De tweede kleine kadijkerrun

Als jij nu al vertrekt om morgen hier te zijn waar kom je dan in hemelsnaam vandaan? :o
Dan ligt het Zeeuwse nog veeeeeel verder weg dan ik dacht .

Wij zijn nu, en slapen vannacht in Delft bij oom en tante Bosso (ja d'r zijn er nogal wat _O- ). Tante is trouwens de oudere zus van Irma Hartman, die hier ook is. Je hoeft dus niet meer naar Irma te vragen, want die gaat zondag pas naar huis. Staat tegenover dat ik Irma vanmiddag al uitgelaten heb in en om Delft. :W :]
 
Het was weer enorm gezellig. Erg mooi weer ook en super gevarieerd mooi ritje ook.
Ook leuk om de FJ weer eens te zien rijden. 8-)

@Hevu: nog excuus dat ik uiteindelijk vergat te wachten. Je zou eigenlijk nog een eindje mee op rijden. :o

@Halflive: ik vroeg je om bmwoman te bedanken, maar jij zelf natuurlijk ook bedankt voor de gastvrijheid. ;)


Blokje gaat er definitief onderuit en carbs komt ook een revisie setje in. Want als dat zo gaar is als vandaag is het toch wel een stukkie minder leuk. :X
 
Is allemaal in orde Roesten, als het maar leuk was.

@CB400, je zijspan heeft geen verlichting, geen breedte, en ook geen achterlicht. Wel een remlicht.
 
okay dank je,

dan heeft mijn noodfix van vorig jaar het blijkbaar toch opgegeven :+ thanks voor de melding
 
Het was weer erg gezellig en goed om te lezen.
dat tot nu toe iedereen weer goed thuis is gekomen.



Zijn er ook foto's gemaakt? O-)
 
Zijn er ook foto's gemaakt? O-)
Ja hoor:

full
 
Was weer mooi gezellig, mooi ritje met sinds lang weer eens de sluizen van ijmuiden mogen aanschouwen.
Volgend jaar dus weer en dan wel rondom 21-09??

@Hevu: nog excuus dat ik uiteindelijk vergat te wachten. Je zou eigenlijk nog een eindje mee op rijden. :o

Geef niet, was daardoor ook op tijd weer thuis ;)


Nope een erg leuke foto
Alleen jou daar niet gezien voor een sociaal gebaar naar de gehandicapte medemens })


Was Hevu met de Kwak?

Yep

De Pan is alleen voorzien van een hondemand en stuwruimte
Verder nog steeds laadproblemen dus dorst ik dat niet aan
 
Laatst bewerkt:
Pffffff, ook net thuis. wel via een (familie) omweg, maar dat is des Bosso's ;) 'K zal van de week wat meer van me laten weten, inclusief da foto's.

M.vr.gr. Bosso. :W
 
Bemoei je er niet mee Hevu :+ , ik ben gelukkig ook de knapste niet, maar met Leluk op de voorgrond kon ik niet anders zeggen ;)

Ik had dit weekend een ander feestje wat ik niet had willen missen ;)
 
Laatst bewerkt:
Bemoei je er niet mee Hevu :+ , ik ben gelukkig ook de knapste niet, maar met Leluk op de voorgrond kon ik niet anders zeggen ;)

Ik had dit weekend een ander feestje wat ik niet had willen missen ;)

En waar bemoeit u zich dan wel mee? Dat u de knapste niet bent; wil ik volgaarne geloven, ja zelfs aannemen maar wat in en om Purmerend gebeurt blijft in Purmerend. Waarvan acte.
Ook u mag volgend jaar meedoen *O* , om mee te mogen spreken ;) .
 
Is allemaal in orde Roesten, als het maar leuk was.

@CB400, je zijspan heeft geen verlichting, geen breedte, en ook geen achterlicht. Wel een remlicht.

Even een aanvulling.
@CB400, jouw remlichten doen het alleen maar vlak voordat je een bocht ingaat. Of als je moet stoppen voor verkeerslichten.
Doen er eens wat aan, of laat er een deskundige wat aan doen a.u.b.

Edit; Je linker knipperlicht doet het ook maar de helft van de tijd.
 
Laatst bewerkt:
En waar bemoeit u zich dan wel mee? Dat u de knapste niet bent; wil ik volgaarne geloven, ja zelfs aannemen maar wat in en om Purmerend gebeurt blijft in Purmerend. Waarvan acte.
Ook u mag volgend jaar meedoen *O* , om mee te mogen spreken ;) .

Yep
 
Op de deurmat gevonden. :(

Het verzoek om de (immer behoeftige) staatskas te spekken. :r
Oftewel ik mag 96 pleuro aftikken omdat ze me geflitst hebben om 16.15 uur op de Dr. J. M. Den Uylweg in Zaandam.
Maximum snelheid = 50 km/h.
Gemeten snelheid = 64km/h.
Gecorrigeerde snelheid = 61 km/h.

Ben ik de enigste die dit overkomen is, of hebben jullie ook dergelijke verzoeken ontvangen? B|
 
Laatst bewerkt:
[

Ben ik de enigste die dit overkomen is, of hebben jullie ook dergelijke verzoeken ontvangen? B|

Nee, geen verzoek ontvangen O-) , misschien de volgende keer als ik ook mee doe..

Maar het blijft Kwalitatief Uitermate Teleurstellend..
 
Laatst bewerkt:
Op de deurmat gevonden. :(

Het verzoek om de (immer behoeftige) staatskas te spekken. :r
Oftewel ik mag 96 pleuro aftikken omdat ze me geflitst hebben om 16.15 uur op de Dr. J. M. Den Uylweg in Zaandam.
Maximum snelheid = 50 km/h.
Gemeten snelheid = 64km/h.
Gecorrigeerde snelheid = 61 km/h.

Ben ik de enigste die dit overkomen is, of hebben jullie ook dergelijke verzoeken ontvangen? B|

Nog niks ontvangen, maar kan nog komen
Volgende keer nemen we een gehandicapte ambtenaar mee, zijn er toch meer dan genoeg van
Misschien dan niet meer jaloers dat wij wat voor de medemens over hebben.

k$%^@%t volk
 
Terug
Bovenaan Onderaan