Door de file bij Amsterdam :( (met poll!)

Wat zijn jouw file-ervaringen bij A'dam?

  • Platbranden dat Amsterdam!

    Stemmen: 40 29,9%
  • Ik merk geen verschil met ergens anders

    Stemmen: 82 61,2%
  • Ik heb altijd problemen in de file

    Stemmen: 2 1,5%
  • Ik rij nooit file

    Stemmen: 6 4,5%
  • Ik neem altijd de vluchtstrook

    Stemmen: 4 3,0%

  • Totaal aantal stemmers
    134
Status
Niet open voor verdere reacties.

The Mailman

MF veteraan
Ik heb ondertussen aardig wat ervaring met door de file rijden. Meestal rond Rotterdam, maar ook op andere plaatsen en in het buitenland. Wat mij opvalt is dat dat altijd heel goed gaat. Ik kan me maar één keer herinneren dat iemand mij bewust dwarszat, terwijl opvallend veel mensen je in de gaten hebben en ruimte voor je maken :}

Maar nou moest ik vanmorgen in Amsterdam zijn. Vandaaruit reed ik de A1 richting Amersfoort op en daar stond al snel een file omdat er een klassiek VW busje stond uit te fikken (zonde). En er was geen hond die een beetje ruimte maakte. Of ze je nou in de gaten hadden of niet, iedereen bleef lekker precies rijden waar hij reed zodat er nauwelijks ruimte was om er door te komen. Ik heb het toch al niet op Amsterdam en dat is vandaag nog erger geworden :(
 
Het is oorlog op de weg ,zeker met al die balende Rotterdammers die elke dag in de file staan om in Amsterdam te gaan werken. Tegen de tijd dat ze de A10 oprijden is hun lontje wel ongeveer op. ;)
 
A1 richting Amersfoort? Zou ik toch geen Amsterdam meer willen noemen.

Verder, slalommen, veel slalommen.
Van zo'n zwermend insect wordt men helemaal flauw; maken ze vanzelf wat ruimte.
 
nou degene met het kortere lontje zijn toch echt die rotterdammers ik woon zelf in de gemeente rotterdam en werk in amsterdam maar ik heb liever met de amsterdamse mentaliteit te maken
 
Waar je last van hebt, zijn al die K*T-forenzen! Die moeten zo nodig allemaal in zo'n KL8TE-dorp wonen. Daar is niks te doen behalve koetjes pesten en dan komen ze met zn allen naar Am*dam (of enige andere stad waar nog wel wat te beleven is) om daar in de file te staan :? :(

Topppunt is dan dat ze gaan zeiken over die files!
Beetje goedkoop wonen naast de hooiberg en dan zeiken over dat de stad zo druk is. Nou de stadbewoners vinden het helemaal niet druk op zondag |( :?

Dussssss!!!!!!!!!!
 
Waar je last van hebt, zijn al die K*T-forenzen! Die moeten zo nodig allemaal in zo'n KL8TE-dorp wonen. Daar is niks te doen behalve koetjes pesten en dan komen ze met zn allen naar Am*dam (of enige andere stad waar nog wel wat te beleven is) om daar in de file te staan :? :(

Topppunt is dan dat ze gaan zeiken over die files!
Beetje goedkoop wonen naast de hooiberg en dan zeiken over dat de stad zo druk is. Nou de stadbewoners vinden het helemaal niet druk op zondag |( :?

Dussssss!!!!!!!!!!

Denk om je bloeddruk :+ ;)
 
Bring it on!

T'is nog wat vroeg, maar chips en biertje erbij....

chips.jpg



biertje.jpg



:+
 
A1 richting Amersfoort? Zou ik toch geen Amsterdam meer willen noemen.

Verder, slalommen, veel slalommen.
Van zo'n zwermend insect wordt men helemaal flauw; maken ze vanzelf wat ruimte.
Was helemaal begin A1, dus nog bij Amsterdam. Veel bewegen helpt om gezien te worden. Eem open uitlaat ook wel volgens mij 8-)

Denk om je bloeddruk :+ ;)
DAt krijg je met die stadsmensen, veel te gestresst. :+ Als je teveel koeien of kippen bij elkaar zet wordt het ook oorlog |(
 
Ik stond ook in die file, maar wel pas om 1 uur ofzo. Dat busje was goed uitgebrand.

Ik heb trouwens wel ruimte gemaakt voor 1 motorrijder die voorbij kwam. Volgens mij een transalp ofzo. Was jij dit?
 
Ik stond ook in die file, maar wel pas om 1 uur ofzo. Dat busje was goed uitgebrand.

Ik heb trouwens wel ruimte gemaakt voor 1 motorrijder die voorbij kwam. Volgens mij een transalp ofzo. Was jij dit?
Nope, toen zat ik allang op een paar leuke binnendoorweggetjes te :]

Ik denk dat die bus een motorbrand heeft gehad, aangezien hij toen ik hem zag vooral aan de achterkant fikte. Maar ik zag wel net een ambulance wegrijden. Hoop dat die voor niks was gekomen...
 
Stel je niet zo aan. Ik rij dagelijks Amsterdam in en uit en heb nergens last van. Hoe breed is je motor dan wel niet, dat je ruimte te kort komt. Of heb je een zijspan? Of durf je niet? Of... De enige figuren die mij in een file dwars zitten zijn motorrijders die er met een slakkengang doorheen gaan en het verdommen voor een ander opzij te gaan (hé, deja vu :9 ).
 
Stel je niet zo aan. Ik rij dagelijks Amsterdam in en uit en heb nergens last van. Hoe breed is je motor dan wel niet, dat je ruimte te kort komt. Of heb je een zijspan? Of durf je niet? Of... De enige figuren die mij in een file dwars zitten zijn motorrijders die er met een slakkengang doorheen gaan en het verdommen voor een ander opzij te gaan (hé, deja vu :9 ).
Ik rij op een CBR600, geen koffers, geen zijspan, geen caravanspiegels... Ik word in de file zelden ingehaald door andere motorrijders, maar zit zelf ook wel eens klem achter een tragere rijder. Betrap mezelf er ook regelmatig op dat ik écht te hard door de file ga. Oh ja, en als ik eenmaal aan het filerijden ben hou ik daar meestal pas mee op als het hele boeltje weer minstens 100 rijdt. Daar zal het dus niet aan liggen :P

Het viel me vanmiddag echt op dat mensen flink voor me in weg reden en het verdomden een stukkie op te schuiven. En ik heb al veel vaker het idee gehad dat er nergens zo asociaal wordt gereden als in Amsterdam.
 
Ik rij op een CBR600, geen koffers, geen zijspan, geen caravanspiegels... Ik word in de file zelden ingehaald door andere motorrijders, maar zit zelf ook wel eens klem achter een tragere rijder. Betrap mezelf er ook regelmatig op dat ik écht te hard door de file ga. Oh ja, en als ik eenmaal aan het filerijden ben hou ik daar meestal pas mee op als het hele boeltje weer minstens 100 rijdt. Daar zal het dus niet aan liggen :P

Het viel me vanmiddag echt op dat mensen flink voor me in weg reden en het verdomden een stukkie op te schuiven. En ik heb al veel vaker het idee gehad dat er nergens zo asociaal wordt gereden als in Amsterdam.
[/quote]

Ik rijd ook met een cbr alleen dan door de Coentunnel en daar gaan mensen bijna de vangrail in voor je (uitzonderingen daar gelaten)
Krijg een lamme klauw van het bedanken

heen en terug door die tunnel

offtopic

Wanneer gan ze dat rot ding eindelijk 2 keer zo breed maken dan schiet het tenminste op daar en ben ja van het probleem af geen flessennek meer...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan