De tweede kleine kadijkerrun

Da's zwaar qlote! ;( Mooie kerel die Bert, 6X "opdemotor" 1X "gaanwerijden". En dat ging maar door. _O- Bert; rust zacht kerel. :W
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een kaart gestuurd uit naam van de rijders van de eerste en tweede run.

Ik ben er voor het gemak maar vanuit gegaan dat iedereen dat wel goed vindt.
 
Ik heb via de mail een bedankje gehad voor de kaart. De begeleiders en de familie konden het enorm waarderen.
Hierbij kwam gelijk het verzoek of we ter nagedachtenis aan Bert nog een run willen rijden.
Wat mij betreft is dat een prima idee, een Bert Marti memorial run. Ik heb gezegd dat ik in het voorjaar wil gaan plannen om in september, tussen alle andere runs, een rondje Noord-Holland te maken.
 
Laatst bewerkt:
We hebben een eervolle vermelding gekregen in het blaadje van de Kadijkerkoog.
Ik heb Berts website een beetje bijgewerkt en de pagina's toegevoegd.

Bertrun1000.jpg


Bertoverleden800.jpg


De Bert site
 
Oh, maar mijn vraag was puur informatief. Niet om je op te jagen. :) Om je toch een beetje op te jagen, komen jullie ook naar de Zeelandiarun?
 
Laatst bewerkt:
Ik laat me ook niet zomaar opjagen.
Nee, de Zeelandia zit er dit jaar niet in. Ik heb het ernstig in mijn rug en probeer weer een beetje normaal te lopen.
Internetten gaat net als ik niet te lang in dezelfde houding blijf zitten. Het gaat wel beter, maar ik ga nog niet van die grote zijspan ritten doen.
 
Ik laat me ook niet zomaar opjagen.
Nee, de Zeelandia zit er dit jaar niet in. Ik heb het ernstig in mijn rug en probeer weer een beetje normaal te lopen.
Internetten gaat net als ik niet te lang in dezelfde houding blijf zitten. Het gaat wel beter, maar ik ga nog niet van die grote zijspan ritten doen.

Ik was er al bang voor gezien eerdere berichten. Dus stapel eerst jouw rugwervels maar eens netjes op elkaar, en dan zien we elkaar weer in september of zo. :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan