Ducati Streetfighter 848 Seconda Parte

Hoi, ik weet dat dit niet de juiste plek is maar in gezocht lukt het niet zo.
Heeft iemand een uitlaatsteun liggen voor 1098 Streetfighter met het passagiers stepje rechts?
Reactie aub via pb.
Gr, Wim
 
Hoi, ik weet dat dit niet de juiste plek is maar in gezocht lukt het niet zo.
Heeft iemand een uitlaatsteun liggen met het passagiers stepje rechts?
Reactie aub via pb.
Gr, Wim

Ik heb ze liggen, maar ik wil ze alleen niet weg doen (ook al gebruik ik ze niet..) :P
 
Hallo allemaal, ik ga misschien zeer binnenkort een Ducati SF 848 kopen. Heb vandaag een proefrit gereden. Wat een gave machine zeg.

Hij mist alleen de voetsteuntjes van de passagier incl beugel. Weet iemand waar ik die kan kopen en/of wat die ongeveer kosten??

Alvast bedankt voor jullie reactie!
 
Nieuwe voorvork keerringen en veel carbon toegevoegd :9~ :]

48214641136_fe4796b756_k.jpg
 
Hallo allemaal, ik ga misschien zeer binnenkort een Ducati SF 848 kopen. Heb vandaag een proefrit gereden. Wat een gave machine zeg.

Hij mist alleen de voetsteuntjes van de passagier incl beugel. Weet iemand waar ik die kan kopen en/of wat die ongeveer kosten??

Alvast bedankt voor jullie reactie!
Zijn nieuw te koop maar kosten(schrik niet) meer dan 500,-,verder zou je op E-bay kunnen kijken of de Duitse Ebay kleinanzeigen,Marktplaats
of bel een aantal dealers op,wie weet hebben ze een gebruikte set liggen.
 
Zijn nieuw te koop maar kosten(schrik niet) meer dan 500,-,verder zou je op E-bay kunnen kijken of de Duitse Ebay kleinanzeigen,Marktplaats
of bel een aantal dealers op,wie weet hebben ze een gebruikte set liggen.

Wow bizar. Helaas is de SF die ik wilde hebben verkocht. Voordeel daarvan is ook dat ik die beugel en passagierssteunen niet meer nodig heb. Dank voor de tips.
 
Kan iemand mij vertellen waar ik het voertuigidentificatienummer (VIN) kan vinden op de Streetfighter 848?
Dat nummer is dacht ik tweeledig: framenummer en bloknummer. Ik ga binnenkort bij een ducati kijken en ik wil deze nummers even checken o.a. i.v.m. invoeren.
 
Framenummer staat altijd ingeslagen rechts op het balhoofd,motornummer weet ik niet zeker maar dacht onder aan de zijkant op het carter.
 
Misschien op de foute plek maar:

Heeft iemand eens een Racing ecu van de superbike 1098 in zijn 1098 Sf geplaatst en werkt dit?
De nummers van de ecu’s zijn wel verschillend.

Bedankt
 
Misschien op de foute plek maar:

Heeft iemand eens een Racing ecu van de superbike 1098 in zijn 1098 Sf geplaatst en werkt dit?
De nummers van de ecu’s zijn wel verschillend.

Bedankt
De 1098 heeft veel meer vermogen ,de vraag is waar de verschillen in zitten,is de Sf geknepen via de ECU
dan zal het uitmaken,is hij geknepen op de nokkenassen dan zal je ook dat weer aan moeten passen om enige
winst te kunnen behalen.Bel eens met Biggelaar die zullen dat best wel weten.
 
Heb van het weekend met een 1098 superbike gereden... en waar me eerst de zitpositie niet kon bekoren bij een 848 vond ik het nu fantastisch... twijfel nu of ik de Streetfighter nog lang ga houden 😅😅
 
Misschien op de foute plek maar:

Heeft iemand eens een Racing ecu van de superbike 1098 in zijn 1098 Sf geplaatst en werkt dit?
De nummers van de ecu’s zijn wel verschillend.

Bedankt

Toevallig van het weekend op beide gereden na elkaar. Zegt wellicht niet veel over de ECU, maar de 1098S superbike is minder gericht op koppel in lage en midden toeren en meer op het eindschot. Bizar eigenlijk om te zeggen, want ook bij de 1098 superbike is het koppel al mega natuurlijk. Maar de 1098S SF is nog weer bruter in lage en middengebied. Sowieso ben ik nu al helemaal gewend aan die relaxte zit haha, was behoorlijk afzien op de 1098s superbike. Ook de hitte van de uitlaat merk je snel, je brand je reed man met die pijp eronder. Hij is wel heeel sexy, 1 van de mooiste motoren die er is.

48408429171_bea677e566_b.jpg
 
Toevallig van het weekend op beide gereden na elkaar. Zegt wellicht niet veel over de ECU, maar de 1098S superbike is minder gericht op koppel in lage en midden toeren en meer op het eindschot. Bizar eigenlijk om te zeggen, want ook bij de 1098 superbike is het koppel al mega natuurlijk. Maar de 1098S SF is nog weer bruter in lage en middengebied. Sowieso ben ik nu al helemaal gewend aan die relaxte zit haha, was behoorlijk afzien op de 1098s superbike. Ook de hitte van de uitlaat merk je snel, je brand je reed man met die pijp eronder. Hij is wel heeel sexy, 1 van de mooiste motoren die er is.

48408429171_bea677e566_b.jpg

Mooie Sf heb je daar.
Ik vind de 1098 SBK ook bloedmooi en weet dat ik spijt ga krijgen. Maar mocht het eens eropaan komen dat ik heimwee krijg, dan is een 1098 SBK eerder te vinden dan een Sf 1098.
 
Mooie Sf heb je daar.
Ik vind de 1098 SBK ook bloedmooi en weet dat ik spijt ga krijgen. Maar mocht het eens eropaan komen dat ik heimwee krijg, dan is een 1098 SBK eerder te vinden dan een Sf 1098.

Klopt inderdaad die SBK is makkelijker te vinden. Erg fijne machines! Ik vind zelf de SF wel fijner voor op de weg. Er is net wat makkelijker mee te spelen.
 
Ik heb een krappe twee weken geleden een sf 848 gekocht in België. Super blij mee. Wat een geweldige machine. Dit is ‘m:
53BC71E8-0E2F-4E47-864C-D8DE1E57BC3B.jpeg


Zoals te zien is op de foto zitten er termi’s op met bijbehorende termi ecu. Ik merk echter dat de motor behoorlijke backfires geeft. Voornamelijk bij het afremmen op het motorblok en helemaal bij het licht bijgeven van gas in de zoektocht naar het punt waarop je weer licht trekkracht voelt (bij het klaarmaken voor een bocht bijvoorbeeld). Het irritante daarvan is dat het ploffen ook voor een fractie zorgt voor het verliezen van wat power. Met name bij het nemen van een bocht wordt het daarmee lastig om een vloeiende beweging te maken.
Ik ga ervan uit dat de motor moet worden afgesteld. Heeft iemand een suggestie waar ik dat kan laten doen in de buurt van Utrecht? En kan ik daarvoor de termi ecu laten afstellen of heb ik daar de originele ecu voor nodig? En waar moet ik aan denken qua kosten?

Rijden jullie trouwens met of zonder geluidsdempers? Ik heb ze er even uit gehaald, maar vond het geluid toch wel best heftig. Heeft misschien ook te maken met die backfires, die worden dan behoorlijk heftig.
 
Ik heb een krappe twee weken geleden een sf 848 gekocht in België. Super blij mee. Wat een geweldige machine. Dit is ‘m: Bekijk bijlage 1417984

Zoals te zien is op de foto zitten er termi’s op met bijbehorende termi ecu. Ik merk echter dat de motor behoorlijke backfires geeft. Voornamelijk bij het afremmen op het motorblok en helemaal bij het licht bijgeven van gas in de zoektocht naar het punt waarop je weer licht trekkracht voelt (bij het klaarmaken voor een bocht bijvoorbeeld). Het irritante daarvan is dat het ploffen ook voor een fractie zorgt voor het verliezen van wat power. Met name bij het nemen van een bocht wordt het daarmee lastig om een vloeiende beweging te maken.
Ik ga ervan uit dat de motor moet worden afgesteld. Heeft iemand een suggestie waar ik dat kan laten doen in de buurt van Utrecht? En kan ik daarvoor de termi ecu laten afstellen of heb ik daar de originele ecu voor nodig? En waar moet ik aan denken qua kosten?

Rijden jullie trouwens met of zonder geluidsdempers? Ik heb ze er even uit gehaald, maar vond het geluid toch wel best heftig. Heeft misschien ook te maken met die backfires, die worden dan behoorlijk heftig.
Mooie fiets,wat betreft het afstellen,dat zou ik maar bij 1 zaak laten doen en dat is Biggelaar.
Ik had ook open pijpen op mijn SF en een geflashde originele ECU,maar geen last van backfires, die worden meestal
veroorzaakt door een te arm mengsel of een niet goed gasdichte uitlaat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan