DTC (@Diaantjes Toerrit Club) voorheen DTR (@Diaantjes Toerclub Rit)

Dus krijgt nu iedere provincie haar eigen DTR?
Ach, zou leuk zijn. Probeerde ik in het verleden bij een motorclub ook te doen. De lokale bewoners weten dan daar de juiste stuurwegen te vinden. En op een gegeven moment heb je bepaalde regio's ook wel gezien.
 
Hahahhahahahahahahahaha 🤣🤣
Gewoon een Bazelmansrit vind ik ook heel leuk en ik sluit toch wel aan, DTR of niet 🤣

Alleen maar liefde vanuit Brabant 🤭🤗😘
 
Ik heb wel twee data in gedachten. 19 of 26 juni
Helaas, alhoewel? Ik hoop dan eigenlijk onder de griekse zon te vertoeven een daar op een motorscooter een beetje door de bergen te crossen:].
e.e.a. uiteraard afhankelijk of het van onze regering wel zou mogen.O-)
Heb iig losse tickets en hotel geregeld.
Maar het idee van de limburg rit lijkt me ook heel leuk dus als het helemaal niet door mag gaan dan haak ik graag aan;)
 
Wij zijn er bij de 29e Mei :)
43CC89BB-A0E7-49B9-98DF-3A7F6D8F5347.jpeg
 
Hmmm nieuwe functionaliteit testen.. de GPX viewer....
Zou ie de attachment uit een oud bericht van mij weten halen of moet ik 'm opnieuw toevoegen....

edit: Opnieuw toevoegen...
GPX viewer

Edit2: mmm werkt nog niet....
 

Bijlagen

  • 00_MF_Rondje_Veluwe.gpx
    155,8 KB · Weergaven: 21
Laatst bewerkt:
Ja het is maar treurig gesteld met de weersverwachting.....
Ik hoop ook dat ik voor volgend weekend mn motor terug heb... Is wel de afspraak maar heb nog niks gehoord van de motorzaak
 
Hahahahaha zijspan 😂😂

Nee, ik heb hem in maart gebracht voor kleppen stellen. Terug gekregen en lekt olie en hij loopt niet lekker. Maakt ook een soort "tuffent" geluid als ik hem start. Dus nu moeten ze dat oplossen.

Dinsdag gebracht, zou woensdag op de planning staan maar heb nog niks gehoord.
Heb wel gezegd dat ie uiterlijk de 28e klaar moet zijn.

Ze dachten dat het niet zo moeilijk zou zijn, verkeerde afstelling ofzo maar ik denk dat ze er meer aan verprutst hebben dan dat ze hadden verwacht 😪
 
Hahahahaha zijspan 😂😂

Nee, ik heb hem in maart gebracht voor kleppen stellen. Terug gekregen en lekt olie en hij loopt niet lekker. Maakt ook een soort "tuffent" geluid als ik hem start. Dus nu moeten ze dat oplossen.

Dinsdag gebracht, zou woensdag op de planning staan maar heb nog niks gehoord.
Heb wel gezegd dat ie uiterlijk de 28e klaar moet zijn.

Ze dachten dat het niet zo moeilijk zou zijn, verkeerde afstelling ofzo maar ik denk dat ze er meer aan verprutst hebben dan dat ze hadden verwacht 😪
:o
 
Hahahahaha zijspan 😂😂

Nee, ik heb hem in maart gebracht voor kleppen stellen. Terug gekregen en lekt olie en hij loopt niet lekker. Maakt ook een soort "tuffent" geluid als ik hem start. Dus nu moeten ze dat oplossen.

Dinsdag gebracht, zou woensdag op de planning staan maar heb nog niks gehoord.
Heb wel gezegd dat ie uiterlijk de 28e klaar moet zijn.

Ze dachten dat het niet zo moeilijk zou zijn, verkeerde afstelling ofzo maar ik denk dat ze er meer aan verprutst hebben dan dat ze hadden verwacht 😪
Bij de vorige rit dacht ik nog: ik ga gezellig achter jou rijden zoals bij de voorvorige rit, maar met die olielekkage toch maar blij da'k het niet gedaan heb! :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan