rude0023
MF'er
Andere velgen en een andere voorkant vind ik het wel meevallen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gewoon kopen dat dingIk kan die 848 maar niet uit mijn hoofd zetten..
Wat een fiets
Heeft iemand hier ten opzichte van het standaard zadel van de streetfighter ervaring met de 'performance comfort seat' ? Ik vond het zadel gisteren tijdens de proefrit wel wat aan de harde kant
Haha... Ik ga niet over 1 nacht ijs.. morgen ga ik de Speed Triple rijden.. kijken hoe dat rijdt
Daarna komt de Tuono V4 ook nog.. de Ducati heeft voor mij op voorhand wel de beste papieren
En de koop zal op zijn vroegst in het najaar zijn..eerst morgen maar even afwachten jullie horen het
Iemand intresse in een pwc met quickshifter voor de 848 ?
Helaas... De Ducati is vandaag afgevallen in de strijd, heb vandaag wederom proefgereden op een Triumph Speed Triple en deze motor heeft toch wel echt alles wat ik zoek in een motor als opvolger van mijn FZ8.. karakter, uitstraling, power, subliem rijwielgedeelte en wat meer comfort als de duc.. made my choice. Nu hard sparen
Heb ik wel, Maar voor een volle kuip 848! Als dat compatible is, hoor ik graag meer
de gewone 848 zit de powercommander in het duo zadel en bij de streetfighter zit deze onder het 1ste zadel
daarom zijn de parts nummers anders
zou ni weten waarom het niet zou gaan buiten dat de kabels misschien te kort zouden kunnen zijn
ECU van een SF848 is anders als een normale 848. Heeft ook TC/DQS etc, waarbij zowel ontsteking als injectie aangepast wordt bij ingrijpen. Lijkt me niet een fijne dat de PowerCommander daar dan ook nog eens tussen zit.
Mijn 749s had destijds ook een PC (gemapped te Assen), later een remap laten doen bij Biggelaar, met als resultaat een veel fijner rijdende fiets.
Waar het kan zou ik altijd een remap op de orginele ECU laten doen in plaats van piggy-back correcties uit te voeren op je injectie. Soms kan het niet anders helaas....
[ontopic]
M'n pa zei gister; wat heb ik 4 jaar op een klote motor gereden (M1100 '09)
De SF 848 is onderin wat rustiger, en beter te doseren dan de toch wel spartaanse M1100. Die had namelijk vanaf stationair af gigantisch veel koppel, waardoor de machine soms echt "heftig" om de hoek kwam kijken. Iets waar de SF848 een veel rustiger karakter onderin heeft, maar juist heel lineair z'n vermogen opbouwt. Iets waar je wat minder "rekening" mee hoeft te houden. Maakt het misschien wel iets minder spannend rijden, maar voor de wat minder "ervaren" rijder een stuk leuker!!
Stuurt trouwens enorm fijn zo'n SF848, toen ik na een ritje weer op m'n eigen (normale) 848 stapte had ik toch wel iets van
Andere pijpjes + een biggelaar re-map laat hem nog lekkerder rijden. De standaard ECU staat namelijk te arm afgesteld waardoor hij af en toe wat zenuwachtig voelt in de lage toeren.
Heerlijke fietsen die 848jes
Hier!!Iemand enig idee waar ik een betaalbare Wielmoer dopsleutel 30-55mm kan kopen? Krengen kosten 55 euro wat ik zo kon vinden
Na afgelopen vakantie naar de Dolomieten zag mn onderste radiator er zo uit :
[afbeelding]
Bij terugkomst maar direct cover besteld en gemonteerd. Voor montage de radiateur netjes zwart gespoten
[afbeelding]
[afbeelding]
Vanaf nu beschermd tegen schade door steenslag. Ik ben blij met het resultaat