De nieuwe R6 in het WSS

Gaan de R6 het de CBR600RR moeilijk maken?

  • ja

    Stemmen: 28 58,3%
  • nee

    Stemmen: 20 41,7%

  • Totaal aantal stemmers
    48

Biker

MF'er
1 sep 2004
226
0
Ik verwacht het komend seizoen heel veel van de nieuwe Yamaha R6. Gaan ze het de CBR600RR van Ten Kate dit jaar moeilijk maken?

Yamaha's most technologically advanced motorcycle to date, the 2006 YZF-R6 has been designed to take the race track by storm. The original R6 was the first ever 600cc bike conceived with professional racing in mind and the latest version takes it one step further. The 2006 model is an all-new machine designed to race in supersport competition from its conception. The high specification of the standard machine gives an insight to the potency of the new bike, while the YEC range has been developed to fully unlock the R6's performance and further increase its competitiveness under FIM supersport regulations.

full
 
Je word gespiest als je er achterop rijd, net als die kawa uit de motogp :X
 
Ik verwacht wel veel van de R6, en met Curtain zit er zeker wel een overwinning in.
 
Ik vind 'm erg mooi....zeker met dit soort uitlaten:

6d1e2b0d4b81bd2c08771353124a9def.jpg


En aan de banden te zien kun je er aardig mee vegen..... :}
 
Ik zet mijn geld in op Yamaha's in de Supersport kampioenschappen, Suzuki ook heel sterk denk ik, Honda krijgt het echt lastig.
 
Ik ben tevreden over de looks, nu nog de feeling en natuurlijk de funfaktor.

Als u geinteresseerd bent in de aanschaf van de nieuwe R6, is het verstandig om hem voor het einde van 2005 te bestellen. Hij is dan nog voor de introduktie prijs te koop.

Voor de liefhebbers die in de buurt van Nieuw Vennep wonen, hij staat bij Bruggeman. Sinds 09-12-2005.

De garoeten,

Mini me !!! :W
 
super strakke fiets! lekker gedurfd design! :) kan je van die honda's niet zeggen beetje goedkope replica van een nu al behoorlijk achterhaald design van de rcv 211
 
Ik denk dat de R6 het de andere merken erg moeilijk kan gaan maken want het zal ongetwijfeld een erg goede en rappe fiets zijn, maar ze is wel erg lelijk hoor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan