Drékes Buell

Coaten kan in verschillende kleurtjes ;)

Stukje onderhoudsvriendelijker dan het polijsten bijhouden
 
Laatst bewerkt:
Ik ga deksels tzt in de wrinkle lak zetten net als het blok. Het middelste deel ga ik oppolijsten.
 
ik bekijk dingen meestal van meerdere kanten ..... :9



nieuwsgierig karakter denk ik ....
 
Thnx voor de tip. Marc zou het allemaal bekijken. De boel is los nu en het valt me best mee. Wel veel koolaanslag in de koppen en op de zuigers. Maar Marc maakt het allemaal netjes in orde. Heb ook gelijk de randen van de koppen geshaved. ziet er net ff beter uit.

Rem/ schakel setje gescoord, kijken of we dat passen kunnen krijgen. Was eigenlijk voor een maatje maar heb besloten hem zelf te houden. In de gootsteen ontstopper na het aanpassen en dan polijsten.

full



Verder nu werken aan het spuitwerk meer foto's volgen zo
 
Afplakken voor het spuitwerk
De rode originele lak was nog bijzonder mooi. Heb besloten de beschadigde stukken in een mooi zwarte parelmoer te spuiten. Mooi sjiek gouden lijntje erlangs en presto custom Buellke

209hc0o.jpg

5xuclg.jpg

2agqiqt.jpg

35d7x3d.jpg

14t4ryq.jpg



Intussen zijn de beschadingen al netjes uit gerepareerd.
 
Achterste cilinder is weer opgebouwd, verder gaat het gestaag. Nu lekker verder opbouwen en het spuitwerk afwerken. alles is binnen nu
 
Nou na alle miserie met een slecht lopend blok etc is nu alles weer een beetje in orde. Enkel nog de puntjes op de i zetten en alles goed af laten stellen. Dat gaat Twin Motorcycles doen voor me.

2vt341v.jpg


Zo staat ze er nu bij.

Nog te doen:
- spiegeltjes aanpakken trillen te veel.
- Poetswerk nog ff netjes maken voor de winter stop
- injectie afstellen TM

Dus volgend seizoen knallen haha
 
Terug
Bovenaan Onderaan