Domme motorrijders op gladde wegen

tuurlijk snap ik dat er bedoeld wordt, dat een scooter totaal anders is dan een motor (vooral wielomvang), bandenkwaliteit moet je je niet op verkijken, zitten aardige bandjes tussen. (bovendien dragen die ook minder gewicht, maar dat terzijde)

in mn haast op verstuur reactie te klikken (baas kwam er aan), vergeten een emoticon erbij te zetten :)

dr zitten aardige bandjes tussen ja.. Als je iemand hebt die wel wat geld wil uitgeven aan zijn scooter, maar denk dat bijna iedereen voor de goedkoopste hoising bandjes gaat.
 
te koude lucht die door je radiateur jaagt, langs het blok enz.
Motor komt gewoon niet op temperatuur, al zit de thermostaat dicht ;)

Heeft ook invloed op carb-icing meen ik

zonder karton en rijden rond vriespunt, klote onder de 3k toeren en maar raar doen.
met karton en rijden rond vriespunt, geen probleem :)
.


ben blij met mijn luchtkoeling :W
 
dr zitten aardige bandjes tussen ja.. Als je iemand hebt die wel wat geld wil uitgeven aan zijn scooter, maar denk dat bijna iedereen voor de goedkoopste hoising bandjes gaat.

valt mee, valt echt heel erg mee
goedkope bandjes zijn voor het gros wel belangerijk, maar iedereen wil wel iets hebben wat enigszins grip heeft ;)
scootersjonnies hebben wellicht een wat lager denken, maar zo dom zijn ze (hoop ik) ook weer niet :+

Ook als je het dragend vermogen van de banden tegen elkaar opzet
motor met berijder +300kg vs scooter met berijder +150kg (voorbeeld)

Ik ben geen scooterfan, maar zie af en toe hele leuke accesoires voor die vario's in de winkels liggen, waarvan ik zoiets had (brommertijd achter me gelaten)"Hadden ze dat maar voor mn AR50" enz.

buiten het feit, dat een scooter (naar mijn ervaring/beleving en idee) totaal geen wegligging heeft, geen feedback.... euh... ben vergeten waar dit alles ook alweer om draaide B|

[me="KaWaReZ"]heeft last van geheugendingesgatenjeweetwel..[/me] vergeten ofzo :+
 
Laatst bewerkt:
:( hier wordt ik dan weer zo kwaad om he....


motorrijders die het voor iedereen gelijk verpesten!!!!! haal die poten nu gewoon eens van het gas!!! wheelien :N zooooo slecht voor je balhoofdlager!! dus waarom zou je het willen doen :?

ik snap niet dat er sommige motor rijders persee zo hard willen rijden!!!!
ze zijn toch wel sneller dan de koekblikken....


sorry moest dr even uit :j
 
:( hier wordt ik dan weer zo kwaad om he....


motorrijders die het voor iedereen gelijk verpesten!!!!! haal die poten nu gewoon eens van het gas!!! wheelien :N zooooo slecht voor je balhoofdlager!! dus waarom zou je het willen doen :?

ik snap niet dat er sommige motor rijders persee zo hard willen rijden!!!!
ze zijn toch wel sneller dan de koekblikken....


sorry moest dr even uit :j

omdat het gewoon leuk is :?
 
Vanmorgen was het glad op sommige plekken en er was veel pekel op de wegen te zien.
Je zou dus zeggen dat vooral motorrijders rustig en defensief zouden rijden maar tot mijn verbazing zag ik vanmorgen vele motorrijders zeer agressief en met veel risico rijden.

Hard op en van rotondes, hard langs voorgesorteerde auto's om op het laatste moment nog even tussen te voegen, op een meter afstand van een vrachtwagen rijden en snel optrekken bij verkeerslichten (wheely).

Nou is dat normaal allemaal al niet zo slim maar vanmorgen zeker niet dus dat er veel ongelukken gebeuren verbaasd me niks.
Dit soort motorrijders leren het nooit.

:o ik heb gisterochtend niet 1 motorrijder gezien, ik vroeg me al af waar ze allemaal waren maar nu is het me duidelijk :+
 
Laatst bewerkt:
Tja ik rij elke ochtend met gas onderin het handel, maarja wat wil je met die geweldige begrensde 100 pk ;( en dan ga je wel elk gaatje benutten om toch zo snel mogelijk op school te zijn :z ik erger me altijd aan van die stomme automobilisten die je niet zien en dan gewoon hun auto ineens omgooien, tja dan maar een spiegel minder :z
 
:( hier wordt ik dan weer zo kwaad om he....


motorrijders die het voor iedereen gelijk verpesten!!!!! haal die poten nu gewoon eens van het gas!!! wheelien :N zooooo slecht voor je balhoofdlager!! dus waarom zou je het willen doen :?

ik snap niet dat er sommige motor rijders persee zo hard willen rijden!!!!
ze zijn toch wel sneller dan de koekblikken....


sorry moest dr even uit :j

slechte dag gehad :?
 
:o ik heb gisterochtend niet 1 motorrijder gezien, ik vroeg me al af waar ze allemaal waren maar nu is het me duidelijk :+


Die snap ik niet maar dat kan aan mij liggen natuurlijk, ik was om 4.30 al op.
Ik vind het zelf juist opvallend dat er dit jaar heel veel motorrijders doorrijden.
 
te koude lucht die door je radiateur jaagt, langs het blok enz.
Motor komt gewoon niet op temperatuur, al zit de thermostaat dicht ;)

Heeft ook invloed op carb-icing meen ik

zonder karton en rijden rond vriespunt, klote onder de 3k toeren en maar raar doen.
met karton en rijden rond vriespunt, geen probleem :)

Volgens mij deden alleen automobilisten dat omdat de kachel niet (snel) warm werd.
Maar dat is wat ik ervan weet.
 
:( hier wordt ik dan weer zo kwaad om he....


motorrijders die het voor iedereen gelijk verpesten!!!!! haal die poten nu gewoon eens van het gas!!! wheelien :N zooooo slecht voor je balhoofdlager!! dus waarom zou je het willen doen :?

ik snap niet dat er sommige motor rijders persee zo hard willen rijden!!!!
ze zijn toch wel sneller dan de koekblikken....


sorry moest dr even uit :j



één van de grootste redenen dat ik een motor aangeschaft heb is dat je er redelijk snel mee kunt gaan, en dat acceleratie met de auto niet betaalbaar is voor mij.
en schadelijk voor je balhoofdlager? waarom als je een goede landing maakt vrijwel geen schade denk ik.
 
Laat iedereen in hun waarde. Mensen die asociaal in het verkeer de motor hanteren komen er vroeg of laat toch zelf achter en jij maakt je druk om niks :)

Wheelies heb ik respect voor.. anderzijds vind ik het gewoon lomp maar ik doe het ze niet snel na (vanuit situatie redenerend dat voor mij als student zijnde de schade gewoon te hoog is mocht een wheelie een flyer worden..)

Tis alleen wel jammer dat de reputatie van motorrijders vaak door het slik wordt gehaald door mensen met een bepaalde negatieve attitude op motoren.. grootste downfall als je het mij vraagt..
 
:( hier wordt ik dan weer zo kwaad om he....


motorrijders die het voor iedereen gelijk verpesten!!!!! haal die poten nu gewoon eens van het gas!!! wheelien :N zooooo slecht voor je balhoofdlager!! dus waarom zou je het willen doen :?

ik snap niet dat er sommige motor rijders persee zo hard willen rijden!!!!
ze zijn toch wel sneller dan de koekblikken....


sorry moest dr even uit :j


:( Ja ik word daar ook zo kwaad om he.. die avatar van je. Alle wannebe gangster medemensen worden nu als agressieve dombo's gezien. :+


Overal wonen idioten... who gives a fuck.. ze roeien zich vanzelf uit met stommiteiten, hopelijk zonder "onschuldige" mee te nemen.
 
Laatst bewerkt:
dat gezever over de scooter alweer... :) :) :)

Ik rij gewoon op de scooter, wat minder 'sportief' dan normaal, maar over het algemeen is het allemaal best te doen... :Y :Y :Y , voorkruipen bij het stoplicht e.d. , daar rij ik toch voor op 2 wielen?, anders kan ik net zo goed het blik nemen... :+
 
hier wordt ik dan weer zo kwaad om he....


motorrijders die het voor iedereen gelijk verpesten!!!!! haal die poten nu gewoon eens van het gas!!! wheelien :N zooooo slecht voor je balhoofdlager!! dus waarom zou je het willen doen :?

ik snap niet dat er sommige motor rijders persee zo hard willen rijden!!!!
ze zijn toch wel sneller dan de koekblikken....


sorry moest dr even uit :j


tjee, wat gaat dat makkelijk, vanuit de warme leasebak kankeren op mensen die nog wel gewoon motor rijden,
En niet in de gaten hebben dat je zelf waarschijnlijk net zo lomp rijdt, maar dat nu niet in de gaten hebt vanuit het veilige koekblik....


Ik heb alweer een paar weken geen wheelies meer gedaan , ( slecht voor de balhoofdlagers is het alleen als je wat moeite hebt met de landing, gewoon dooroefenen zou ik zeggen. )
maar als ik rustig tussen de auto's voorzichtig 90 wil rijden koop ik gewoon een buskaartje. dan ga ik niet op een motor zitten.
Ook met dit weer kun je uitstekend motor rijden ( ik rijd zo'n 250 km/dag woon-werk) de snelwegen zijn uitstekend gepekeld , dus daar kun je probleemloos stevig doorrijden...
Ik doe wel wat concessies aan het winterweer, ik ga niet langdurig boven de 150/uur rijden, want dan krijg ik wel erg koude vingers...
 
je leest vanzelf wel weer : kappen te koop gevraagd voor ........ :p
ik zou me er tog egt niet druk om maken als iemand dat deed.
nou reed ik in mn blikker en werd flink gesneden door een moto die er nog ff snel voorbij moest....dat vond ik nou weer niet zo tof en vond dat ie toch wel flink lef had.
zowieso met -2 graden op je fietsie stappen lijkt me niet zo super maar goed. ik ben een mietje:p
Kappen zijn voor een scooter..in de motorwereld heten dat 'kuipdelen'.. B|
dit ken ik niet...leg eens uit?
Ik dacht al, waar blijven ze.. :z
:( hier wordt ik dan weer zo kwaad om he....motorrijders die het voor iedereen gelijk verpesten!!!!! haal die poten nu gewoon eens van het gas!!! wheelien :N zooooo slecht voor je balhoofdlager!! dus waarom zou je het willen doen :?
ik snap niet dat er sommige motor rijders persee zo hard willen rijden!!!!
ze zijn toch wel sneller dan de koekblikken....
sorry moest dr even uit :j
Ben jij soms datzelfde agressieve ventje als in je avatar :? B|

Gasgeven is bruut, wheelies zijn cool, hardrijden is kicken..en of ik dat doe maak ik wel ff uit..d'r wordt al genoeg van bovenaf (lees: Den Haag) geregeld.. :( ..zo, dat moest er ff uit :j

..ben overigens wél met 't OV naar m'n werk gegaan, gewoon uit gemakzucht.. :z
 
Terug
Bovenaan Onderaan