Das knap dat meneer agent zo met zn eigen oren bepaalt dat het te hard klinktTevens vond hij mijn uitlaat te hard klinken. Nu is mijn MIVV-uitlaat als stilste getest door de MOTO73 (zonder dB-killer, zoals in mijn geval, komt deze niet boven de wettelijke grens uit.) Of ik toch maar even de dB-killer terug wilde zetten.
1 Van zijn baas: ongetwijfeld! Maar altijd handig zo'n waarschuwing dat ze gaan controleren!OF hij moest van zijn baas dit doen, zonder zijn eigen hersens te gebruiken
OF moet hij nodig eens een supersport gaan rijden en dan weer 'voelen' dat een continue lage snelheid van <50km/h op een supersport geen doen is.
(of het kost je heel veel achter-remblokjes en brandstof)
Ik ben mij zeker wel bewust van de gevaren, heb al enkele rijders gegrepen zien worden door een automobilist.Maar als je 50 normaal vindt dan begrijp je het volgens mij niet helemaal en ben je je ook niet bewust van de gevaren.
Daar ben ik ook bang voor, ik Probeer me iig aan die spelregels te houden, dat privelege wil ik ook niet missen.Wees dus maar blij dat ze eerst gaan controleren. Als de conclusie is dat de meeste motorrijders zich niet aan de gedragsregels (wensen te) houden, dan is er in de ogen van de wetgever maar een oplossing: afschaffen dat privilege.
Bedankt dan maar, hè.
Bedankt dan maar, hè.
Nu ben ik op zich goed bekend met de spelregels van de MAG. ...
Ik hanteer die vuistregel dus ietsje losser dan meneer agent. (ik ben een natuurkundige en werk veel met vuistregels)
Ik vraag me af hoe de rest van jullie hierover denkt.
Als je reacties zo leest dan gaat iedereen te snel door de file heen of ook nog bij een "te" snel rijdende file.
Vooral blijven doen jongens, dan kun je de klok er op gelijk zetten dat het binnen de korste keren verboden wordt. Tenslotte is deze regel al een uitzondering in Europa.
Of je nou met een snelheidsverschil van 10 of 20km/h door de file gaat daar zal echt niemand wat van zeggen. Maar als je 50 normaal vindt dan begrijp je het volgens mij niet helemaal en ben je je ook niet bewust van de gevaren.
Wees dus maar blij dat ze eerst gaan controleren. Als de conclusie is dat de meeste motorrijders zich niet aan de gedragsregels (wensen te) houden, dan is er in de ogen van de wetgever maar een oplossing: afschaffen dat privilege.
Bedankt dan maar, hè.
Ik denk dat de goedbedoelende motoragent je gewoon een bonnetje had mogen geven.
Waarom? Je zegt zelf dat je zo'n malloot bent die de regels wél kent maar zich daar om onzinnige redenen zelf niet aan confirmeerd.
Uit andere reacties mag vervolgens ook duidelijk blijken dat er onder ons meer dan voldoende bestuurders zitten die hun creativiteit uiten in het persoonlijk interpreteren van ,in mijn ogen ondubbelzinnige, gedragregels.
Je proeft dus al dat als ik in de schoenen van Baksteen zou staan ik mijzelf niet voor de gek houden met opvoedkundige preken. Ik pak gewoon mijn bonnenboekje. Dat is uiteindelijk de enige manier om dombo-gedrag de kop in te drukken.
Ik denk dat de goedbedoelende motoragent je gewoon een bonnetje had mogen geven.
Waarom? Je zegt zelf dat je zo'n malloot bent die de regels wél kent maar zich daar om onzinnige redenen zelf niet aan confirmeerd.
Uit andere reacties mag vervolgens ook duidelijk blijken dat er onder ons meer dan voldoende bestuurders zitten die hun creativiteit uiten in het persoonlijk interpreteren van ,in mijn ogen ondubbelzinnige, gedragregels.
Je proeft dus al dat als ik in de schoenen van Baksteen zou staan ik mijzelf niet voor de gek houden met opvoedkundige preken. Ik pak gewoon mijn bonnenboekje. Dat is uiteindelijk de enige manier om dombo-gedrag de kop in te drukken.
haal dat bord eens voor je kop weg
Je schrijft wel mans hoor! En waarschijnlijk ben je dat ook. En zul je dat mij wel laten zien als je me tegenkomt. Met je bonnenboekje.Ik denk dat de goedbedoelende motoragent je gewoon een bonnetje had mogen geven.
Waarom? Je zegt zelf dat je zo'n malloot bent die de regels wél kent maar zich daar om onzinnige redenen zelf niet aan confirmeerd.
Uit andere reacties mag vervolgens ook duidelijk blijken dat er onder ons meer dan voldoende bestuurders zitten die hun creativiteit uiten in het persoonlijk interpreteren van ,in mijn ogen ondubbelzinnige, gedragregels.
Je proeft dus al dat als ik in de schoenen van Baksteen zou staan ik mijzelf niet voor de gek houden met opvoedkundige preken. Ik pak gewoon mijn bonnenboekje. Dat is uiteindelijk de enige manier om dombo-gedrag de kop in te drukken.
Staat zo stom in je bonnenboekje.Licht dan eens toe waarom wij ons niet aan die regels voor filerijden hoeven te houden.