De tweede kleine kadijkerrun

Op de deurmat gevonden. :(

Het verzoek om de (immer behoeftige) staatskas te spekken. :r
Oftewel ik mag 96 pleuro aftikken omdat ze me geflitst hebben om 16.15 uur op de Dr. J. M. Den Uylweg in Zaandam.
Maximum snelheid = 50 km/h.
Gemeten snelheid = 64km/h.
Gecorrigeerde snelheid = 61 km/h.

Ben ik de enigste die dit overkomen is, of hebben jullie ook dergelijke verzoeken ontvangen? B|

-O- -O-
Maakt het achteraf toch wat minder leuk allemaal
Hier nog niks binnen.
Wacht maar tot we de JSF hebben dan ligt het al VOOR de overtreding op je mat.
 
Op de deurmat gevonden. :(

Het verzoek om de (immer behoeftige) staatskas te spekken. :r
Oftewel ik mag 96 pleuro aftikken omdat ze me geflitst hebben om 16.15 uur op de Dr. J. M. Den Uylweg in Zaandam.
Maximum snelheid = 50 km/h.
Gemeten snelheid = 64km/h.
Gecorrigeerde snelheid = 61 km/h.

Ben ik de enigste die dit overkomen is, of hebben jullie ook dergelijke verzoeken ontvangen? B|
Nog niets gezien. Frappant dat het jou juist overkomt, je bent de langzaamste van het stel. Misschien heb je daar net een gat dicht willen rijden. Die camera staat daar volgens mij bij het stoplicht waar je de brug over komt.

Hiero ongeveer
 
Nog niets gezien. Frappant dat het jou juist overkomt, je bent de langzaamste van het stel. Misschien heb je daar net een gat dicht willen rijden. Die camera staat daar volgens mij bij het stoplicht waar je de brug over komt.

Hiero ongeveer

Het kan ook zijn dat jullie snelheid zo hoog was dat ze die nog steeds zitten te berekenen. })
 
Zoiets bedoel je?

Grotefoto-KPMLBL36.jpg


Tja, zoals Halflive al zei probeer ik net het gat dicht te rijden. Maar wel positief blijven, ik heb nu een nieuw en uniek bureaublad. O-)
 
Laatst bewerkt:
Foto spettert hier van m'n scherm! Waarom dan niet bij jullie?

Edit: heb de foto nu via mijnalbum.nl geplaatst. Kunnen jullie 'm nu wel zien?

omdat ie bij jou in je pc geladen is met authorisatie via digiD ;)
je moet je aanmelden op die site en krijgt dan een tracker die ervoor zorgt dat je hem mag zien ;)
 
Als je nou weer had meegereden, had je ook zoiets kunnen hebben. ;) Kostwat, maar dan heb je ook wat. O-)
Ik hoop de volgende keer weer mee te gaan, zat deze keer met mijn werk. Ik wil volgend jaar ook wel een paar foto's maken hoor, die zijn allicht goedkoper dan die van jouw fotograaf ;)
 
Eigenlijk heb je nog een koopje. Je hebt alleen de snelheid overschreden. Op de foto zie je dat het ook al donkergroen is. Twee seconden later en het was een hele dure run geworden.
 
Eigenlijk heb je nog een koopje. Je hebt alleen de snelheid overschreden. Op de foto zie je dat het ook al donkergroen is. Twee seconden later en het was een hele dure run geworden.

Zeg dat wel. Onlangs in Middelburg door rood gereden, en dat kost me 227 pleuro. Tel uit je winst. :(

Nu zie ik hem ook. Bossoboefje!!

Dat zullen ze bij het CJIB ook wel denken. Mijn teller staat al op 885 pleuro teveel ten gunste van de schatkist dit jaar. -O- B| ;(
 
En dan nu wat foto's die ik zelf heb gemaakt. Dus zonder inmenging van hebberige overheden. ;)

www.mijnalbum.nl/Album=LYHAQYE6#PIZUAIEF
 
Laatst bewerkt:
En dan nu wat foto's die ik zelf heb gemaakt. Dus zonder inmenging van hebberige overheden. ;)

www.mijnalbum.nl/Album=LYHAQYE6#PIZUAIEF
Ik heb het linkje naar de woongroep doorgegeven, kunnen ze daar ook weer terugkijken.
 
Slecht nieuws
Afgelopen zondag is Bert Marti overleden. Degene waarvoor we de Kleine kadijkerrun de laatste twee jaar gereden hebben. '(

full


Er is mij gevraagd of ik vrijdag met het span bij de uitvaart kan zijn. Ik denk niet dat ik dat voor elkaar kan krijgen. -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan