DTC (@Diaantjes Toerrit Club) voorheen DTR (@Diaantjes Toerclub Rit)

Mn laatste ritje, vorig weekend... met helaas een domme valpartij.... 😭
 

Bijlagen

  • IMG-20210220-WA0016.jpg
    IMG-20210220-WA0016.jpg
    285,3 KB · Weergaven: 23
  • IMG-20210220-WA0024.jpeg
    IMG-20210220-WA0024.jpeg
    133,1 KB · Weergaven: 21
  • IMG-20210220-WA0030.jpeg
    IMG-20210220-WA0030.jpeg
    209,1 KB · Weergaven: 22
Ik word alweer helemaal blij! *O* Lekker in de (dan) achtertuin ook. 8-)

Ik beloof plechtig dat ik 'm deze keer rechtop houd. _O-

Voor de traditie moet je dan nog wel even een andere vrijwilliger vinden die hem deze keer op de zijkant legt!

Ik kan een stokbrood of twee meenemen in de Deauville 🥖🥖.

gr. Leo

Mocht het tegen die tijd nog niet kunnen om ergens onder weg wat te lunchen te halen bied ik me bij deze vrijwillen aan om een brandertje, blik knakworst en een zak broodjes mee te nemen. Dan hebben we iig warme broodjes knakworst. :9
Op de IJsseldijk bij Marle mag je maar 60, maar er is daar een kaal recht stuk waar je gauw te hard rijdt. En daar is vaak laser controle.

Tjah, alle leuke stukken in NL mag je inmiddels nog maar 60 zo'n beetje. Ook veel van de stukken op de route zijn behoorlijk toeristisch, dus zullen wel druk zijn. Maar zoals gezegt "toerrit" dus echt tempo gaat hem toch niet worden.

Mochten de corona perikelen tegen de zomer echt een stuk minder worde kunnen we nog wel eens met een groepje richting Sauerland, Eifel of dergelijke dan kun je wat meer doorrijden, en ook meer aan je rijkunsten werken als je als beginner toch wat stappen wil maken. Maar met een groep in het buitenland overnachten lijkt me op dit moment voorlopig nog niet mogelijk.
Licht geschaafd begreep ik. :+

Ah we hebben dus een vrijwilligster om de traditie voort te zetten! :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan