Ducati Streetfighter 848

Status
Niet open voor verdere reacties.
:P
full
 
Liekie, al bericht van Startwin wanneer de jouwe word geleverd???
 
Laatst bewerkt:
Liekie, al bericht van Startwin wanneer de jouwe word geleverd???

Uuhm weet het nog niet helemaal, waarschijnlijk over een week of 2. Maar jah eerst zien dan geloven. Wieger zei, sowieso heb je hem voor de SBK.
Nou en dat hoop ik maar, kan ik daar mooi naar toe met deze fiets.
De betaling van dempers zijn ook rond, dus die verwacht ik ook op zijn laatst over 20 dagen, hopelijk eerder. Aangezien Startwin ze er dan gelijk onder knoopt. Ze fabriceren dan tevens een mooi steuntje, waar zij ze dan aan vast schroeven, zodat de duovoetsteunen er af kunnen. En ik heb een kapje besteld ipv het zadel achter, dus de mijne wordt mooi een mono. Dus al met al kan ik ook niet langer wachten :9 .

En jij?? Hoe lang nu nog, toch ook elk moment....
 
krijgen we nog een mooi plaatje van jou dit weekend. Koud maar wel mooi om te rijden toch?



Uiteraard krijgen jullie plaatjes!
Vandaag heerlijk met een cluppie gereden, beetje fris, geen probleem.
De 848 is een geweldige machine met een berg bottompower ondanks andere beweringen.
Voor de mensen die van een supersport afkomen is de houding een verademing.
In de (nog weinige) testen lees je over "iets" te ver voorover , ik vind 'm perfect.
De bike is door z'n lage gewicht super handelbaar en makkelijk op een oor te leggen.
Uiteraard zijn er ook mindere dingen: het "bokken" van de motor zodra je onder een bepaald toerental komt. Het komt er op neer dat je eigenlijk niet normaal in z'n 6e versnelling 100 km/h kan rijden of langzaam in z'n 2e versnelling door een dorp.
De oplossing is simpel en laat ik dat ook wel bij z'n 1000 beurt uitvoeren: kleiner voortandwiel.
Kost wat topsnelheid maar dat vind ik geen probleem.
Ik heb hetzelfde ooit meegemaakt met m'n 1000 sport en het kleinere (1 tandje) voortandwiel pakte daarbij goed uit.
Nog een puntje is het met minimaal gas rondrijden.....de motor reageert dan zenuwachtig.
Ik ga er vanuit dat een andere ECU in combinatie met Termignoni pijp de oplossing is, ff wachten dus.
En nu wat (detail) plaatjes
Voor de rest niets dan lof.


full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan