DTC (@Diaantjes Toerrit Club) voorheen DTR (@Diaantjes Toerclub Rit)

Groninger Meeuw

BMW R850R
Donateur
9 jan 2012
44.838
9.735
Apeldoorn
Om het ex-lesserstopic niet onnodig te belasten hier een nieuw topic over de @Diaantje's Tourclub Rit. Nieuwe deelnemers welkom!

Dit topic, een vervolg op "Ex-Lessers" toerrit Noord-Brabant - 15-08-2020, is het resultaat van een zeer succesvolle ex-lessersrit in de zomer van 2020, georganiseerd door @Okami_Xci. Het begrip "ex-lesser" werd ruim opgevat: ook MF'ers die in een grijs verleden zijn opgestapt zijn ex-lesser en mochten dus meedoen.
Dat gaat dus ook weer gelden voor DTR! :t

Foto's van de eerste rit:
20200815_130034.jpg
20200815_122808.jpg
20200815_122733.jpg
20200815_110316.jpg
20200815_110257.jpg


Zo gezellig kan het zijn! :}
 
Laatst bewerkt:
Hahahhahaa oh jongens wat zijn jullie weer leuk 🤭🤭🤭

Ik zal toch eens moeten gaan oefenen met een routeplanner ofzo. Ik heb wel kurviger Pro op mijn telefoon maar ik snap er nog niet veel van en krijg de stemmen niet goed erop (geldverspilling geweest misschien) dus heb er nog niet mee gereden.

Heb wel weer zin om met de motorforum club te gaan rijden!! Jullie zijn zo leuk :} _O-*O*
 
Ik zal toch eens moeten gaan oefenen met een routeplanner ofzo. Ik heb wel kurviger Pro op mijn telefoon maar ik snap er nog niet veel van en krijg de stemmen niet goed erop (geldverspilling geweest misschien) dus heb er nog niet mee gereden.
TomTom Go en om routes te maken TomTom MyDrive (op de pc) werkt voor mij wel redelijk. Kost €10-€20 per jaar en dan kun je ook routes rijden die anderen hebben gepubliceerd. Zo heb ik gisteren een rit van dik 300 km gemaakt met o.a. de Postbank en een hoop dijkwegen, heerlijk :]
 
afgelopen weekend was natuurlijk heerlijk weer, maar daar was @Okami_Xci niet op voorbereid volgens mij _O-

Hahaha, niet voor een "Veluwe" rit... die route is nog een work-in-progress... planning ergens April/Mei...
Kan natuurlijk wel de oude NB-rit pakken voor een keertje eerder....

Ik zal toch eens moeten gaan oefenen met een routeplanner ofzo. Ik heb wel kurviger Pro op mijn telefoon maar ik snap er nog niet veel van en krijg de stemmen niet goed erop (geldverspilling geweest misschien) dus heb er nog niet mee gereden.
Kan jouw manneke daar niet bij helpen @Diaantje ....

--Edit:

Hotlink naar de post met GPXjes voor deze rit
 
Laatst bewerkt:
Heb ik daar gisteren niet iets van gelezen in een faceboekgroep. Tocht vanuit Venray? Leek me een leuke route
Ja denk het wel, 2018 dijken pontjes postbank heeft diegene de route genaamd. Zit zelf niet in zo'n facebookgroep, maar zou best kunnen. Zeker het stuk ten noorden van Nijmegen is een aanrader. Daar onder is vooral omdat de maker uit Venray komt en de route zodoende daar laat beginnen en eindigen. Is natuurlijk ook zelf aan te passen zodat het voor jezelf werkt. Zelf kom ik uit de buurt van Venlo, dus met een stukje snelweg was ik zo in Venray.
 
Sneak preview van wat ik in gedachte heb... (175 Km)
1614278356939.png


Moet de route zelf nog wel eerst eens rijden en er voor zorgen dat er niet over (bos)zandpaden gegaan word....
En iets van een stop halverwege / na 1 uurtje rijden vinden....

Voor @Groninger Meeuw ook iets dichter bij huis dan Eindhoven, dan zal de lengte ook wel wat beter te doen zijn.
 
En potverdorie, je hebt smaak. Vandaag de laptop 2 uur eerder dicht geklapt en een stuk van die routw gereden in mijn achtertuin! Loenen - Wapenveld.
 
kazerne route.JPG



Goh, Ermelo~Putten~Harskamp liepen we in '77 (en weer terug ook).

Ik noem dit maar het 'kazerne' kaartje zoveel voetstappen staan hier op :t, Vorig jaar was ik efkes in Ede, alle kazernes daar zijn nu zowat verdwenen. Maar een mooie route hoor :].

gr. Leo
 
Dat weten we snel genoeg. We hoeven allleen maar te vertrekken zonder dat je de motor op zijn kant legt :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan