Ducati SuperSport

Rubbere Ronnie

MF veteraan
28 jan 2004
4.689
14
40
in de buurt van Enschede
Heeft er hier iemand toevallig een set carburateurs liggen voor een 750ss omstreeks 1995?
Na nogal knullig reparatie werk van een "monteur" zijn de carburateurs 1 groot drama.
Inmiddels is een meer ervaren monteur er mee bezig maar kan merken dat het niet makkelijk is, ook niet voor hem.
Motor loopt dramatisch, blijft hoog in de toeren lopen en ploft af en toe.
Zou graag willen weten of dit met een andere set carbs is opgelost.
Uiteraard krijg je het weer terug(of als ze te koop zijn voor een acceptabel bedrag is dat ook bespreekbaar).
Ook vraag ik me af of er ergens een handleiding te vinden is om ze weer in fabrieksafstelling te krijgen, en/of eventueel te reviseren zijn.
Bij voorbaat dank.

F50driver

Die hard MF'er
9 jan 2011
261
1
Poosje afwezig geweest. Maar ik heb nog steeds mijn eerste Duc (ssn600).

Geen behoefte aan een zwaardere maar wel meer comfort. (Linkerschouder blijft opspelen)

Ik was benieuwd of iemand hier met een abm Superbike stuur rijdt en of het bevalt?

Alleen het modificeren vd kuip (zaag erin 🤔) zou ik jammer vinden maar uiteindelijk gaat het om de functionaliteit.

Nog gekeken voor een tweedehandse kuip maar dat is net zo makkelijk vindbaar als betrouwbare politici...

Soms overweeg ik hem te verkopen maar die zeshonderdjes zijn nooit gewild geweest en dat zie je terug in de prijzen...

australisch

MF'er
17 jul 2013
32
1
Ik had eens gelezen dat als je de clip-ons omwisseld je ook een stuk comfortabeler zit. Dus de linker naar de rechter poot en andersom. Omdat ze afhangen komen ze nu iets omhoog te staan. Heb zelf geen ervaring hiermee maar is het proberen waard en kost niets alleen wat tijd. Succes.

• Like
Waarderingen: F50driver

F50driver

Die hard MF'er
9 jan 2011
261
1
Ik had eens gelezen dat als je de clip-ons omwisseld je ook een stuk comfortabeler zit. Dus de linker naar de rechter poot en andersom. Omdat ze afhangen komen ze nu iets omhoog te staan. Heb zelf geen ervaring hiermee maar is het proberen waard en kost niets alleen wat tijd. Succes.
Een poging waard😁

En hoe meer ik erover nadenk, het zou weleens de gouden tip kunnen zijn.

Bedankt alvast!

edcb750

Rookie
18 jun 2009
15
0
Hallo allen,
Heb een supersport 900 '93 waarvan het benzinelampje niet aan gaat bij laag niveau. Welke draden van de connector onder de tank moet ik doorverbinden om snel te controleren of het lampje het wel doet..... Er zitten 4 draden aan de connector, 2 voor de pomp en 2 voor de sensor, ik weet alleen niet welke kleur waar bij hoort.
Jullie tips?