Jij zat zaterdag ook al vroeg aan de drank zie ik.Jongens jongens,
Er zit hier een ongestelde roze olifant naast me en die trekt zn wenkbrouw op.
En ik zie ook zo'n opblaasvraagteken boven hem zweven...of zag ik nou een pornobus?
tetterdetettttttttttt
Ik vraag mij eigenlijk af hoe GASGAS aan zijn naam komt. Moet het niet REMREM zijn?
En ach ja, mensen verschillen nou eenmaal van mening. Dat er niet een waarheid is blijkt wel uit duitsland, waar inderdaad procentueel niet meer ongevallen gebeuren.
Dus het is geweldig dat jij netjes 120 rijdt, alleen laat anderen dat dan ook voor henzelf bepalen, en als ik vind dat 140 acceptabel is, is dat alleen mijn zaak, want op een motor ben ik de kwetsbare persoon, en breng ik dus anderen niet in gevaar. Uiteraard zul jij 120 links gaan rijden, want jij moet andere weggebruikers jouw visie opleggen, en voorkomen dat zij zichzelf in gevaar brengen. Zeer nobel, ware het niet dat je rechts wordt ingehaald en daardoor er gevaarlijke situaties ontstaan.
Ten slotte wil ik het nog maar eens aanhalen, hoe kom je erbij dat hardrijders je een slechte naam geven? Van oorsprong waren motorrijders rebellen, een soort James Dean types, en dat is nog steeds het stereotype beeld van de meeste mensen.
Het zijn juist brave lulletjes als jij die de oorspronkelijke motorrijder een braver imago willen aanmeten.
Dus wat mij betreft, verpest je mijn imago.
Een discussie over verkeer kan nu eenmaal niet in alles of niets termen gevoerd worden...
Ik mis vooral de nuance. Er word hier gesteld dat de hardrijder altijd weerzinwekkend hard rijd en da's natuurlijk flauwekul.
Als het dicht was konden we hier niet aan Groupthinking doenOk had het beter anders kunnen zeggen...
Dat dit topic nog open is
schreef GasGas het volgende:[/b][/url]enquetes, misleidende uitslagen, storend, "variabelen A en B correleren oorzaak-gevolg" redenaties, terzijde.
vinger op de zere plek, waarschijnlijk vindt een maatschappelijke meerderheid dat 'supersporters'.
Hij is weer terug van vakantie en daar gaan we weer!!!!!
Hehver3doorie.
Stond dit topic weer boven aan en hoopte op een nieuwe relmaar hoor wat een . Vond het wel van die BS reply's. Ach
Jammer
Ik had hetzelfde, maar als we op elkaar blijven reageren gaat er vast weer iemand kwaad worden toch?
Helpt het misschien dat ik zeg dat ik gister de 200 nog gehaald heb op een 70 km weg?
Als ik over plus minus 4 weken mijn rbw nog heb dan ben ik blij. Ik reed 1,5 week geleden naar huis en mn meissie kwam een half uurtje later met de auto 8ter me aan. Zegt ze tegen me "heb jij die flitser nog gezien"? Dus ik vraag haar waar die dan gestaan moet hebben. Daar waar dat ding zou hebben gestaan reed ik toch idd 230 waar je 80 mocht.......Ik had hetzelfde, maar als we op elkaar blijven reageren gaat er vast weer iemand kwaad worden toch?
Helpt het misschien dat ik zeg dat ik gister de 200 nog gehaald heb op een 70 km weg?
Als ik over plus minus 4 weken mijn rbw nog heb dan ben ik blij. Ik reed 1,5 week geleden naar huis en mn meissie kwam een half uurtje later met de auto 8ter me aan. Zegt ze tegen me "heb jij die flitser nog gezien"? Dus ik vraag haar waar die dan gestaan moet hebben. Daar waar dat ding zou hebben gestaan reed ik toch idd 230 waar je 80 mocht.......
Warp 10Sodemieters, da's een flinke overschrijding.
Bij welke snelheid hield een flitser ook al weer op met flitsen?
Warp 10
engage
Ik dacht dat ze bij Top Gear getest hadden met een flitskast en die stopte bij 240 of zo. Maar voor een motor was dit lager (minder oppervlak en zo)
Ik denk maar even positief mee
Helaas 274, duurde even wat langer moest goddamme nog een login naam aanmaken op Car Forum.
Zie
http/kaktuz.net/msd/massdestrAction.com_speedingcam.wmv
Ik had hetzelfde, maar als we op elkaar blijven reageren gaat er vast weer iemand kwaad worden toch?
Helpt het misschien dat ik zeg dat ik gister de 200 nog gehaald heb op een 70 km weg?