Ducati Streetfighter 848 Seconda Parte

Wel apart met zo'n carbon kontje mooi ding maar aangezien ik naar Duitsland verhuisd ben ga ik er eentje daar kopen. Prijzen vaak net wat lager dan in NL en gelijk duitse papieren. Voorlopig kan ik me nog beheersen, hopelijk in het najaar voor een mooie prijs een leuke fiets vinden.
Ter overbrugging voor m'n twinverslaving gisteren maar een superduke 1290r gehuurd. Had nog gekeken of er ergens in de buurt nog een streetfighter te huur was maar helaas. De superduke was echter absoluut geen straf om mee rond te knallen😁.
 
Wel apart met zo'n carbon kontje mooi ding maar aangezien ik naar Duitsland verhuisd ben ga ik er eentje daar kopen. Prijzen vaak net wat lager dan in NL en gelijk duitse papieren. Voorlopig kan ik me nog beheersen, hopelijk in het najaar voor een mooie prijs een leuke fiets vinden.
Ter overbrugging voor m'n twinverslaving gisteren maar een superduke 1290r gehuurd. Had nog gekeken of er ergens in de buurt nog een streetfighter te huur was maar helaas. De superduke was echter absoluut geen straf om mee rond te knallen😁.
Maakt wat prijs betreft niks uit,in NL word vaak vrij hoge bedragen gevraagd maar dat er voor krijgen is een 2e,
misschien met heel veel geduld,maar heb je haast dan valt het vies tegen een hogere prijs krijgen,ik heb die van mij
met veel moeite voor ruim onder de gemiddelde vraagprijs verkocht anders was er geen interesse,ook nog
via zo,n wij kopen motoren.nl site geprobeerd,wat die boden zakt je broek helemaal van af.
 
Wel apart met zo'n carbon kontje mooi ding maar aangezien ik naar Duitsland verhuisd ben ga ik er eentje daar kopen. Prijzen vaak net wat lager dan in NL en gelijk duitse papieren. Voorlopig kan ik me nog beheersen, hopelijk in het najaar voor een mooie prijs een leuke fiets vinden.
Ter overbrugging voor m'n twinverslaving gisteren maar een superduke 1290r gehuurd. Had nog gekeken of er ergens in de buurt nog een streetfighter te huur was maar helaas. De superduke was echter absoluut geen straf om mee rond te knallen😁.
Dát kan zomaar eens een blijvertje worden...... de SDR
 
Maakt wat prijs betreft niks uit,in NL word vaak vrij hoge bedragen gevraagd maar dat er voor krijgen is een 2e,
misschien met heel veel geduld,maar heb je haast dan valt het vies tegen een hogere prijs krijgen,ik heb die van mij
met veel moeite voor ruim onder de gemiddelde vraagprijs verkocht anders was er geen interesse,ook nog
via zo,n wij kopen motoren.nl site geprobeerd,wat die boden zakt je broek helemaal van af.
Het valt mij ook tegen! Wat kreeg je voor biedingen via die website? Ik zit er ook aan te denken het eens te proberen.. Had eerder dit voorjaar een serieus bod van 7300.. Toen out of the question maar inmiddels zou ik hem overwegen..
 
Wel apart met zo'n carbon kontje mooi ding maar aangezien ik naar Duitsland verhuisd ben ga ik er eentje daar kopen. Prijzen vaak net wat lager dan in NL en gelijk duitse papieren. Voorlopig kan ik me nog beheersen, hopelijk in het najaar voor een mooie prijs een leuke fiets vinden.
Ter overbrugging voor m'n twinverslaving gisteren maar een superduke 1290r gehuurd. Had nog gekeken of er ergens in de buurt nog een streetfighter te huur was maar helaas. De superduke was echter absoluut geen straf om mee rond te knallen😁.
Lijkt me ook een erg leuke fiets! Alleen ik kan hem in de verste verte niet mooi noemen :(
 
Het valt mij ook tegen! Wat kreeg je voor biedingen via die website? Ik zit er ook aan te denken het eens te proberen.. Had eerder dit voorjaar een serieus bod van 7300.. Toen out of the question maar inmiddels zou ik hem overwegen..
Ze begonnen met schrik niet 5500,-,ik heb ze daar vriendelijk voor bedankt,later kreeg ik een belletje dat ze tot 6000,-
gingen,ook daar heb ik ze voor bedankt, uiteindelijk bleek het max wat ze er voor over hadden 6400,-,heb ze daar ook
voor bedankt,uiteindelijk particulier verkocht voor 6800,-.dat was omdat ik haast had anders had ik ook dat niet gedaan.
Er zijn lieden die de markt verpesten door hun motor goedkoop aan te bieden,daardoor is het ondoenlijk als je haast heb
een fatsoenlijke prijs te vangen,nu zat de mijne bijna tegen een grote beurt aan,dat scheelt natuurlijk ook in prijs.
 
Ik zou hem lkkr houden!
ik overwoog zelfs om hem terug te kopen, maar was net te laat…
Tja nu is de waarde niet geweldig,maar hij word niet meer gemaakt,er zijn er ook niet veel van gemaakt,
dit is een fiets die in de toekomst wel weer in waarde zal stijgen.
 
Ja dat gevoel heb ik ook! Heb er zelf ook geen haast mee… als iemand interesse heeft dan mag hij weg voor een normale prijs maar voor 7000 of minder houd ik hem denk ik nog lekker…
 
Heb hem nu in prijs verlaagd naar 7450, is eventueel nog wat ruimte!
Anders ga ik hem redelijk origineel maken en een desmo beurt uit laten voeren (hoewel eigenlijk nog onnodig) en komend voorjaar weer voor een hogere prijs aanbieden.
 
Heb hem nu in prijs verlaagd naar 7450, is eventueel nog wat ruimte!
Anders ga ik hem redelijk origineel maken en een desmo beurt uit laten voeren (hoewel eigenlijk nog onnodig) en komend voorjaar weer voor een hogere prijs aanbieden.
Heb je al overwogen om hem gewoon te verkopen aan bijv. Ducati Zaltbommel? Tweedehands handel is lastig te vinden voor ze en Streetfighters hebben ze graag. Tuurlijk zal je niet de hoofdprijs krijgen (want zij moeten er ook aan verdienen), maar wellicht is het acceptabel voor je.

Origineel maken is verstandig, die kont in carbon moet je net van houden, dat is denk ik toch net iets te uitgesproken voor veel mensen.
 
Heb hem nu in prijs verlaagd naar 7450, is eventueel nog wat ruimte!
Anders ga ik hem redelijk origineel maken en een desmo beurt uit laten voeren (hoewel eigenlijk nog onnodig) en komend voorjaar weer voor een hogere prijs aanbieden.
Waarom hou je hem niet gewoon nog een tijdje,ik heb die van mij toen voor nog heel wat minder verkocht,
achteraf wel spijt van,en wat de handel betreft wat die er voor boden is nog lager.Waar ze overigens allemaal over vallen is dat
als er niet net een grote beurt aan gedaan is incl riemen vervangen,want ze hebben het idee dat ze anders zelf met hoge kosten komen te
zitten,maar vragen aan een dealer kan geen kwaad je kan altijd nog nee zeggen.
 
Heb je al overwogen om hem gewoon te verkopen aan bijv. Ducati Zaltbommel? Tweedehands handel is lastig te vinden voor ze en Streetfighters hebben ze graag. Tuurlijk zal je niet de hoofdprijs krijgen (want zij moeten er ook aan verdienen), maar wellicht is het acceptabel voor je.

Origineel maken is verstandig, die kont in carbon moet je net van houden, dat is denk ik toch net iets te uitgesproken voor veel mensen.
Ik ben bij StarTwin geweest (ook voor eventuele inruil). Zij adviseerden me juist particulier te gaan verkopen, zij willen hem verkopen met garantie en trekken daardoor de desmo beurt er af.. tevens moeten ze nog garantie geven en winst maken --> wordt niet interessant.
Ook hun voorkeur gaat uit naar zo origineel mogelijk.

Ik heb een erg goede monteur die voor een schappelijk bedrag de desmo kan doen, dus dat lijkt me dan een betere optie dan hem verschijten aan een dealer voor waarschijnlijk niet veel meer dan 6000...

Heb hem nu dus weer op marktplaats gezet voor 1 maand, als er niemand hapt ga ik op zoek naar dat originele achterkantje en laat ik al het onderhoud uitvoeren zodat ik hem volgend jaar helemaal tip top zonder aankomen onderhoud kan verkopen.

Houden is financieel helaas niet echt een optie. En ik zou er graag een circuitmotor bij hebben.. En de SF als circuitmotor vind ik jammer.
 
Ik heb die van mij toen voor 6800,- verkocht,wat dat kontje betreft,ik denk niet dat iemand daarover valt,die van mij zat ook
genoeg niet standaard spul op,interesseert de meeste kopers niks,enigste waar ze over mekkerde is kleppen stellen ,beurt en riemen
vervangen,kopers zijn blijkbaar zo gefocust op die kosten dat de rest ze weinig interesseert,dat resulteert er in dat men alleen bereid is
hoge bedragen te betalen voor motoren met lage km standen die nog lang niet aan een grote beurt toe zijn,of aan motoren
die een volledige Ducati dealer onderhoudshistorie hebben en die net een grote beurt gehad hebben,is dat niet zo
dan kom je in de gelukzoekers categorie terecht,heel weinig bieden en hopen dat iemand zo wanhopig is dat die er
in trapt.Handerlaren zoals ik wil van m,n motor af.nl boden rond de 4800,- tot uiteindelijk max 6200,-.
 
Ik ben bij StarTwin geweest (ook voor eventuele inruil). Zij adviseerden me juist particulier te gaan verkopen, zij willen hem verkopen met garantie en trekken daardoor de desmo beurt er af.. tevens moeten ze nog garantie geven en winst maken --> wordt niet interessant.
Ook hun voorkeur gaat uit naar zo origineel mogelijk.

Ik heb een erg goede monteur die voor een schappelijk bedrag de desmo kan doen, dus dat lijkt me dan een betere optie dan hem verschijten aan een dealer voor waarschijnlijk niet veel meer dan 6000...

Heb hem nu dus weer op marktplaats gezet voor 1 maand, als er niemand hapt ga ik op zoek naar dat originele achterkantje en laat ik al het onderhoud uitvoeren zodat ik hem volgend jaar helemaal tip top zonder aankomen onderhoud kan verkopen.

Houden is financieel helaas niet echt een optie. En ik zou er graag een circuitmotor bij hebben.. En de SF als circuitmotor vind ik jammer.

Snap ik. Hem helemaal qua onderhoud in orde en origineel maken is denk ik het slimst om er een redelijke prijs voor te krijgen. Of toch zakken en hem voor minder weg doen. 848 zijn er wat meer van te koop dus mensen hebben best wat te kiezen. (helaas voor jou in dit geval).
 
Snap ik. Hem helemaal qua onderhoud in orde en origineel maken is denk ik het slimst om er een redelijke prijs voor te krijgen. Of toch zakken en hem voor minder weg doen. 848 zijn er wat meer van te koop dus mensen hebben best wat te kiezen. (helaas voor jou in dit geval).
Ja en dan kiezen ze voor de goedkoopste met de minste km,s.
 
Net eens ff op MP gekeken,er word momenteel best vrij hoog geboden of 848,s maar ja wel allemaal met minder km,s
dan die van jou,al is je 848 wel de goedkoopste op MP,dat wil ook wel eens averechts werken,mensen die denken
waarom is deze zo goedkoop,mankeert zeker wat aan.
 
Net eens ff op MP gekeken,er word momenteel best vrij hoog geboden of 848,s maar ja wel allemaal met minder km,s
dan die van jou,al is je 848 wel de goedkoopste op MP,dat wil ook wel eens averechts werken,mensen die denken
waarom is deze zo goedkoop,mankeert zeker wat aan.

Er zit tussen bieden en kopen nogal een kloof op Marktplaats. Dan reageer je op een bod en hoor je nooit meer wat van die persoon.

Wat je zegt kan idd wel zo zijn, heel veel goedkoper kan ook argwanend werken. Dat heb ik persoonlijk ook met zo'n carbon kont. Die kan er ook op gekomen zijn omdat de ander stuk is gegaan met een valpartij. Daarom zou ik sneller voor 1 kiezen met oem kont dan een carbon kont (of het moet de DP versie zijn, die zou ik dan los verpatsen voor veel geld :9). En aan je banden zie je ook duidelijk dat je een x een trackday hebt gedaan. Staat wel cool natuurlijk, maar kan ook afschrikken. Maar ja, om nou een set banden daarom vroegtijdig te wisselen is ook weer zo wat..

Wat betreft je advertentie. Ik kan me voorstellen dat zo'n extreem uitgebreide omschrijving ook soms teveel van het goede kan zijn. Hoe meer je verteld hoe meer het voelt alsof je wat goed te praten hebt. Gewoon je advertentie kort en bondig houden, als er vragen zijn moeten ze maar contact opnemen.
 
Er zit tussen bieden en kopen nogal een kloof op Marktplaats. Dan reageer je op een bod en hoor je nooit meer wat van die persoon.

Wat je zegt kan idd wel zo zijn, heel veel goedkoper kan ook argwanend werken. Dat heb ik persoonlijk ook met zo'n carbon kont. Die kan er ook op gekomen zijn omdat de ander stuk is gegaan met een valpartij. Daarom zou ik sneller voor 1 kiezen met oem kont dan een carbon kont (of het moet de DP versie zijn, die zou ik dan los verpatsen voor veel geld :9). En aan je banden zie je ook duidelijk dat je een x een trackday hebt gedaan. Staat wel cool natuurlijk, maar kan ook afschrikken. Maar ja, om nou een set banden daarom vroegtijdig te wisselen is ook weer zo wat..

Wat betreft je advertentie. Ik kan me voorstellen dat zo'n extreem uitgebreide omschrijving ook soms teveel van het goede kan zijn. Hoe meer je verteld hoe meer het voelt alsof je wat goed te praten hebt. Gewoon je advertentie kort en bondig houden, als er vragen zijn moeten ze maar contact opnemen.
Ja hele verhalen werkt verwarrend,gewoon zo min mogelijk vermelden, enigste wat de meeste interesseert is km stand,onderhoud en
prijs,ik heb best veel reacties gehad toen,maar niet 1 vroeg wat er aan accessoires op zat ook de uiteindelijke koper niet,
die heeft de motor bekeken,een kort proefritje op gemaakt en gekocht.Mooie was wel dat een aantal minder bood dan
ik wil van mijn motor af.nl,die gelukzoekers heb je er ook bij.
 
Laatst bewerkt:
Ja hele verhalen werkt verwarrend,gewoon zo min mogelijk vermelden, enigste wat de meeste interesseert is km stand,onderhoud en
prijs,ik heb best veel reacties gehad toen,maar niet 1 vroeg wat er aan accessoires op zat ook de uiteindelijke koper niet,
die heeft de motor bekeken,een kort proefritje op gemaakt en gekocht.Mooie was wel dat een aantal minder bood dan
ik wil van mijn motor af.nl,die gelukzoekers heb je er ook bij.

Ja die heb je er altijd bij, die kun je ook niet serieus nemen. En zelfs als je zou reageren op zo'n bod komt het nog vaak voor dat ze alsnog afhaken of nooit reageren op je bericht.

Ik heb zelf nooit problemen gehad met het verkopen van mijn motoren (altijd binnen twee weken wel weg), maar het helpt dat ze er altijd bij staan alsof ze nieuw zijn en ik foto's maak die zo uit een magazine kunnen komen 😂
 
Ja die heb je er altijd bij, die kun je ook niet serieus nemen. En zelfs als je zou reageren op zo'n bod komt het nog vaak voor dat ze alsnog afhaken of nooit reageren op je bericht.

Ik heb zelf nooit problemen gehad met het verkopen van mijn motoren (altijd binnen twee weken wel weg), maar het helpt dat ze er altijd bij staan alsof ze nieuw zijn en ik foto's maak die zo uit een magazine kunnen komen 😂
Ja dat zou kunnen helpen al weet ik uit ervaring dat foto,s niks zeggen,tijdje terug nog bij een auto wezen kijken,
zag er heel netjes uit op de foto,in werkelijkheid vol krassen en deukjes en roest.8)7
 
Dank voor de tips mannen!
Ik kijk het even een paar weekjes aan en als er niemand hapt dan gaan we voor de optie even wat investeren en het voorjaar nieuwe ronde!

Bandjes / trackday valt trouwens wel mee toch? Waren gewoon een paar rondjes bochten training :)
Bandjes op m’n Hypermotard zouden meer afschrikken denk ik
 

Bijlagen

  • 4446B03A-014E-4097-8B3E-A5EA06F7BB06.jpeg
    4446B03A-014E-4097-8B3E-A5EA06F7BB06.jpeg
    191,2 KB · Weergaven: 23
Dank voor de tips mannen!
Ik kijk het even een paar weekjes aan en als er niemand hapt dan gaan we voor de optie even wat investeren en het voorjaar nieuwe ronde!

Bandjes / trackday valt trouwens wel mee toch? Waren gewoon een paar rondjes bochten training :)
Bandjes op m’n Hypermotard zouden meer afschrikken denk ik
Ik denk dat het goedkoper is om die carbon kont te spuiten dan een originele kont aan te schaffen,ik kon
zo geen goede gebruikte vinden en een originele nieuwe kost meer dan 700,-.
 
Terug
Bovenaan Onderaan