dom, dom, dom

Behalve dat IK het onverantwoordelijk vind, wat vinden doen dienders als men zoiets op de weg aantreft ?! Laten stoppen , afstappen ,
Boete ?

8-)
 
hallo Disorganised, iemand laten afstappen omdat ie in een pyama rondrijdt ? voor zover ik weet is er nog geen dress-code ingevoerd voor motorrijden, heb je in de zomer 't aantal bikini's en zwembroekjes al op de motor gezien,je doet aan wat je wil, zolang je die gvd helm maar op je hoofd zet mag verder alles van de wet, lekkere wet trouwens, in de auto moet iedereen, dus ook achterin, een gordel aanhebben en op de motor mag je 'gelukkig ' nog steeds dragen wat je wil, gelukkig trouwens, want telkens als ik voor 5 minuutjes de stad induik heb ik echt geen zin om m'n koeienhuid aan te trekken, gewoon potje op m'n kop en wegwezen, dus doe allemaal maar wat je wil, als je je hoofd er maar bijhoudt.
 
Ik rij vandaag in mijn koekblik naar mijn werk omdat mijn motor op dit moment op zijn wielen staat te wachten, zie eerdere topic hierover.
Tot mijn stomme verbazing, zie ik een motor mij voorbij rijden met een meisje van ongeveer 7 of 8 zonder beschermende kleiding of wat dan ook, je kunt wel als rossi rijden en nooit een ongeluk hebben gehad, maar de rest niet en een ongeluk zit in een kleine hoek.
Ik zou mezelf nooit vergeven als mijn dochter verongelukt door het toedoen van papa!!!!!!!!!!!! |(
Dit wilde ik weer even kwijt :]
(Afbeelding)


Voor een mobieltje vind ik het nog een knappe foto ook. :}

Ik heb vroeger ook gezondigd, op warme dagen in spijkerbroek en T- shirt 150 km over de snelweg naar het strand en de vriendin achterop had zo mogelijk nog minder aan. Op de terugweg veel te hard tussen de files door. Is gelukkig altijd goed gegaan. Naarmate ik wat ouder werd ging de koe steeds vaker aan, ook bij warm weer en korte ritjes. Vorig jaar mijn motor TL gereden en, omdat ik door omstandigheden geen handschoenen droeg (voor de rest wel in het leer), er zelf afgekomen met alleen wat schaafwondjes aan mijn handen. Bij mij komt nu niemand meer achterop zonder goede beschermende kleding. Voor mezelf vind ik het nog tot daar aan toe maar ik zou niet kunnen leven met het schuldgevoel dat iemand anders letsel heeft door mijn toedoen.

Hopelijk heeft deze vader net zo veel geluk als ik, komt hij op tijd tot inzicht en kan hij later ook zeggen dat hij en zijn dochter destijds goed zijn weggekomen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan