Deventer en omstreken #3

Ik heb Natrixz en zn vrouwtje gespot in Bathmen ik weet het zeker! Of er reed een gay met roze zx6 en roze jas en helm achter hem :+

Haha, klopt helemaal! :)
Jij reed op je groene ZX6R? met iemand die met die zwarte ZX6R bij je mee reed? (kwam me tegemoet en zwaaiden uber vrolijk naar mijn vrouw :9 *D )
Wij draaiden daar toevallig net om weer terug te rijden die bochten door haha

Dit weekend twee keer ff wezen rijden met de vrouw, (vrouw voor het eerst weer sinds een jaar :X )
Goed vermaakt! :]
 
Laatst bewerkt:
Haha, klopt helemaal! :)
Jij reed op je groene ZX6R? met iemand die met die zwarte ZX6R bij je mee reed? (kwam me tegemoet en zwaaiden uber vrolijk naar mijn vrouw :9 *D )
Wij draaiden daar toevallig net om weer terug te rijden die bochten door haha

Dit weekend twee keer ff wezen rijden met de vrouw, (vrouw voor het eerst weer sinds een jaar :X )
Goed vermaakt! :]
Ja klopt. Ik op mn eigen en maatje van me op de zwarte 6 van mn vriendin. Ik zag je 6 al, toen ik die roze zuurstok zag ging gelijk een lampje branden haha.
 
Ja klopt. Ik op mn eigen en maatje van me op de zwarte 6 van mn vriendin. Ik zag je 6 al, toen ik die roze zuurstok zag ging gelijk een lampje branden haha.

Haha ja dacht ik al, vrouw riep heel vrolijk door de headset: " He! is dat een bekende? hij zwaaide zo vrolijk!" _O-
Wij gingen daar net draaien om weer terug te scheuren die bochten door daar :P
(richting Bathmen wordt het weer zo saai haha)
 
Terug
Bovenaan Onderaan