De nieuwe Ducati 1000+ Superbike??

Status
Niet open voor verdere reacties.
ook een heel ander frame inplaats van 2 buizen bovenelkaar nu maar een dikke buis,kijk al helemaal uit naar de onthulling

De onderste buis zie je niet zitten, zit achter de koelwaterleidingen.

Er is iig een italiaan erg druk in de weer geweest met ductape :+

Blok ziet er overigs gewon uit als een testastretta. Beetje opboren en klaar?
 
De onderste buis zie je niet zitten, zit achter de koelwaterleidingen.

Er is iig een italiaan erg druk in de weer geweest met ductape :+

Blok ziet er overigs gewon uit als een testastretta. Beetje opboren en klaar?

Vind je, ik zie de accu toch op een rare plek zitten (Foto linksonder). Bij mijn blok (testastretta 998) is er daar in ieder geval geen plek om een accu te steken.

Zoek de verschillen:
full

full

 
Moet je voor de gein eens een accu van een 999 opzoeken... ligt op z'n kant tussen de cilinders ergens.
Kan niet, ik heb geen 999 maar een 998 (plaatje is m'n eigen blok). Lijkt me trouwens wel logisch dat ze naar de zelfde oplossingen gaan zoeken, gezien de 998 ook en enkele achterbrug heeft

Maar ik zie ook nog andere verschillen, die ik met mijn beperkte (verbrandingsmotor gerelerateerde) technische kennis niet kan verklaren. Kijk maar eens waar de koelslang heengaat bij mij , en dan bij het nieuwe blok
 
Laatst bewerkt:
Kan niet, ik heb geen 999 maar een 998 (plaatje is m'n eigen blok). Lijkt me trouwens wel logisch dat ze naar de zelfde oplossingen gaan zoeken, gezien de 998 ook en enkele achterbrug heeft

Maar ik zie ook nog andere verschillen, die ik met mijn beperkte (verbrandingsmotor gerelerateerde) technische kennis niet kan verklaren. Kijk maar eens waar de koelslang heengaat bij mij , en dan bij het nieuwe blok

Klopt.. hij zit niet echt tussen de cilinders, maar op die hoogte ongeveer. Maar hij ligt wel :)
 
1lbs = 0.45kg dus 16.78kg O-)

ik denk dat ze net als aprilia een 1200cc blok bouwen om de 1000cc 4 in lijn pk race toch nog handig te verschalken,nl bruikbaar vermogen ( koppel) in alle toeren 8-)

de sbk is ook naar 1000 moge gaan van 750cc dan mag de 2cilinder sbk klasse toch ook eens wat upgraden eh _O-

Tis net omdat die 750cc de 1000cc twins niet meer konden bijbenen dat ze ook naar 1000cc zijn mogen gaan . En nu is het weer omgekeerd , hoelang gaat da nog blijven duren . Binnenkort zitten we ergens aan de 2000cc
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan