Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja op zich een leuke fiets al had ik liever clip ons gezien.Ja. De Sport Pro is in mijn ogen al aardig af. Erg mooi met bar-ends, de kleurstelling en de vering van mijn favo merk...
Als het goed is 28 maart bij de dealer.Zou ze graag eens in het wild bewonderen....
Mits hij ze inkoopt, maar ik zal het eens in de gaten houden...Als het goed is 28 maart bij de dealer.
Ja dat lage nummerbord stoort inderdaad niet en maakt de achterkant wat cleaner.Mits hij ze inkoopt, maar ik zal het eens in de gaten houden...
Ik vindt bij deze zelfs het lage nummerbord er goed op staan.
Mijn smaak is het niet. Blijkbaar ben ik de enige die nog gecharmeerd is van een "klassiek" achterspatbord en één enkele lage uitlaat, die "er ook uitziet als een uitlaat"; alweer klassiek dus. Zal wel aan de leeftijd liggen.Ja dat lage nummerbord stoort inderdaad niet en maakt de achterkant wat cleaner.
In Zaltbommel zullen ze ze in ieder geval wel neer zetten denk ik.
Nee hoor(al ben ik zelf ook de jongste niet meer) ik vond het lange spatbord zoals op jou en mijn voormalige 800 ook het mooist. Helaas is dit er niet voor de 1100.Mijn smaak is het niet. Blijkbaar ben ik de enige die nog gecharmeerd is van een "klassiek" achterspatbord en één enkele lage uitlaat, die "er ook uitziet als een uitlaat"; alweer klassiek dus. Zal wel aan de leeftijd liggen.
Alles is te maken. Kost wat huisvlijt, maar dan heppie ook wat...Nee hoor(al ben ik zelf ook de jongste niet meer) ik vond het lange spatbord zoals op jou en mijn voormalige 800 ook het mooist. Helaas is dit er niet voor de 1100.
Das waar, maar zelf zo'n fraai spatbord als van de 800 classic maken gaat me niet lukken en wat laten maken wordt me te duur vrees ikAlles is te maken. Kost wat huisvlijt, maar dan heppie ook wat...
Zo blijf je lekker bezig. Moet ook nog even een kan Shell Advance bestellen maar vermoed dat het met de cilinder operatie niet nodig is. Filters, ringetjes en zelfs een nieuwe aftap plug heb ik nog voldoende op voorraad Verder weinig plannen.Heb de Shell olie en Duc oliefilter al weer klaar staan om te wisselen.... Nog een paar weekjes en dan hoop ik in de eerste week van maart de motor weer uit het vet te kunnen halen. Kannie wachten.
Heb trouwens voor de MT ook al olie en een filter klaar staan. Rib uit mijn lijf, maar dan heb je ook wat. Verder heb ik wat gefreesde Gilles Tooling onderdelen klaar liggen, een mooie alu kettingkast orgineel van Yamaha en afgelopen donderdag de comfort seat opgehaald... Heb straks dus weer wat te doen.
Gaaf hoor! Volgens mij ben je de eerste met een "nieuwe" 800 Scrambler in dit topic. Ik zie ook een lekkere Termignoni uitlaat, ik had deze zelf ook op mijn 800 en het geluid was met db killer echt perfect(ik had wel het staafje uit de db killer gezaagd om de fluittoon te elimineren). Helaas is de uitlaat niet helemaal legaal wat voor reisjes naar het buitenland wel eens een probleem kan opleveren.Binnenkort ook eigenaar vd Scrambler 800 Icon.
Spaakvelgen en handvatverwarming wordt nog gemonteerd.
Ik ben maar een hobbierijder maar kan niet wachten!!
Heb er zin in!Bekijk bijlage 1465557Bekijk bijlage 1465558
Gaaf hoor! Volgens mij ben je de eerste met een "nieuwe" 800 Scrambler in dit topic.
Ah ik zag idd dat jij in april al een nieuwe 800 had besteld. Maar die van Eric is dan in ieder geval de eerste die ik hier in dit topic heb gezien Ik zie dat je er ook al een andere uitlaat onder hebt. Klinkt het een beetje en rij je met of zonder db killer.Bekijk bijlage 1465754
Ik ben er ook nog
En de motor bevalt prima kan niet wachten tot het weer beter wordt ☀
Mijn 1100 heeft een klep die bij ongeveer 50 km/h de uitlaat heel stil maakt maar daarbuiten doet de klep verder helemaal niks. De 800 heeft zover ik weet geen klep in het systeem zitten.Twee mooie Scramblers
Die uitlaat (standaard) van mijn motor kan heel rustig klinken maar ook brullen. Bij mij zit er een klep in de uitlaat wat zorgt voor wat meer of minder ‘ muziek’ , dit afhankelijk vd gashendel stand.
Heeft Ducati dit nu ook in 2020 modellen ?
Klopt er schijnt nogal veel af te hangen van het land waar de homologatie is gedaan. In Italië kijken ze niet zo nauw en merken als SC, Arrow en Zard zijn vaak behoorlijk luid en dragen toch een e keurmerk. Merken als Akrapovic en Termignoni liggen blijkbaar flink onder de loep want deze zijn met e keurmerk echt net zo stil en soms zelfs stiller als standaard...totdat je de db killer eruit haalt...Uitlaat klinkt erg goed! (Was een advies van Moto Puro Nuenen, kreeg hier een EC-certificaat bij dus zou in principe met deze uitlaat naar Duitsland kunnen)
Ik rij met db-killer en vindt het geluid al best hard, volgens mij klopt die EC homologatie voor geen meter Hahaha