Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Ducati Hypermotard part 5! - Pronto broaappoo!

Status
Niet open voor verdere reacties.
En kan je de demper niet een beetje forceren dat hij in een betere positie komt te staan Beetje wrikken en trekken
 
Laatst bewerkt:
En als het bevestigings beugeltje niet aan de uitlaat vast zit kan je hem dan wel in de goede positie zetten Anders zou een optie zijn een nieuw beugeltje maken
 
En als het bevestigings beugeltje niet aan de uitlaat vast zit kan je hem dan wel in de goede positie zetten Anders zou een optie zijn een nieuw beugeltje maken

Denk dat dat mn last resort zal zijn. Reeds via snelle respons van SC te horen gekregen dat het weldegelijk de goede linkpipe is. Zal maar eens een kentekenplaat houder gaan fabriceren.
 
Was toch weer heerlijk weer vandaag om ff de hyper van stal te halen :-) Beetje jammer van die harde wind vandaag, je waaide er op sommige stukken gewoon bijna vanaf.
 
Was toch weer heerlijk weer vandaag om ff de hyper van stal te halen :-) Beetje jammer van die harde wind vandaag, je waaide er op sommige stukken gewoon bijna vanaf.

Ja was een beetje moeilijk inschatten met wheelies af en toe

Ook overal druk met mensen, en een hoop paardenstront op de weg, ook in de bochten. Toch even uit kunnen waaien
 
Laatst bewerkt:
Sorry, is dus die van jou? De bevestiging van de Termi is ook heel anders en veel langer dan de SC beugel. En de bochtenset van Termi maakt dat het idd niet veel strakker kan denk ik...
 
Om even in te haken op mijn kentekenhouder-vraag: wat voor kentekenhouder heb jij op die foto's? Bvd!
De originele ktph. Heb alleen een gat geboord in de bovenplaat (midden tussen de gaten waarmee hij tegen de originele dempers zat) en hem daarmee bevestigd aan de originele demper ophangbout. Scheelt flink wat cm's! En goedkoop!

 
Laatst bewerkt:

Hmmmm vreemd… Ik dacht dat er geen verschil in de set voor de 796 en 1100 zou zitten, maar aangezien de vorm van de Cat anders is zou er dus misschien wel een minimaal verschil in de vorm van de pijpen kunnen zitten.
Bij mijn 1100 is de bocht ongeveer gelijk, maar de verlengpijp is bij mij kaarsrecht. Bij jou lijkt het 1 geheel, terwijl het op de SC site ook 2 delen lijken…
Ophangbeugeltje wat losmaken en naar rechts draaien al geprobeerd?


 

Heb naar aanleiding van de foto's nogmaals contact gezocht met SC, even kijken wat ze zeggen.
 
De originele ktph. Heb alleen een gat geboord in de bovenplaat (midden tussen de gaten waarmee hij tegen de originele dempers zat) en hem daarmee bevestigd aan de originele demper ophangbout. Scheelt flink wat cm's! En goedkoop!

Thanks voor de duidelijke uitleg en foto Matthijs!!
 
Gisteravond ook nog even aan het knutselen geweest om mijn Garmin Zumo mooi bevestigd te krijgen op de hyper. Ik wilde geen grote beugel gebruiken maar wilde hem mooi clean houden, uiteindelijk is dit het geworden, ben er zelf wel tevreden mee

Heb de met stroom gevoedde montageplaat direct op de stuurklem gemonteerd met een dun rubbertje ertussen tegen het trillen en tegen het beschadigen van de lak van de klem.


Ik zit er aan te denken om een mooi setje spiegels op de hyper te monteren omdat ik de originele oplossing niet heel erg handig vind. (rijd vaak met meerdere motoren in een groep waar het er soms best leip aan toe kan gaan en dan wil ik het liefste de situatie rond me heen continue in 1 oogopslag kunnen overzien, bij de oginele spiegels moet ik te ver weg kijken en zie ik zodoende niet meer wat er vóór me gebeurt.)

Ben er dan alleen nog niet over uit of ik de originele handkappen laat zitten en gewoon met ingeklapte originele spiegels rijd of dat ik die er ook af haal.
Iemand met mooie oplossingen of ideen wat betreft de spiegels?
 
Laatst bewerkt:

Mooie oplossing, ik ga deze week ook bezig met de montage van mn Zumo. Heb je misschien foto's van hoe je het plaatje hebt bevestigd op de stuurklem?
 
Een vraagje, een maat van mij heb een hypermotard 796 pas gekocht en wil de uitlaten vervangen alleen weet hij nog niet voor welke. Hebben jullie ideeën en ik zie ook bij ebay enzo dat er een computer bij zit bij sommige uitlaten van termignoni waar is dat voor? En is dat altijd nodig als je een ander uitlaat zet? Hij vind de sc-project ook wel leuk of misschien eentje op maat laten maken van akrapovic. En na een ander uitlaat moet de motor ook afgesteld worden en zo ja moet er een kastje gekocht worden bv. PowerCommander? Weet nog niet of het volsysteem wilt of alleen slip-ons. Hoor graag ideeën van jullie.....alvast bedant.
 

al je vragen zijn reeds uitvoerig beantwoordt in dit topic en het vorige topic ...en probeer de zoekfunctie eens........

Ducati Hypermotard part IV - het beest uit je desmodromen!

succes
 
Laatst bewerkt:
Op 18 mei a.s. is weer de jaarlijkse Ducati Club Race op Assen.
Na een jaar overgeslagen te hebben ga ik voor de twaalfde keer meedoen, dit jaar voor het eerst met een Ducati
Zijn er nog meer deelnemers hier of liefhebbers die komen kijken misschien?
Ik ben al met borgen begonnen:











 
Ik zit 14 mei bij de supermotard training van Marcel van Drunen

Er zijn nog 4 plekken beschikbaar, iemand interesse?
linkie

 
Lijkt mij ook wel erg vet alleen die maand heb ik het al mega druk misschien de 2e van de maand erna laat even weten hoe het was
 
Status
Niet open voor verdere reacties.