de wheelies en de stoppertjes

Sorry mate...ik ben ik...hier en IRL scheelt nix bij mij...zijn zat mensen die me kenne, en die kunnen dat bevestigen...

Klopt, ik vroeg of die friet bij zijn hamburger wilde, begint ie me een potje te schelden joh :?
 
Ken je de (ex)woordvoerder van 3VO :? Nou DAT is het beste voorbeeld van een moraalridder....
Nee, dat is het beste voorbeeld van een hypocriet.

Een moraalridder is iemand die de zaken altijd \"volgens het boekje\" doet, die zich overal aan houdt, nooit eens te hard rijdt etc., en andere mensen er dan op wijst dat zij niet hetzelfde doen als hij.
 
Effe weer on-topic.

Ik probeer voor mezelf geen onverantwoorde risico\'s te nemen. Ga dus uit van mijn eigen kunde en onkunde. Ja, ik rijd vaak hard. Maar daarbij zal ik nooit andere mensen willens en wetens in gevaar brengen. Daarom probeer ik altijd met gepaste snelheid te rijden. Zolang ik mezelf en de situatie dus niet overschat is er niks aan de hand.

Rijd ik zoals het hoort? Weet 100% zeker dat dat niet het geval is.

Mensen die niet weten wat ze doen zijn een gevaar voor anderen. En dat soort mensen zijn er helaas te veel. Ongetwijfeld zijn er ook op dit forum van dat soort motorrijders. Maar zolang ik niemand heb zien rijden, kan en wil ik daar niet over oordelen. Ben ik dan een moraalridder? Ik hoop van niet.
 
Kheb effe alles gelezen, soms met een lach en soms
dacht ik nou nou zo kan ie wel weer.
Maar eerlijkheids halve ben ik het met Max eens.
Je bent wie je bent, en ik vind dat je mag reageren zoals je wilt, maar wel met respect voor elkander.
Laten we eerlijk wezen (ik ook) iedereen rijdt weleens te hard. (ik betaal er ook voor :( )
kijk als je echt te ver gaat met een reactie voor het wel gemod.
Verder wens een ieder een zorgeloze en veilige thuiskomst na een leuke of snelle motorrrit.
Want dat is het belangrijkste of niet soms?
Bij wel, want moet er niet aan denken dat mijn brommerteje aan diggelen ligt.
Greetz
 
Hahaha, oh zo gevaarlijk die wheelies... *D Als je niet weet wat je doet wel ja...

Maareh, ik doe dus wel wheelies en denk niet dat ik er andere gebruikers mee in gevaar breng. Ik doe ze juist een plezier! :) Ik breng het evangelie aan de man zeg maar :)

Ach ja, iedereen gewoon lekker zelf doen waar je zin in hebt en vooral blijven wheelien! 8-)
 
Tering hé! Ben er ff niet. In eens het hele forum gevuld!!! ;)

Maar hé. Niemand wil iemand aanrijden en / of dood rijden. Niet voor die persoon, en ook niet voor zichzelf of zijn motor. Daar is iedereen het wel mee eens.

Dus iedereen rijd misschien wel eens gevaarlijk, want geen van dit soort dingen zijn zonder risico\'s. Maar iedereen vind van zichzelf dat hij niet te gevaarlijk rijd, tenminste niet op dat moment. En verder maakt iedereen wel eens een foutje, net zoals de buschauffeur die me gister van me motor wilde rijden, en net zoals die groep duiven waarvoor ik vandaag een noodstop moest maken. :(

En als één iemand begint over anderen dat hij of zij vind dat iets niet kan, dan mag hij zeker reacties verwachten zowel vriendelijk als minder vriendelijk. Ook al is het zijn / haar mening, het is wel een mening over iemand anders!

En nee. Ik rijd niet heel erg hard, ik kan geen kneedown, stoppie of wheelie. Nog niet, ik wil m\'n motor heel houden. Toch ga ik als ik zin heb zo hard mogelijk, naar gelang omstandigheden en mijn eigen grens.
 
pffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

:z :z :z :z :z :z

ik ga dit nie meer lezen. Een beetje gaan leggen flamen omdat je een anders standpunt niet waardeert, en geen begrip hebt voor andermans mening...

Kappen nou met dat |( gedoe. Laat een ieder in zijn waarde ook al zie je hem niet.
:^

Ik hou van Supersports, rij zelf ook vaak veel te hard maar ik ben wel iemand die vertrouwd op iemand zijn gezond verstand. Als iemand denkt dat hij 160 kan rijden waar hij 80 mag (en zeker bij een motorrijder die toch kwetsbaar is), dan is het daar blijkbaar verantwoord en kan het dus. In de Bebouwde kom rij ik ook wel eens te hard maar dan dus op stukken zonder zijstraten, met middenbermen of doorgaande wegen ofzo. Niet in woonwijken (al rij ik daar zowiezo weinig). Ik vind dat de bestuurder zelf maar moet uitmaken wat wel en niet kan zonder een ander in gevaar te brengen. Ik rij zelf dus ook wel eens erg hard (veel te hard volgens de regels) maar dat doe ik alleen als ik denk dat dat kan, anders niet.

Op mijn beurt heb ik weer geen problemen met bijvoorbeeld BMW en HD rijders, ondanks dat die van toeren houden en zich vaak aan de snelheden houden heb ik geen last van ze, moeten zij zelf weten.

Op mijn beurt verwacht ik als sportieve motorrijder dus ook dat een ander respect voor mij heeft.

Ga elkaar dus aub niet verrot schelden vanwege een andere rijstijl of mening. Zonde van je tijd en geeft alleen maar een boel onnodige ergernis. Iedereen moet zelf maar weten hoe hij motorrijdt, zolang je een ander er niet teveel mee hindert zal het mij een rotzorg zijn dat iemand 80 gaat rijden op een snelweg of 5 KM op z\'n achterwiel over de snelweg vliegt.

Klinkt misschien allemaal heel politiek correct enzo (op dat van dat hardrijden na ;) ) maar zo vind ik het gewoon. :)

En een goed voorbeeld van een echte moraalridder is Koos Spee.
 
Moraal van dit verhaal????????

Blijf wheelies maken Max, zorg dat er niemand in de buurt is waar je de hemel bekijkt. ;)

Pasop met stoppies die gaan niet altijd goed :}

Dat is de driede keer dat ik dat zeg. Overigens is dit mijn goeiste nederlands :? :? :? :? :?
 
Mijn mening:

100 km/u rijden in de bebouwde kom is niet slim.

Ik bekijk het eigenlijk zo. Rij zo onnozel als je zelf wilt, maar doe dat op een plek waar je GEEN ANDEREN MEE KAN NEMEN!

Dus 200 op een lege weg prima. Jezelf kapot rijden is je eigen stomme schuld.
Maar rij geen 200 in het centrum van .

Zelf heb ik altijd HARD gereden, maar deed dat wel zo, dat ik mede-weggebruikers niet al teveel in gevaar bracht.

Ik heb bijna een keer een skeeler-figuur geraakt terwijl ik plat door de bocht ging met 150km/h.
als ik hem geraakt had, was hij (of zij) hartstikke dood, en ik misschien ook wel.

dat doe ik dus niet meer....tenminste, ik probeer het te voorkomen.

Mensen die de \'moraalridder\' uithangen hebben in principe gelijk. Je doet iets wat niet mag.
Maar dat weten die figuren zelf ook wel! Dat hoef je ze niet te zeggen...
Wat wel kan is dat je een gezonde discussie aangaat.

Maar vaak loopt het hier uit op modder gooien (Max, doe eens rustig aan!).

Reageer gewoon niet, of normaal op een \'moraalridder\' of \'snelheidsmaniak\', en probeer NORMAAL je ideën te delen...

Zo, duderuud heeft gesproken...
 
PS. De topicstarter is inderdaad een kloon.

De persoon in kwestie (nick begint met een V) moet daarmee uitkijken, want dat wordt niet op prijs gesteld...

Ten eerste worden die klonen alleen maar gebruikt om \'anoniem\' ergens te kunnen reageren, en meestal maken ze maar een paar posts, zonde van de geregistreerde nickname.

Niet meer doen dus. (Mede omdat ik vrij simpel kan achterhalen of iemand een kloon is of niet)
 
Terug
Bovenaan Onderaan