bij mijn blok (testastretta 998) is er daar in ieder geval geen plek om een accu te steken.
Zoek de verschillen:
(Afbeelding)
(Afbeelding)
Aansluiting op het blok en tevens T-stuk .............................. denk ikWat is bij jouw dat zwarte potje in die onderste slang tussen onderkant raditeur en motorblok? Thermostaatkleppie ofzo?
Waarmee je trouwens weer een verschil hebt, want de slang op het nieuwe blok splist zich niet.Aansluiting op het blok en tevens T-stuk .............................. denk ik
Kan niet, ik heb geen 999 maar een 998 (plaatje is m'n eigen blok). Lijkt me trouwens wel logisch dat ze naar de zelfde oplossingen gaan zoeken, gezien de 998 ook en enkele achterbrug heeft
Maar ik zie ook nog andere verschillen, die ik met mijn beperkte (verbrandingsmotor gerelerateerde) technische kennis niet kan verklaren. Kijk maar eens waar de koelslang heengaat bij mij , en dan bij het nieuwe blok
een ductapie!
Fotoshop, kijk om te beginnen al eens naar de achterbrug en vergelijk die met die van de eerdere foto's
ahhhhhhhhhhhhheeeeh o sorry een natte onderbroek
ahhhhhhhhhhhhheeeeh o sorry een natte onderbroek
1lbs = 0.45kg dus 16.78kg
ik denk dat ze net als aprilia een 1200cc blok bouwen om de 1000cc 4 in lijn pk race toch nog handig te verschalken,nl bruikbaar vermogen ( koppel) in alle toeren
de sbk is ook naar 1000 moge gaan van 750cc dan mag de 2cilinder sbk klasse toch ook eens wat upgraden eh