Ducati Streetfighter 848

Status
Niet open voor verdere reacties.
ga naar www.cyccon.com tabblad news daar zie je de viper spiegels.
Stuur een mail naar cyccon en je krijgt reactie van fred.
dan weet je of die spiegel op voorraad ligt en wat de prijs is.
Als je lid bent van de ducati club krijg je nog eens 10 % korting als je die spiegels bv ophaalt bij Marco Moto.

krijg even niet de foto geupload zal wel iets niet goed doen.

succes

Fons

Gevonden!!
full
 
dat zijn ze.
wat betreft de hugger ik had een kortere carbon exemplaar van tpr racing , ook Ilmberger heeft mooi carbon spul voor de SF


Groet
Fons
 
Jeeeuuh ik ben er volledig uit welle dempers ik ga bestellen *O* Mooi voll. carbon en conisch :9

full
 
Laatst bewerkt:
Jaah vind ik dus ook, 't is een Frans merk, dus ga ervan uit ook kijkend naar Devil dat er een hoop lawaai uit komt })

We shall see :)
Dat zal toch wel. Als er uit een open demper geen goed geluid komt vind ik het toch vrij bijzonder ;) en anders de dempers effe laten verbouwen door Emile.
Maar ik vind het fraaie dempers.
 
zo die zijn zeker mooi

Jaah tof hè. Ik had nog nooit van't merk gehoord, maar dat zit wel goed. 'K was een beetje aan het rond snuffelen op het wereld wijde web en kwam deze tegen en aangezien de prijs, vergeleken met dempers in het algemeen, vond ik echt niet gek. En het is net weer wat anders dan anders.
 
Laatst bewerkt:
Nog een week geduld.....valt niet mee met dit mooie weer.

full
 
Laatst bewerkt:
Heb vandaag nog gebeld. De mijne word pas eind maart verwacht en waarschijnlijk begin april. BALEN!!!!!
 
Jullie hebben tenminste een richtdatum, ik weet helemaal nog van niets.
nu komt dat wel goed uit want ik kan nog niet lopen maar het lange wachten wordt wel op deze manier op de proef gesteld

Overigens als je nu nog een 1199(S) wilt bestellen dan kan je helemaal lang wachten op je fiets, levertijden van juni/juli worden nu al door de dealer hier in breda genoemd.

Groet
Fons
 
louisrr bij wie heb jij 'm dan besteld, dat je 'm al kan afhalen????

Goedhart Bodegraven, 2 weken geleden had hij ook net 2 extra rode binnengekregen die je dus zo kon meekrijgen (kopen).
De kleine dealers zijn "te" voorzichtig met bestellen waardoor ze nu te maken krijgen met oplopende levertijden.
 
Laatst bewerkt:
Goedhart Bodegraven, 2 weken geleden had hij ook net 2 extra rode binnengekregen die je dus zo kon meekrijgen (kopen).
De kleine dealers zijn "te" voorzichtig met bestellen waardoor ze nu te maken krijgen met oplopende levertijden.

Nou ik zou MotoPort toch geen kleine dealer willen noemen en hij had ze al besteld volgens de verkoper. Nou ja geduld hebben....
 
Wat een bottompower, supersnel stuurmachien en wat een sound uit een standaard pijp!

:Y
full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan