Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
maar hp was het niet zo dat bmw in het begin alleen motorblokken bouwde en ze toeleverde aan wie ze maar hebben wilde?
ja en het was inderdaad de dream en niet de black bomber die gekopieerd werd, ze wilden een superbetrouwbare fiets hebben,ze hebben daarom ook geen kickstarter gemonteerd omdat ze altijd zouden starten met de el. starter.
de laverda die ik had startte ook altijd alleen trilde alles kapot, ik heb zelfs twee keer het achterframe weer vast moeten lassen.dat extreme trillen kan ook veroorzaakt zijn geweest door de sfc uitvoering van het blok.
maar sturen,geweldig.
Op vrijdag 07 februari 2003 19:53 schreef hplaverda het volgende:Maar ben nu toch wel benieuwd hoe laat de Test van Ralf met de Oral in tholen begint want het is voor mij maar op 180 km afstand.
Okee 180km dus 04:15 ff onder het gezeefde water gaan staan 04:35 rijden moet lukken. okee See You.6 uur 's ochtends, speciaal voor jou. En dan ben ik meteen weg en voor de rest van de dag onvindbaar, anders heb ik de hele dag een sliert MF'ers aan mijn kont hangen.
Stuur dat artikel maar door aub
Zo schoppen topic alvast weer naar boven daar morgen de grote dag is.
Verwachten hier natuurlijk wel de eerste evaringen van Ralf nog voordat hij het stukkie voor Motormania maakt.
Kun je dat ding niet een week meekrijgen en dan zondag ermee langskomen in het westelijk haven gebied? We moeten dat ding natuurlijk ook onder extreme omstandigheden testen.
en geen enkel probleem om vooruit te komen. Achteruit trouwens ook niet. Zit een achteruitversnelling op, echt kicken!Hadden ze er ook een frees aangehangen dan ?
Verpats hem wel aan een collega van me die WEL verstand heeft van en fraai stukkie techniek ende hischtooryeZoek maar een andere garage dan want die CB kom je niet kwijt.
Dat zeg ik, over een paar weken ergens op een Zeeuws strand! Als ik meer weet hoor je het wel niet van me.Wanneer welk strand ?
Op zaterdag 01 maart 2003 12:20 schreef Ralfie het volgende:Verpats hem wel aan een collega van me die WEL verstand heeft van en fraai stukkie techniek ende hischtoorye
Na, vind hem best mooi. Lekker degelijk! Zonder schommelarm rijdt het toch een stuk minder? Of valt dat mee?
Ahum {Ralf topic modus}
De Ural is een 2 cillinder die erg gaat trillen als de afstelling niet geheel correct is. Dit zal echter nooit zo erg worden als bij staande Twin's zoals de Triumph Bonneville en Laverda 750 bikes. Bij die motoren kan zelfs het frame gaan scheuren of zuigers verbranden bij onjuist afstellen. Iets wat met name begin jaren 70 veel voorkwam bij deze machine's door overbouwen van blok delen zoals bij Laverda de nokkenassen van S en SFC in SF blokken.
BMW bouwde in begin alleen inbouw motorblokken zoals Nibus vroeger motorfietsen bouwde en tegenwoordig alleen nog stofzuigers. (Nilfix) In de Helios zit zo'n bmw M2B15 blok maar de constructeur was een engelsman, Martin Stolle, die tot 1917 voor Douglass had gewerkt en voor de bmw boxer gewoon de 4 pk Douglass als basis had gebruikt.
{Einde Ralf topic modus}
Maar ben nu toch wel benieuwd hoe laat de Test van Ralf met de Oral in tholen begint want het is voor mij maar op 180 km afstand.
Wordt zo'n schommelarm niet een Web vork genoemd...??
In de zijspancross zie je ze herhaaldelijk. Schijnen erg stabiel en goed te sturen.