Deventer en omstreken #3

Misschien de dijk op richting Hattem? Vind ik een prachtig stukje. Maar ik denk dat jullie meer mooie stuur weggetjes weten rondom Deventer.
Ik denk dat jullie me snel kwijt zijn xD, met mn 100 km ervaring en 3 maanden rijbewijs :P
 
Pieter is van de partij! Wat is precies de bedoeling?


Eerst ff beetje kennismaken (waar van toepassing) en dan stukkie rijden, waar dan ook heen :] . Wat mij betreft een niet al te groot stuk, kan niet zo heel lang vanavond.

(Oxe, Kring v. Dorth, Gorssel, Eefde, Zutphen, Voorst, Bussloo, Wilp, Deventer??)
Rond 19:30 bij de Texaco vertrekken??


Gewoon ff een "opwarmritje" voor 2015 ;)
 
Laatst bewerkt:
Iemand toevallig nog belangstelling voor zo'n stickertje voor op de kentekenplaat? Ik heb ze nog. Ze kosten €2,- per stuk.

Ik neem er wel een aantal mee voor het geval dat.. 8-)

full
 
Ik kom wel even kennis maken, maar helaas meld ik me af voor het ritje... Had graag meegewild, maar maatje van me en m'n vriendin hebben wat aandacht nodig 😌
 
Stond ik even bij de verkeerde texaco 😅

Maar was prima ritje!! Dank voor het voorrijden en tot een volgende keer!!
 
@ thezappa: mooie helm *D (hawaiian flower, heb ik ook eens gehad :9 )

En die uitlaat had ik ook idd in Friesland besteld bij iemand, heb jou toen dat adres gedaan :Y (mooie takkeherrie }) )
 
Was idd weer eens gezellig en een hele grote opkomst deze keer :} :}

En Mich bedankt voor het voor rijden


U R welcome *D


Was idd een hele grote opkomst, smaakt naar meer wat mij betreft! Ik denk altijd achteraf....... shit!! ik had foto's moeten maken -O-
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan