De ZX6R de deur uit..

Nog 9 nachtjes slapen. Ik hoop wel dat het een beetje redelijk weer is dat weekend...
Warm hoeft niet, als het maar droog is! :+

:]

[me]M91 heeft geen hekel aan regenrijden, maar liever niet tijdens de eerste kilometers![/me]
 
Zeker, maar die ZX10-R ook! :9~

Dus als jullie nog iemand weten die iets zoekt, geef je ze mijn e-mailadres maar ;)
Ik heb er op het moment 3 in bestelling staan :)

Heb je toevallig ergens soundfiles? Als mijn bankrekening weer een beetje bijgetrokken is gaan we tenslotte gelijk aan accesoires denken!

:+

Nog een hele week wachten... -O-
 
wat een geile fiets man, echt bruut.

Toevallig gisteren ook nog op een zwarte gezeten bij motoport leek.

blijft mooi spul ;) *O*
 
Heb je toevallig ergens soundfiles? Als mijn bankrekening weer een beetje bijgetrokken is gaan we tenslotte gelijk aan accesoires denken!

:+

Nog een hele week wachten... -O-


Nope, geen soundfiles helaas. Alleen Yoshi is gewoon :9~ dus dat zit wel goed. Kan ook wel andere merken leveren, maar tot nu toe heeft iedereen Yoshi bij me besteld, en iedereen 100% tevreden tot nu toe :9

Wat zal jij deze hele week in de wolken lopen met je hoofd zeg!
Terwijl je weet dat die machine al op je staat te wachten ergens, wat lijkt me dat erg! O-)
 
Nope, geen soundfiles helaas. Alleen Yoshi is gewoon :9~ dus dat zit wel goed. Kan ook wel andere merken leveren, maar tot nu toe heeft iedereen Yoshi bij me besteld, en iedereen 100% tevreden tot nu toe :9

Wat zal jij deze hele week in de wolken lopen met je hoofd zeg!
Terwijl je weet dat die machine al op je staat te wachten ergens, wat lijkt me dat erg! O-)

Tsja, het kan slechter he! ;)

Wel jammer dat mijn vakantie voorbij is nu. Maandag weer aan het werk...
Ach, wel weer een mooi tijdverdrijf toch? O-) Het wordt dan vanzelf weekend! :}
 
Nog 84 uur... })

Ik hoorde net dat de weersvoorspellingen voor het weekend ook beter worden! :} *O* :}

[me]M91 overweegd om bij de dealer te overnachten vrijdag, zodat hij in ieder geval als eerste aan de beurt is zaterdag! ;) [/me]
 
Nog 84 uur... })

Ik hoorde net dat de weersvoorspellingen voor het weekend ook beter worden! :} *O* :}

[me]M91 overweegd om bij de dealer te overnachten vrijdag, zodat hij in ieder geval als eerste aan de beurt is zaterdag! ;) [/me]
En, slaapzak al ingepakt? O-)


Nog één nachtje! *D
 
Nog 84 uur... })

Ik hoorde net dat de weersvoorspellingen voor het weekend ook beter worden! :} *O* :}

[me]M91 overweegd om bij de dealer te overnachten vrijdag, zodat hij in ieder geval als eerste aan de beurt is zaterdag! ;) [/me]

't wordt 26 graden eind deze week en begin volgende week 8-)
 
*O* *O* *O* *O* *O* *O* Nog 1 nachtje!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Vanmiddag nog ff met de dealer gebeld. Ze hebben de 10 pas vanmiddag binnengekregen, en zijn er gelijk begonnen met uitkratten! Morgenochtend moet ik ff bellen hoe laat 'ie klaar staat, maar hoe dan ook ga ik hem morgen halen!

Ben zo blij als een kind! :Y
 
*O* *O* *O* *O* *O* *O* Nog 1 nachtje!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Vanmiddag nog ff met de dealer gebeld. Ze hebben de 10 pas vanmiddag binnengekregen, en zijn er gelijk begonnen met uitkratten! Morgenochtend moet ik ff bellen hoe laat 'ie klaar staat, maar hoe dan ook ga ik hem morgen halen!

Ben zo blij als een kind! :Y


Gefeliciteerd jongen! ;)
Je hebt echt een supergave fiets uitgekozen :9~

Maarre.. Heb je hem nou al dan? :P
 
M91,

Gaaf ding zeg, super! Een 1000 heeft meer power en koppel, maar is het nogsteeds zo dat de 600's makkelijker sturen, of is dat inmiddels een fabeltje?

Heb nu een 93'er cbr600f maar zit eraan te denken om straks misschien wel een 1000 te nemen ipv een 600, honda of kawa...

Enne.. er over nadenken om bij de dealer te overnachten... _O-
 
Effe snel een paar foto's dan, en dan ga ik weer :] !

Zo stond 'ie op me te wachten gisterenmiddag:

full


:} :} :}

Samen met de fiets van mijn vriendin:

full


En gisteravond, in de "stalling":

full


*D *D *D

Ga me nu omkleden, en weer lekker rijden!
 
Terug
Bovenaan Onderaan