DTC (@Diaantjes Toerrit Club) voorheen DTR (@Diaantjes Toerclub Rit)

Klopt als een bus. Maar die rit was op pagina 32 en dit is pagina 39.
En dan maak ik er een grap over en ga je er serieus op in.
Moon.gif
 
Denk dat, dat ook een grap is. Aangezien het niet @Diaantje is dit dit topic zo levendig houd maar haar aanbidders.
Aanbidders 😅😅hahahahhahahaaha

Het wordt tijd voor een nieuw topic met een nieuw plan voor een route. Serieus, zodra ik meer route ervaring heb zal ik die openen maar ook dit jaar rij ik nog even liever achter "mijn aanbidders" aan 😇😇
 
Hoi allemaal!
Ik heb een tijdje geleden al gemeld dat ik graag eens mee zou willen, ik moest alleen eerst 'even' een rijbewijs + motor halen.

Nu is dit gelukkig beide afgelopen week gelukt, en hebben jullie niet op mij gewacht met de DTR Limburg (Er werd in maart of april geloof ik al gezegd dat men wel wilde wachten tot ik mee kon doen:')) Maar nu ben ik er wel helemaal klaar voor, en het lijkt me leuk met andere ex-lessers te rijden!
gefelicteerd*O**O*
 
Even mezelf quoten, ik ben nog steeds voornemens een weekend (1 of 2 nachtjes) vanuit Twente richting het Teutoburgerwoud te organiseren, echter vind ik de corona cijfers op dit moment wel weer lastig.
Het lijkt er op dat Duitsland ons binnenkort weer op rood gaat zetten, en ik zit zelf niet te wachten op het af moeten zeggen (kosten??) of met allerlei maatregelen door laten gaan.

We kunnen echter wel kijken of er een weekend is waar veel mensen kunnen.
Ik heb zelf door een wisseling van baan mijn vakantie wat moeten verschuiven dus helaas vallen de 1e weekenden van sept voor mij af.
Ik hou dan over:

weekend 13-14-15 Aug
weekend 20-21-22 Aug
weekend 11-12 sept (de vrijdag dan niet)

helaas vallen de eerste 2 iets meer in vakantie tijd dan ik gehoopt had, dus we zouden ook nog uit kunnen wijken naar eind september.
Echter is het duidelijk dat het risico op slecht weer dan steeds groter wordt.

Wellicht kunnen de mensen die mee zouden willen al eens kijken wat er past in de agenda?
Ik tag de mensen even die hun interesse kenbaar gemaakt hebben: @Ghengie @BeRThenn @jbazelmans @Diaantje @Groninger Meeuw @MotoRobin @MBKNLD
ik zie zo op eerste gezicht geen probleem met die data , En misschien rijdt mijn motormaatje met zijn harley of FRJ1300 ook wel mee
 
Ik wil september/oktober wel een zaterdag rit door zuid Limburg uitzetten. Start en eindpunt in Roermond (redelijk makkelijk te bereiken vanuit diversen richtingen) rondje zal dan ongeveer 170km zijn
Altijd voor! 500 euro lichter aan nieuwe onderdelen, maar ben vanaf vandaag weer mobiel!

Bleek mijn fazer een ingekort stuur te hebben voor een kleine rijder. Het nieuwe stuur is stukken beter. Ik houd vast aan de gedachte dat ik een upgrade heb gekregen voor het geld _O-
 
Met de huidige regels lijkt een weekend lastig te worden. Omdat er toch gereden moet worden heb ik een topic aangemaakt voor een rit van 1 dag richting duitsland.


Mochten regels veranderen / versoepelen dan kunnen we altijd kijken of we toch een dag extra pakken.
 
Leuk idee. Eifel zal voorlopig (komende maanden???) niet echt toermogelijkheden zijn vanwege de gevolgen van het noodweer.
Valt midden in mijn vakantie, dus kans dat ik meerij, dan zal ik tzt in het topic reageren.
 
Eh ja wat zal ik zeggen....Mijn intruder lift in stukken omdat ik een aantal dingen aan wil passen :P:P, dus rijden gaat voor mij even niet lukken....
 

Bijlagen

  • IMG-20211018-WA0010.jpeg
    IMG-20211018-WA0010.jpeg
    170,4 KB · Weergaven: 18
ik heb het idee dat DTR niet zo actief meer is?

Seizoen is ook wel bijna op zijn einde voor de meesten.

Valt of staat ook bij de energie om een route voor te bereiden en voorrijder te willen zijn.

Mijn plannen zijn vaak te ad-hoc om er een tourtocht van te maken op het forum. Via Facebook heb ik ook een lokale groep gevonden waar altijd wel iemand laat weten dat hij gaat rijden. Dat is lekker makkelijk om last-minute wel/niet aan mee te doen.

Maar ik houd dit sub-forum in de gaten en wil best nog een route over de Veluwe uitzetten. Nog genoeg mooie stukjes niet geraakt in de 2x dat DTR hier reed.
 
Zeg het maar hoor. Als we niet te formeel gaan doen over een formele tour wil ik best de 1000 bochten rondom Apeldoorn gpx aanzetten en een beginner-proof rondje rijden als het weer het nog toelaat dit najaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan