En BMW niet zo erg. Want die komt nogaleens voorbij.Kennelijk is MV erg betrouwbaar....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En BMW niet zo erg. Want die komt nogaleens voorbij.Kennelijk is MV erg betrouwbaar....
Deze dus:
[afbeelding]
Lopend weggezet.
O.a:
Kruk rot, versnellingsbak defect, deuken in tank/uitlaten, carter beschadigd en zuigers kapot/beschadigd door vastlopert, ect.
Die was dus idd "lopend" weggezet.
Ruilen tegen een doos GS1000 motorblokonderdelen?
Heb je je wel aan je motto gehouden dan?Gsx400f, nog geen 100km mee gereden, de benzine liep meer over de grond dan door de carburateurs.
Fzr400rr, nog geen 500km mee gereden, pracht motor maar vliegwiel zat vastgelast, deze las heeft het niet lang volgehouden...
(en ik heb mijn rijbewijs nog maar net een jaar )
Mijn eerste motor was tevens de slechtste....tot nu toe.
Een Honda CB350F. Op zich best wel een leuk brommertje maar had de onhebbelijke gewoonte om bij een rit met het licht aan de accu leeg te trekken. Het enige wat ik er niet aan verniewd heb is de bedrading. Verder alles...lampen/spanningsverdeler/dynamo.....noem maar op vervangen, maar niets hielp. Zonder licht kon ik blijven gaan, maar eenmaal dat licht aangezet was het zo over. NOOIT kunnen vinden wat nu de oorzaak was
Gaat um niet worden.
Verkocht aan een handelaar, die hem heeft doorverkocht. Koper: Is dat ding wel gereviseerd? Is nl kompleet vastgekleund.
Tja, je moet wel af en toe ff sjekken of er olie in je tankje zit.
Kortom: ongeluksding.
ben precies nog geen Suzuki tegengekomen :D
Buell X1 lightning.
Nieuw gekocht in 2002
Proef gereden op een totaal verbouwde demo. Nou,dat viel wel in de smaak. De mijne besteld en bij aflevering was de schrik groot. Waar was het geluid van het blok? Mijn benen zaten klem tegen de luchtinlaten. Wat een receptie was dat. Stom van mij om blind te staren op die demo, maar goed. Na de eerste 1000km inrijden eerst de uitlaat vervangen. Dikke vins&hynes er onder gezet. Nieuw luchtfilter huis aan één kant. Nieuwe stepjes van één of ander duur merk.
Dus kortom een hoop geld uitgeven voor een dan dikke Amerikaan.
Na een maand of zeven was de lol er wel een beetje vanaf. Vet koppel maar qua snelheid veel zwabberen en slecht bochten gedrag. Veel geleerd van een impuls aankoop. Na negen maanden met zwaar verlies verkocht.
Zijn er ook heeeeel veel van verkocht.Ik vind dat er toch wel erg veel Honda's in dit topic voorkomen.
Beetje dubbel gevoel want het was m'n eerste maar ook de slechtste. Ben er toch ook een keer op naar de Pyreneeën geweest en door de Alpen. Hoe dan ook het was een Suzuki gsx550e uit 83
Uitlaat rotte weg eerst met gungum een reparatie gedaan maar dat bleef niet lang goed. Dus laten lassen door een maat.
Toen spanningsregelaar defect. Starte slecht als de motor warm was. Door de vervangingsdemper denk ik een gigantische vermogensdip waardoor je de top alleen kon behalen door helemaal door te trekken in zijn 5 en dan snel naar zijn zes te schakelen.
Leerlingen van de voorvork moeten vervangen.
Lekkage door een losgetrilde bout.
Kentekenplaat verloren
Laklaag liet los daarom hele motor overgeslagen
Vastloper gehad waarbij de aandrijfstang afbrak en naar buiten kwam.
Nee, voor mijn geen Suzuki meer.