Drékes Buell

Neuh deze trillen al als je er tegen aan tikt haha

En hop weer eens een update, foto's volgen

-besloten definitief de Buell om te bouwen naar een carb.
-Het is een Mikuni HSR 40 mm geworden.
-Carb al aan de inlaatzijde aangepast voor passing op een normaal spruitstuk (42mm)
-Alles past, en nu zijn we bezig een pasring te maken voor de klemming van de carb.
-bedoeling is wel het forcewinder luchtfilter en alu bocht te gebruiken. Misschien voor de show een alu kelk

To do list
-ontsteking ombouwen naar Dyna S
-Kopontluchting aanpassen en een catchcan maken
-Harley Service Tilburg gaat deze ombouw doen en gelijk de boel afstellen
-Eventueel het spuitwerk dit jaar nog aanpakken, sepang Bornze met Java black pearl race strepen afgezet met rode streepjes met wat miniflakes
-Begin Maart moet ze klaar zijn, misschien uiterlijk eind Maart. En dan KM maken ...:-) *O*
 
O ja
-Diverse boutjes nog vervangen voor exemplaren die niet roesten :X
-Rem vloeistof potjes vervangen voor alu zwarte exemplaren
-Koplamp wordt een Shin Yo dubbele lens en het koplamp masker ga ik inkorten
 
En hop weer eens een update, foto's volgen

-besloten definitief de Buell om te bouwen naar een carb.
-Het is een Mikuni HSR 40 mm geworden.
-Carb al aan de inlaatzijde aangepast voor passing op een normaal spruitstuk (42mm)
-Alles past, en nu zijn we bezig een pasring te maken voor de klemming van de carb.
-bedoeling is wel het forcewinder luchtfilter en alu bocht te gebruiken. Misschien voor de show een alu kelk

To do list
-ontsteking ombouwen naar Dyna S
-Kopontluchting aanpassen en een catchcan maken
-Harley Service Tilburg gaat deze ombouw doen en gelijk de boel afstellen
-Eventueel het spuitwerk dit jaar nog aanpakken, sepang Bornze met Java black pearl race strepen afgezet met rode streepjes met wat miniflakes
-Begin Maart moet ze klaar zijn, misschien uiterlijk eind Maart. En dan KM maken ...:-) *O*

Klinkt goed. :Y
 
Thnx dankzij jou weer wat verder:

x5dqgl.jpg

2z4xu7s.jpg

10yi4h1.jpg


We kunnen weer verder nu :-)
 
En jaja, er komt tzt zsm een echte streetfighter kont op.

Moet alleen nog ff kijken wat voor een. De accu zit al in het frame en voor de rest zit er weinig in die kont. Dus dat wordt een keer een makkelijke ombouw haha

Ideetjes zijn altijd welkom.

Misschien Gerard eens vriendelijk aankijken haha
 
Leuk om je project te lezen.
Enige mooie aangepaste kont bij de x1 die ik ooit gezien heb is deze:
012.jpg
 
Als er toch niets in de kont hoeft, dan moet hij gewoon lekker klein worden, maar niet te smal. Hij moet het gedrongen uiterlijk van zo'n buell accentueren!
 
Had me met de Buell ook ingeschreven voor de Motorbeurs, meer voor de eventuele gratis kaarten en het is latijd tof een show op te leuken met je motor.

En hoppa vandaag werd ik gebeld. Ik mag ze volgende week woensdag brengen....

En ze krijgt ook een professionele fotoshoot.

Nu als de donder alles afmonteren en netjes maken. Aankomend weekeinde de brug nog zwart spuiten. Zit nog te twijfelen over het zwaard? Wat vinden jullie, blank alu laten of matzwart of rood?

Grt Dré
 
De onderste is het bijna imho ,zou vanaf bevestigingspunt bij je zadel naar je achterlicht een gebogen lijn maken.
Onderkant zwart,zo lijkt de kont wat spitser .
Komt de lijn van je tank er ook mooi in terug iig
 
Laatst bewerkt:
Robinjo heeft intussen een hele mooie kelk gemaakt. Hij is superdik geworden en gaat het geweldig doen als finishing Touch op shows en dergelijke

a42cnp.jpg
 
En de foto's terug vanuit de fotosessie op de beurs:-)

Met dank aan Madnes fotografie, Onno Beserk Wieringa.

28akxsz.jpg


2sb1nh4.jpg


cmff8.jpg


2mpid5y.jpg


5vt54k.jpg


Supergaaf erg blij mee.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan