digitale camera verloren op de motorbeurs

hennep

MF'er
24 dec 2004
32
0
delft
Gisteravond 25-2-2011 ben ik vlak voor sluitingstijd op de motorbeurs in de utrechtse jaarbeurs de digitale camera van m,n vriendin verloren.Ik ben m vergeten in t Grolsch/Eagle Rider cafe waar zo,n country and westernbandje aan t spelen was.Hij is daar toen ook gevonden werd me verteld door t bedienend personeel maar die hebben tegen de vinder gezegd dat ie m aan de balie af moest geven van t jaarbeursgebouw.sindsdien is de camera spoorloos.Het betreft een paarse casio exilim.een echte vrouwencamera dus.zijn er wellicht mensen die informatie hebben over de camera???
 
Laatst bewerkt:
Vorig jaar is exact hetzelfde gebeurd en toen heeft diegene ook een post op MF geplaatst. En guess what, toen is'ie teruggevonden :)
 
toch geen wilde carnavals foto's er nog op?

topic van vorig jaar


die waren wel grappig vorig jaar ja :P

Weet iemand trouwens nog hoe dat westernbandje heette?


Hopelijk komt je camera nog terug, wel lomp dat het personeel de camera niet even aannam en hem naar de balie bracht, kan best dat die man gedacht heeft van ik kan m niet vinden en ik neem m maar mee.
Plaats op marktplaats wat gezocht advertenties met dit verhaal, misschien zoekt de persoon daar wel op.
 
Laatst bewerkt:
Tip -weliswaar te laat natuurlijk- zet je emailadres op je camera. Op een plakstrip, gekrast, als eerste foto of geschreven op het sd-kaartje. Op die manier kan een eerlijke vinder jouw tenminste contacteren en afspreken om de camera om te ruilen tegen een fles wijn :W
 
Da's waar, maar ook de eerlijke vinder heeft een aanknopingspunt nodig om de camera terug te KUNNEN geven.

Tip van adres of telefoonnummer is al zo oud als het fototoestel zelf. Zelfs in de tijd van de rolletjes (kan iemand dat de licht rijbewijs m-f-ers even uitleggen :+ ) deed al de tip de ronde om bij belangrijke (vakantie enz) foto's als 1e een A4tje met adres te fotograferen. Ook voor als de adresgegevens in de ontwikkelcentrale zoek zouden raken.

Good luck in elk geval, Dutch
 
Heb mijn camera ook eens op Fighterama laten liggen bij een stand... Liep later terug en hij lag er nog gewoon :D

Wat ik geleerd heb hierdoor, plaats een .txt bestandje op je geheugen waar je gegevens enz op staan, voorkomt een hoop ongemak mocht je hem kwijt raken :)
 
Da's waar, maar ook de eerlijke vinder heeft een aanknopingspunt nodig om de camera terug te KUNNEN geven.
^^
Er zijn nu eenmaal ook nog echt eerlijke vinders. Geef ze dan ook de kans om hetgeen ze hebben gevonden dat van waarde is te kunnen terug geven.

Tip van adres of telefoonnummer is al zo oud als het fototoestel zelf
Yep: het klassieke adresstickertje in de draagtas geplakt.
Maar heden ten dage niet je adres (ben je op reis, dan is dat voor een dief die je camera had gestolen een uitnodiging om je huis leeg te laten halen). Een hotmailadres kun je ook vanuit het buitenland raadplegen voor tgeval je je dure supercompact hebt laten liggen in een of andere negorij.
 
Laatst bewerkt:
die waren wel grappig vorig jaar ja :P

Weet iemand trouwens nog hoe dat westernbandje heette?


Hopelijk komt je camera nog terug, wel lomp dat het personeel de camera niet even aannam en hem naar de balie bracht, kan best dat die man gedacht heeft van ik kan m niet vinden en ik neem m maar mee.
ja,daar ben ik ook bang voor zeg maar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan