dom, dom, dom

YamaMocro

Die hard MF'er
25 jul 2003
259
0
Rotterdam
Ik rij vandaag in mijn koekblik naar mijn werk omdat mijn motor op dit moment op zijn wielen staat te wachten, zie eerdere topic hierover.
Tot mijn stomme verbazing, zie ik een motor mij voorbij rijden met een meisje van ongeveer 7 of 8 zonder beschermende kleiding of wat dan ook, je kunt wel als rossi rijden en nooit een ongeluk hebben gehad, maar de rest niet en een ongeluk zit in een kleine hoek.
Ik zou mezelf nooit vergeven als mijn dochter verongelukt door het toedoen van papa!!!!!!!!!!!! |(
Dit wilde ik weer even kwijt :]
full
 
Hier heb ik toch zo'n pesthekel aan :( B|

Maar ach, zijn leven... zijn kind... zijn schuldgevoel...
hoop voor dat kind alleen dat hen nooit wat gebeurt...

:+
 
ik denk dat hij in ieder geval nooit op het motorforum kledingtopics heeft gelezen :+ .
Ik hoop dat ie hersens genoeg over heeft om wel heelhuids thuis te komen en misschien nog wel wat hersencapaciteit overheeft om zichzelf de vraag te stellen of dit nu echt nodig was.... :(
 
Ik rij vandaag in mijn koekblik naar mijn werk omdat mijn motor op dit moment op zijn wielen staat te wachten, zie eerdere topic hierover.
Tot mijn stomme verbazing, zie ik een motor mij voorbij rijden met een meisje van ongeveer 7 of 8 zonder beschermende kleiding of wat dan ook, je kunt wel als rossi rijden en nooit een ongeluk hebben gehad, maar de rest niet en een ongeluk zit in een kleine hoek.
Ik zou mezelf nooit vergeven als mijn dochter verongelukt door het toedoen van papa!!!!!!!!!!!! |(
Dit wilde ik weer even kwijt :]
(Afbeelding)

*O* ik ben gespot *O*















:+

maarre ik maak me er niet druk om, misschien was het kind wel doodziek, moest ze met spoed naar het ziekenhuis en was de motor het enige vervoersmiddel.
Of de bestuurd(st)er was gewoon onverantwoordelijk.... we zullen het wel nooit te weten komen
 
Ik had er langs gereden en met mijn wijsvinger op mijn hoofd zitten tikken, maw dat het een achterlijke mongool is dat ie zijn dochter zo meeneemt |(
 
Ik had er langs gereden en met mijn wijsvinger op mijn hoofd zitten tikken, maw dat het een achterlijke mongool is dat ie zijn dochter zo meeneemt |(

misschien horen we het pas over 10 jaar als ze een miljoen krijgt voor een interview :X :X :X
 
:Z

Vroegah was ik de bikkel van de straat als m'n pa thuiskwam met de BMW RT-whatever, de halve buurt wou wel een rondje achterop, of voorop de tank. Eventueel zelfs zonder helm, werd toen stoer gevonden, en oom agent gaf een vermanend preekje als ie het zag.

Kan tegenwoordig blijkbaar ook niet meer, zel we te maken hebben met het verloederen van de maatschappij
 
:Z

Vroegah was ik de bikkel van de straat als m'n pa thuiskwam met de BMW RT-whatever, de halve buurt wou wel een rondje achterop, of voorop de tank. Eventueel zelfs zonder helm, werd toen stoer gevonden, en oom agent gaf een vermanend preekje als ie het zag.

Kan tegenwoordig blijkbaar ook niet meer, zel we te maken hebben met het verloederen van de maatschappij
Ik heb vroeger ook wel eens op de motor gezeten met mijn vader,een stukje door de straat :]
In een rondje straat kan natuurlijk ook wat gebeuren, maar wordt over het algemeen geen 120kmpu gereden :N

Is dat wel een regen-pyjama?
scherp :}
 
wie zegt dat ut dur pappa is? })

wie zegt dat dat zijn kind is :? ...mischien is de berijder wel getrouwd met een liliputter B| })

maar dan nog had er een passende helm op gemoeten.... :Y
verkrijgbaar bij bart smit...zit in het kledingsetje van motorbarbie 8-)

ik zou ze zo klein zonder op z'n minst een passende helm in elkgeval niet achterop nemen :N :N
 
:Z

Vroegah was ik de bikkel van de straat als m'n pa thuiskwam met de BMW RT-whatever, de halve buurt wou wel een rondje achterop, of voorop de tank. Eventueel zelfs zonder helm, werd toen stoer gevonden, en oom agent gaf een vermanend preekje als ie het zag.

Kan tegenwoordig blijkbaar ook niet meer, zel we te maken hebben met het verloederen van de maatschappij

linkie speciaal voor jou http://www.google.nl/search?q=bikkel+bal&hl=nl&lr=&rls=GGLD,GGLD:2005-12,GGLD:nl&start=0&sa=N
 
Terug
Bovenaan Onderaan