Hoihoi,
Ben bezig om het blok opnieuw in de lak te zetten. Wilde gisteren beginnen met de kopdeksel, maar daarvoor wil ik eerst de tuimelaars der uit hebben. Ter voorbereiding had ik de schroefdraden al een paar dagen rijkelijk ingespoten met IMAL evenals de inbussen schoongemaakt. Met succes want de bouten gingen er allemaal vlekkeloos uit.
Op 1 na, want die is dol. Was al dol voordat ik er mee aan de slag ging. Nu dus de vraag hoe ik deze bout ('rocker arm') los krijg. Andere topics hebben het over uitboren, torx erin meppen, linkse tappen, maar dat gaat over net iets andere inbussen. Wat is hier wijsheid?
Foto's ter verduidelijking.
1. versleten slepers voor het begrip
2. Dolgedraaide inbus, mooi rond is niet lelijk.
3. Beschadigingen te zien.
4. Hoe het ding er uit ziet.
Partsview:
Groeten,
Ben bezig om het blok opnieuw in de lak te zetten. Wilde gisteren beginnen met de kopdeksel, maar daarvoor wil ik eerst de tuimelaars der uit hebben. Ter voorbereiding had ik de schroefdraden al een paar dagen rijkelijk ingespoten met IMAL evenals de inbussen schoongemaakt. Met succes want de bouten gingen er allemaal vlekkeloos uit.
Op 1 na, want die is dol. Was al dol voordat ik er mee aan de slag ging. Nu dus de vraag hoe ik deze bout ('rocker arm') los krijg. Andere topics hebben het over uitboren, torx erin meppen, linkse tappen, maar dat gaat over net iets andere inbussen. Wat is hier wijsheid?
Foto's ter verduidelijking.
1. versleten slepers voor het begrip
2. Dolgedraaide inbus, mooi rond is niet lelijk.
3. Beschadigingen te zien.
4. Hoe het ding er uit ziet.
Partsview:
Groeten,