Dom of stom (zwaaien)

wie is er nou stom?

  • Hij

    Stemmen: 11 7,9%
  • of ik?

    Stemmen: 118 84,9%
  • of de kat?

    Stemmen: 10 7,2%

  • Totaal aantal stemmers
    139
Kom nou, ik ga nogal wat naar skoetahs zwaaien! Het grootste deel van de tijd ben ik al druk bezig om mijn en hun hagje te redden omdat ze weer zo nodig door rood moeten rijden of zich als een mafketel door het verkeer heen moeten slingeren dat ik blij ben dat m'n CBR zo'n goede remmen heeft
 
Koop een "echte" motor en dan zal je misschien een groet krijgen.
Ik groet zeker geen scooters of dergelijke brommertjes... :Z :Z

Ciao en hopelijk kom ik je niet tegen.
En een TMax500? Probeer zo'n ding maar eens los te rijden, ha, ha.......... daar zijn echt al eens motorrijders door van de weg geraakt :]
Eerst op zo'n ding rijden en dan pas oordelen, jullie roepen maar wat en hebben nog nooit op zo'n ding gereden.
 
Ik heb onlangs mijn motor gekocht en nu rij ik daarmee. Tervoren reed ik met een Derbi GPR, zowat supersport model onder de 50cc's. Ik vind dat er zeker een verschil is tussen debiele scooterrijders en brommerrijders. Als je 16 bent mag je nu eenmaal niet met een motor rijden en das maar goed voor sommigen ook! Ik vind scooters ook vrij achterlijk, dikwijls zijn het ventjes die denken dat ze king of the road zijn. Terwijl mijn ervaring is dat brommerrijders ( schakels ) zich meer gedragen, zijn natuurlijk altijd uitzonderingen... Je mag ze niet allemaal over dezelfde kam scheren :)
 
maaruhm ik heb zelf een schakelbrommer alleen 9 van de 10 motorrijders zwaaien toch wel mooi naar mij hoor (ik zwaai wel als eerst meestal) maar het voelt toch wel goed als moto rijder zwaaid naar mij (kdraag wel handschoenen en ''nep''leren jas duz klopt wel met motor rijder beeld

hieronder is mijn schakelbrommertje op de enkhuizerdijk (kwas aan het cruisen :D)
 
Als je nou in een race overall met sliders enzo op je brommer ging zitten zouden we het misschien sneller snappen als je zwaaide :+

Moet zelf altijd om me eigen stommiteit lachen als ik naar een scooter zwaai, of om de stommiteit van de brommer rijder omdat die van schrik zowat een heg in rijdt...
 
En een TMax500? Probeer zo'n ding maar eens los te rijden, ha, ha.......... daar zijn echt al eens motorrijders door van de weg geraakt :]
Eerst op zo'n ding rijden en dan pas oordelen, jullie roepen maar wat en hebben nog nooit op zo'n ding gereden.

Wat is dat voor een beest ???
Tietmaximum 500mm ?

Alsjeblieft !!!!!!!!!!!

:z :z :z :z :z :z
 
Zwaai nooooooooit naar scooters ook geen MOTORscooters! Schakelbrommers af en toe per ongeluk, maar dat vind ik dan niet zo erg. Vind het wel weer sneu als ze mij eerst groeten: "Ik wil erbij horen." Doe dat maar als je een echte motor hebt.
 
Nu sta ik op de scoot voor een stoplicht
Op een wat? www.MOTOR-forum.nl :P

een gast op een GPZ
..
ik groet em
waarom :?

hij groet niet terug
Joh? hoe zou dat toch komen.. Die vent dacht natuurlijk ook: 'Wat een malloot op zijn scootertje'

toen gaf ik hem de vinger
Valt me mee dat die vent op die GPZ dat nog niet gedaan had, als antwoord op jou groet :Z

Als je nou straks op de motor zit, en ik kom je tegen, zal ik je uiteraard hartelijk en enthousiast groeten. Een scooter-rijder zal ik echter niet groeten net zo min als ik fietsers, automobilisten, wandelaars, wandelaars met hond, mensen met kinderwagens, tractor-bestuurders, mensen in een bestelbusjes en vrachtwagenchaufeurs ook niet groet.

motorrijders groeten motorrijders en alle andere dingen op de weg zijn gewoon bewegende chicanes.

En een TMax500? Probeer zo'n ding maar eens los te rijden, ha, ha.......... daar zijn echt al eens motorrijders door van de weg geraakt
DUH! de eerste de beste bocht schraap je de complete kuip en de uitlaat over de grond, wordt het achterwiel opgetild en verdwijn je in de berm! :X

(waarmee ik niet gezegd heb dat een motorscooter een duf ding is, maar het is gewoon niet mijn motor.. net zoals ik geen chopper rijdt, terwijl ik ze vaak wel erg mooi vindt.. met zo'n ding kun je nou eenmaal niet keihard over dijkjes, klaverbladen en circuits knallen en dat is toch meer mijn vorm van motorrijden.)
 
Laatst bewerkt:
wie of wat er ook rijd als ik zelf vind hee die groet ik even doe ik het gewoon.
(heb geen vooroordelen over scooters,oudjes,vliegtuigen en schilpadden).

En ik vind dat je dat dus ff zelf mot bekijken.
Overigens vind ik wel dat als iemand gegroet word even fatsoenlijk terug moet groeten bedoel das toch maar gewoon.

Ik heb niet gestemd want die finger in the face vind ik weer niet echt terrecht gewoon lekker de ****** laten krijgen en lekker doorkarren en als je hem weer ziet niet groeten en w88 tot hij het doet :D.

Arno
 
Ik les al enige tijd met een er-5 ik groet er ook op, maar soms rij ik op een scooter :X .
Nu sta ik op de scoot voor een stoplicht en een gast op een GPZ staart me aan, oke dus ik groet em ,.....en juist hij groet niet terug, hij gaapt me nog een uurtje na. Na een minuutje doet ie het nog steeds, dus ik kijk em aan ik de hoop dat ik terug zwaait..nope nee niet.
Het herhaalt zich nog 2x en toen gaf ik hem de vinger. In your FACE.
Mischien kan het ook dat ik als 18 jarige niet weet hoe de wereld werkt, Hmmm of bestaan er nog steeds mensen die geen kinderen wilden en er toch 6 hebben en een baantje hebben als Dickhead 24/7 en tevens al 3 jaar met aambeien rijden, nee he' dat zal toch niet? Tja hoe dichter bij Dort het wordt hoe rotter het wordt..


PS de scoot is me broertje, en ik had een goede dag :z



Man, wat lul je nou, je snept er nog helemaal niks van..... Kut scooters... :r
 
Mja scooters zijn ook zo... :r
Als ik scooter hoor denk ik:
Kutpuber
Verwende Yup
Patsertje
etc.

Als je echter zelf naar mij zwaait dan zwaai ik zowizo terug hoor...al zit je op een trapfiets of nog erger...een scooter. Vintet een beetje arrogant van niet te zwaaien want hij is minder dan me etc.

Toch ben jij denkik de "domme" want als die lul niet zwaaien wil wil hij niet zwaaien...kan hij voor mij verotten (klinkt allemaal wel grover en gemener dan ik het bedoel O-) )
 
Wat is dat voor een beest ???
Tietmaximum 500mm ?

Alsjeblieft !!!!!!!!!!!

:z :z :z :z :z :z
Ha, ha volgend jaar mag ik op die nieuwe TMax500 rijden (44 pk, radiaalbanden en twee schijfremmen voor!!!). Ga hem samen met Ralfie testen. Voor iedereen die nog grappen blijft maken: HET IS HET FAVORIETE SPEELBEEST VAN JEFFRY DE VRIES van Yamaha NL dus ff dimmen. Nogmaals ga er eerst eens op rijden en oordeel dan. Dit is niet zo maar een motorscooter, de Honda Silverwing, Suzuki Burgman en Aprilia weet-ik-veel kun je absoluut niet vergelijken met dit ding.
 
vandaag nog ff gezwaaid naar twee kleine koters achterin een koekblik in de file op de A1. Die volgens mij altijd tegenwoordig stilstaat bij Muiden?!
Was wel lachen *D
 
vandaag nog ff gezwaaid naar twee kleine koters achterin een koekblik in de file op de A1. Die volgens mij altijd tegenwoordig stilstaat bij Muiden?!
Was wel lachen *D

kijk dat vind ik ook wel grappig. Sta stil bij een stoplicht en er ziiten van die jochies van ong 7 naar je met open mond te staren en dan geef je gas oid, zijn de kinderen superblij
 
kijk dat vind ik ook wel grappig. Sta stil bij een stoplicht en er ziiten van die jochies van ong 7 naar je met open mond te staren en dan geef je gas oid, zijn de kinderen superblij

Precies wat ik bedoel

Net zoals je vroegah zelf stond, dus je weet hoe het is, en je dag is as joch achterin zo'n koekblik ook weer helemaal goed
 
Kan me nog gek lachen toen ik die TMax500 binnendoor zag gaan bij die R6 :]
Oeps..., dat is lullig, maar apparte gevallen blijf je altijd houden!!! :} Even naar mezelf kijkende, de kans dat sinterklaas nu binnen komt is groter dan dat er een TMax bij mij binnendoor komt. :+
 
Ha, ha volgend jaar mag ik op die nieuwe TMax500 rijden (44 pk, radiaalbanden en twee schijfremmen voor!!!). Ga hem samen met Ralfie testen. Voor iedereen die nog grappen blijft maken: HET IS HET FAVORIETE SPEELBEEST VAN JEFFRY DE VRIES van Yamaha NL dus ff dimmen. Nogmaals ga er eerst eens op rijden en oordeel dan. Dit is niet zo maar een motorscooter, de Honda Silverwing, Suzuki Burgman en Aprilia weet-ik-veel kun je absoluut niet vergelijken met dit ding.

Kom maar eens achter mijn ducje 900ss '94.

44pk dat is toch niets.
Veel moto's naar huis gerden, veel brommers bedoel je !!!!!!
:Z :Z
 
Ha, ha volgend jaar mag ik op die nieuwe TMax500 rijden (44 pk, radiaalbanden en twee schijfremmen voor!!!). Ga hem samen met Ralfie testen. Voor iedereen die nog grappen blijft maken: HET IS HET FAVORIETE SPEELBEEST VAN JEFFRY DE VRIES van Yamaha NL dus ff dimmen. Nogmaals ga er eerst eens op rijden en oordeel dan. Dit is niet zo maar een motorscooter, de Honda Silverwing, Suzuki Burgman en Aprilia weet-ik-veel kun je absoluut niet vergelijken met dit ding.

Toen mijn motor een keer voor onderhoud moest kreeg ik een Tmax mee. Was heeeeel even leuk, maar werd al gauw heeeeel saai. :Z Gas geven en (langzaam) wegrijden.
Maar ja, toen reed ik nog op een ZX12R, de overgang is dan wel errug groot.
 
Heb hekel aan brommers en scooters, wordt eerst volwassen. Als ik op de fiets zit maak ik ook geen rare beweging naar truckers in de hoop dat ze op hun 'horn' drukken :) . Deed ik overigens wel toen ik 14 jaar was.
 
Terug
Bovenaan Onderaan