dom, dom, dom

Ter visualisatie:

full
 
B| Ohh ohh wat zijn we weer hypocriet! Nee dit kan echt niet.
Maar huismama in dr fiat panda met 4 kinderen erin dat is allemaal helemaal normaal.

Ongelukken gebeuren gewoon. Dit meisje kan straks ook op school van het klimrek afvallen en dr nek breken.

Lekker laten gaan en hopen dat ze dr van geniet.



:W
 
Jullie zijn gewoon jaloers dat ik een lekker jong tjikkie gescoord heb!
Al helemaal klaar om mee naar bed te nemen, IPHtje en luistert erg goed. :P

Alleen nog een keer normale schoenen kopen, want dat ziet er gewoon niet uit. :N
 
Voor het spelen met je mobieltje in je auto krijg je in Belgie een boete van 50€.

Het achterop vervoeren van een kind in pyama, niks aan de hand, staat geen straf op.

Wie is er de wegpiraat: JIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Al spelend en foto's nemend met je GSM maakt van jou een echt gevaar op de weg.

Man man man, zo'n gedrag maakt mij echt misselijk. Dan durf je er nog een topic over te openen ook?????????????????
 
Ik stond voor een stoplicht, veilig genoeg denk ik dan met een gsm in je hand.


Als ik naar de foto kijk, sta jij helemaal niet stil bij een stoplicht.
Ten eerste geen voetje aan de grond voor de motorrijder, ten tweede geen stoplicht of witte streep te zien, ten derde is die aan het remmen.
ten vierde kom jij veels te dicht bij, zeker als je het zo gevaarlijk vind, had je beter wat afstand kunnen bewaren.

Kortom, jij bent in overtreding.
 
Het is een ouwe FZ, die rijden niet zo hard. Overigens kan dit ook een vrouw zijn die rijd ?

Een oude Fz..rijd niet zo hard....tja, wat zal ik zeggen..de mijne rijd makkelijk 240 en dat is hard zat. Ik heb zelf kids die ook achterop willen. De oudste ging voorheen achterop met spijkerbroek en een fatsoenlijke spijkerjas, als schoenen leren laarsjes. Toch reed dat niet lekker en heb haar zo maar twee of drie keer op een heel kort ritje meegenomen. (10 minuutjes) Dan rij je zelf heeeel voorzichtig en niet te veel snelheid. Ik ging NOOIT de snelweg op met kind achterop.
Andere kids willen ook achterop maar alleen rondje door de straat met +/- 30KMh.
zo hard gaan ze ook op hun fietsjes...zonder bescherming.

Nu heeft de oudste een komplete uitrusting om veilig mee achterop te kunnen. Passende helm, Jas met protectie, broek met protectie, handschoenen en leren laarzen. Maar nog steeds rijd dat niet lekker...ga nu wel de snelweg op en gaat ze mee op langer ritjes...(is wel 12 nu..)

Wat de foto betreft...onverantwoordelijk ja..onbegrijpelijk nee..
Onverantwoordelijk is het ook als je te hard rijd, weelies maakt op de openbare weg etc etc...je kind zonder vader of moeder achterlaten omdat pa of ma zonodig de stuntman-vrouw wil uithangen is ook onverantwoordelijk. Enne...foto maken onder het rijden is ook onverantwoordelijk..doen we allemaal wel eens, iets onverantwoordelijks. dan denk je ook..ach, zal wel niks gebeuren..maarja dat weet je nooit.

pff..nu koffie
;) :W
 
In dit soort topics zie je toch steeds terug komen dat er mensen van mening zijn dat je nóóit een kind van zeg 7 jaar mee moet nemen op de motor want da's te gevaarlijk. Ik vind dat een kul reden want de veiligheid van een auto is ook maar relatief. Als je zou vallen met de motor dan zeggen ze "was maar met de auto gegaan". Als je met je Astra een ongeluk krijgt dan zeggen ze zeker "had maar een Mercedes gekocht" of "was in een tank gestapt", want da's véél veiliger. Kom nou, dan moet je zelf ook niet rijden.

Op zich is het geen probleem om een/je kind achterop mee te nemen, mits goede en passende kleding.
Ik ben toevallig van plan een dezer dagen mijn zoontje van 7 (en-een-half) op de motor mee te nemen. We gaan wel eerst passende kleding/schoenen/helm kopen. Kost wel duur alles bij elkaar, maar het gaat vast jaaren mee en ik heb er nog 2 die ook wel een keer zeven-en-een-half worden...
 
In dit soort topics zie je toch steeds terug komen dat er mensen van mening zijn dat je nóóit een kind van zeg 7 jaar mee moet nemen op de motor want da's te gevaarlijk. Ik vind dat een kul reden want de veiligheid van een auto is ook maar relatief. Als je zou vallen met de motor dan zeggen ze "was maar met de auto gegaan". Als je met je Astra een ongeluk krijgt dan zeggen ze zeker "had maar een Mercedes gekocht" of "was in een tank gestapt", want da's véél veiliger. Kom nou, dan moet je zelf ook niet rijden.

Op zich is het geen probleem om een/je kind achterop mee te nemen, mits goede en passende kleding.
Ik ben toevallig van plan een dezer dagen mijn zoontje van 7 (en-een-half) op de motor mee te nemen. We gaan wel eerst passende kleding/schoenen/helm kopen. Kost wel duur alles bij elkaar, maar het gaat vast jaaren mee en ik heb er nog 2 die ook wel een keer zeven-en-een-half worden...
Ik zou nooit een kind van 7½ achterop nemen :N

:P :9
 
Voor het spelen met je mobieltje in je auto krijg je in Belgie een boete van 50€.

Het achterop vervoeren van een kind in pyama, niks aan de hand, staat geen straf op.

Wie is er de wegpiraat: JIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Al spelend en foto's nemend met je GSM maakt van jou een echt gevaar op de weg.

Man man man, zo'n gedrag maakt mij echt misselijk. Dan durf je er nog een topic over te openen ook?????????????????

Eerst leren lezen:stond stil en in NL mag je de gsm gebruiken als je stilstaat
*O*
 
Als ik naar de foto kijk, sta jij helemaal niet stil bij een stoplicht.
Ten eerste geen voetje aan de grond voor de motorrijder, ten tweede geen stoplicht of witte streep te zien, ten derde is die aan het remmen.
ten vierde kom jij veels te dicht bij, zeker als je het zo gevaarlijk vind, had je beter wat afstand kunnen bewaren.

Kortom, jij bent in overtreding.

Damn, jij hebt oog voor details _O-
Ik sta op de baan die naar rechts gaat, en sta stil, de motor rijdt gewoon door en voegt later op hetzelfde baan in, vind je het gek dat ie geen voet op de grond heb.
Dit is trouwens in zoetermeer, dit is de stoplicht na de straat waar Hans van Wijk en Safe zitten.
Witte streep, hoe wil je die zien als er nog tig auto's voor je staan......., voor de stoplicht stil staan, betekent niet per se als eerst wachtende he......
hebben ze je nog niet gevraagd om te komen werken bij de AIVD, ze kunnen je goed gebruiken daar 8-)
No hard feelings en lekker motorrijden :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan