Dom of stom (zwaaien)

wie is er nou stom?

  • Hij

    Stemmen: 11 7,9%
  • of ik?

    Stemmen: 118 84,9%
  • of de kat?

    Stemmen: 10 7,2%

  • Totaal aantal stemmers
    139
Kom maar eens achter mijn ducje 900ss '94.

44pk dat is toch niets.
Veel moto's naar huis gerden, veel brommers bedoel je !!!!!!
:Z :Z
Je bent blijkbaar niet te overtuigen dus dan moeten we maar eens afspreken voor volgend jaar gaan we even lachen. Je moet niet vergeten dat je deze 44 pk's constant tegen de stuit hebt staan. Als jij gas geeft moet je nog in toeren gaan klimmen maar dit motorblokje met duwband gaat direkt richting het maximale koppel/pk's en is echt sneller weg dan jij denkt. Ik blijf volhouden dat je echt niet weet waar je het over hebt. Eerst op zo'n ding rijden dan oordelen! Ik dacht er net zo over als jij tot ik er een paar dagen op gereden had toen ging ik vanzelf om of ik nou wilde of niet. Maaruh we spreken gewoon af voor volgend jaar en dan maken we er hier weer een leuk topic van okay? Je durft toch wel? Niet bang dat je verliest van deze motorscooter 8-)
 
Toen mijn motor een keer voor onderhoud moest kreeg ik een Tmax mee. Was heeeeel even leuk, maar werd al gauw heeeeel saai. :Z Gas geven en (langzaam) wegrijden.
Maar ja, toen reed ik nog op een ZX12R, de overgang is dan wel errug groot.
Langzaam? Gewoon elke keer het gas vol open en dat open blijven houden en heel erg laat remmen. Beesten moet je met dat ding! Zelfs de Ex-zot, de Cascadeur etc. hebben erg veel lol gehad met dit ding dus......
 
Op zaterdag 27 september 2003 22:01 schreef Daantje het volgende:Ha, ha volgend jaar mag ik op die nieuwe TMax500 rijden (44 pk, radiaalbanden en twee schijfremmen voor!!!). Ga hem samen met Ralfie testen. Voor iedereen die nog grappen blijft maken: HET IS HET FAVORIETE SPEELBEEST VAN JEFFRY DE VRIES van Yamaha NL dus ff dimmen.

Dus als de koningin zegt dat iedereen van de brug af moet springen ben jij de eerste die op de brug staat. Zielig hoor!

En denk nou eens logisch na over die TIETMaxvan je, geloof je nou echt wat je allemaal zegt?
Er zijn namelijk ook al races met die dingen zeker?TietmaxGP??? Zie je het al voor je? Rossi wordt ingehaald op het rechte eind door Daantje en Daantje remt later en stuurt die bocht driftend in, knietje aan de grond, trekt een wheelie met het uitacceleren........ :Z :Z

Wordt wakker! Zelfs de verhalen van Appie Smoke hebben nog een hogere geloofwaardigheid.

Woehaha sgapie zoekt even op het net en vindt:

De acceleratie van de Yamaha is zeker niet slecht. Reden hiervoor is dat je geen koppeling hoeft te bedienen en je hebt dus altijd al je vermogen op het achterwiel. Zo had een Suzuki RF600 het moeilijk om mij voor te blijven vanaf de verkeerslichten, natuurlijk was hij wel sneller, maar hij verslikte zich toch even in het gemak waarmee ik hem bijbleef en had zelfs de toerenbegrenser nodig om me te snel af te blijven.

En over de rest zal ik maar :X
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ooit een burgman meegekregen als leenmotor. Ik vondt het ook wel lachen, overdreven lopen zwaaien naar motoren.
En dan verbaasde gezichten krijgen als je er met je leren combo op zo'n ding zit. Er was zelfs een motorrijder bij die voor het stoplicht vroeg of het een leenmotor was, en dat ik wat rustiger door de bocht moest rijden omdat ik bijna met de kuip aan de grond zat (dat werdt dus het doel voor de komende dag ;) )

Verder vondt ik het maar saai om mee rondt te rijden bij ons in de buurt. Misschien iets voor in de stad maar op het platte land is zo'n ding niks.

voor de topicstarter. Ik zal ook zeker nooit zwaaien naar een of andere sukkel op een brommerscooter, en hoe kan die kerel op deie gpz ruiken dat jij aan het lessen bent op een motor...............
 
Hahaha,Reden hiervoor is dat je geen koppeling hoeft te bedienen. Zoeen heb ik ook gehad, toen was ik 4 jaar oud. Ik noem dat geen motorrijden, zit geen spanning in!!! Nog ff en dan gaan we een kart met een DTM vergelijken. :r
 
Ik denk dat die gast op die motor zich rot heeft gelachen na die middelvinger. Kom, wat zal die gast dat uitmaken. Een puber op een scooter, zal hem wat?

Dus, je bent een draak dat je er boos om bent dat hij niet teruggroet :j
 
Ik heb ook wel eens een 500cc Yamaha scooter meegekregen van mijn motorzaak toen mijn motor daar een grote beurt kreeg.
Ik was behoorlijk verbaast hoe zo ding nog reed. Hij was echt snel (lees veel sneller als ik gedacht had, maar vergeleken met een ss niet lang niet snel genoeg), maar het was een leuke ervaring. Voor woonwerk verkeer een ideaal ding zou ik zo zeggen. Wanneer ik geld genoeg zou hebben zou ik er ook een daarvoor aanschaffen, maar zolang ik moet kiezen tussen een motor en een motor scooter, geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om een scooter te kopen. Maar groeten doe ik ze wel.

Maar waar het eigenlijk over ging, groeten naar een brommer scooter.....NOOIT!!!
Ik heb ook echt de pest aan die dingen! Wat een tering herrie maken die. En sinds ze op de straat naast ons mogen rijden heb je er ook vreselijk last van. Ze komen je volgas voorbij rijden en kijken je dan aan met het idee dat je ze nooit bij kan houden. Trots dat ze een motor eruit rijden. Laats reed ik er bijna een van zijn scooter op een rotonde. Ik reed op de rotonde en hij kwam er op. Hij stopte niet en reed door, als ik niet geremd had had hij eraf gelegen en ik mischien ook. Bij het stoplicht wat daarna volge kreeg ik een middelvinger waarop ik hem klemzette en vroeg waar hij mee bezig was. Hij heel verontwaardigd tegen mij dat hij nu ook voorang had als hij van rechts komt. :? op een rotonde?????? Ik heb hem dit gelukkig rustig uit gelegd dat dit dus niet zo was. Ik ben nog steeds trots op mijn zelf dat ik hem niet van zijn brommer gerost heb, zoals ik in eerste aanleg eigenlijk van plan was na die middelvinger van hem.
 
Dus als de koningin zegt dat iedereen van de brug af moet springen ben jij de eerste die op de brug staat. Zielig hoor!

En denk nou eens logisch na over die TIETMaxvan je, geloof je nou echt wat je allemaal zegt?
Er zijn namelijk ook al races met die dingen zeker?TietmaxGP??? Zie je het al voor je? Rossi wordt ingehaald op het rechte eind door Daantje en Daantje remt later en stuurt die bocht driftend in, knietje aan de grond, trekt een wheelie met het uitacceleren........ :Z :Z

Wordt wakker! Zelfs de verhalen van Appie Smoke hebben nog een hogere geloofwaardigheid.

Woehaha sgapie zoekt even op het net en vindt:

De acceleratie van de Yamaha is zeker niet slecht. Reden hiervoor is dat je geen koppeling hoeft te bedienen en je hebt dus altijd al je vermogen op het achterwiel. Zo had een Suzuki RF600 het moeilijk om mij voor te blijven vanaf de verkeerslichten, natuurlijk was hij wel sneller, maar hij verslikte zich toch even in het gemak waarmee ik hem bijbleef en had zelfs de toerenbegrenser nodig om me te snel af te blijven.

En over de rest zal ik maar :X
Sgapie, sgapie wat blatie, wat blatie ikkuh moeten erg lachie, ha, ha, ha wat een humor.
 
Zwaaien is leuk....maar niet naar brom/snorscooters. |( |( |(
:^

Als je nu nog een 50 cc tje had met een schakelpootje en grotere banden had ik het nog terug gedaan , maar met je scootertje had je bij mij de eerste keer dat je zwaaide zelf al de middelvinger teruggekregen *D
 
Is er trouwens ook zoiets als scooterforum ofzo? Hier in Enschede bij de Mac op de meubelboulevard stonden een HELE bende scooters en een hele bende van die rokende 16 jarige patsertjes, oh zo blij met hun scootertje "die wel 80 kan met die nieuwe uitlaat" bij de Mac binnen :? . Er zaten nog net geen SF stickertjes op die dingen (is ook geen plaats voor }) ), maar ik begin me serieus af te vragen of we binnenkort meer van zulke meetings kunnen verwachten :X :X

Zonde da'k nie op de motor was, vind het altijd zo'n pauperig gezicht die gasten met die opgefokte scootertjes die denken dat ze kunnen rijden (no offense voor de rest overigens, heb niet echt wat tegen mensen met scooters, maar ik vind dat patserige gedoe van die gastjes altijd zo lomp, koop dan een motor }) )

Kijk dus maar uit, straks krijg je zo'n hele horde achter je aan, als je er één niet groet :+
 
Is er trouwens ook zoiets als scooterforum ofzo? Hier in Enschede bij de Mac op de meubelboulevard stonden een HELE bende scooters en een hele bende van die rokende 16 jarige patsertjes, oh zo blij met hun scootertje "die wel 80 kan met die nieuwe uitlaat" bij de Mac binnen :? . Er zaten nog net geen SF stickertjes op die dingen (is ook geen plaats voor }) ), maar ik begin me serieus af te vragen of we binnenkort meer van zulke meetings kunnen verwachten :X :X

Zonde da'k nie op de motor was, vind het altijd zo'n pauperig gezicht die gasten met die opgefokte scootertjes die denken dat ze kunnen rijden (no offense voor de rest overigens, heb niet echt wat tegen mensen met scooters, maar ik vind dat patserige gedoe van die gastjes altijd zo lomp, koop dan een motor }) )

Kijk dus maar uit, straks krijg je zo'n hele horde achter je aan, als je er één niet groet :+
dax meetings rulen :} ooit eens met mijn dr 500 tussen 100 daxjes naar six flags gereden , gewoon platgaan zicht , grote gele dr tussen al die kleine daxjes *D
 
Laatst bewerkt:
het gebeurd wel eens adt er een scoot zwaait, en ben dan niet te beroerd om terug te zwaaien, waarom het is toch gewoon okay om te groeten :+
wie het niet doet ook prima...!

wat ik zelf het meest iri vind is dat er van die popie jopies rijden die zich zeluf te goed voelen en niet zwaaien hier in groningen is het echt erug :r
 
Ik zwaai ook niet naar lesmotoren. (laat ze maar lekker hun handjes aan het stuur houden)
(wel weer naar de volgauto/motor)
 
Heb ook nee gestemd, want:
1: T is een scootah
2: ik erger me helemaal kapot aan die dingen met hun: wheeewhewhewhewheeeeewhe, echt ik krijg al spontaan hoofdpijn als ik er in de verte een aan hoor komen! Oke zo zijn ze niet allemaal, maar ik begrijp sowieso niet dat je het ook nog 3x probeert |(
en 3: T is een scootah
(had zelf trouwens wel na de 2e keer lafjes terug gegroet onder t mom van: als die gast nou zo graag wil...... :Z )
 
Ik zwaai redelijk vaak, maar niet op de snelweg...

Vaak rij ik ook op een [sorry_modus]brommer[/sorry_modus] en zwaai af en toe. Als ze je dan kwaad/vreemd aankijken weet ik weer dat ik op een [sorry_modus]brommer[/sorry_modus] zit en geef ze gelijk!
 
Groet niet naar brommers, wel naar de rest van MOTORrijdernd NL.

beetjejammer.nl van die middelvinger... |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan