Duderuud was lekker bezig!

PS.

Die ZAC lijkt me wel onwijs gaaf....doet me denken aan mijn 'kart-tijd'....heeft me VEEL geld gekost...maar kreeg er ook wat voor terug...meerijden voor een bedrijven-team een jaar lang...

Als ik iets ECHT graag wil, dan lukt het me ook. (Voorbeelden: deze site populair, karten ging erg goed, toms ging ERG lekker)

Daarom heb ik de (schijn)heilige overtuiging dat ik in de ZAC ook erg snel ZOU KUNNEN worden, puur odat ik de drang naar winnen heb...

Ik dnek wel dat ik een keer meerij...dan kan ik altijd nog beslissen.
 
Erg he! Joh...ik vond het ZOOOOOO stoer....wil je niet weten gewoon!

Maar je hebt geen snelle of langzame groepen! Je zoekt elkaar een beetje op....het niveau was vrij goed...GEENEEN valpartij! (Ja, een R1-rijder die stilstaand viel ;) )

Gemiddeld 2,5 crashes tijdens cursus..heel goed dus!

Je moet een beetje hard kunnen rijden, dan kan je meedoen...

Ikzelf rij ook pas 1 jaar echt hard hoor (als ik kijk hoe vaak in bijv. ingehaald wordt op een dijk...zelden)...zoveel ervaring heb ik niet!

_________________
Mijn motor kopen? Dat kan! Mail me...

[ Dit Bericht is bewerkt door: duderuud op 2001-08-16 00:38 ]
 
Op 2001-08-16 00:37, schreef duderuud:
Ikzelf rij ook pas 1 jaar echt hard hoor...zoveel ervaring heb ik niet!
Wie probeer je eigenlijk voor't aapje te houden?
Je doet wheelies en kneedowns alsof 't niks is..
Je kan gewoon (erg) goed hard rijden.
 
met 3 achterbanden en 1 voorband rij je het hele seizoen!En ik ben niet de langzaamste,R1 lust banden!
Kwam ik jou tegen in dat bos bij Vogelenzang t.h.v zandvoort ff voor 8en?
Was ook een andere R1 bij,dacht ik....
Al met al een warme dag,is Zolder beter aan te rijden voor jou?Lienden??
Enne,koop ooit een aanhangertje is makkelijker.Ben je niet zo verrot.
Maar echt,van de circuitdagen leer je heel veel,voor in het verkeer.
En zo gevaarlijk is het niet,hooguit een schuivertje.Het verkeer is veel gevaarlijker!
 
He pooh, we gaan gewoon beiden een tijd lang oefenen (zodra jij je bike weer hebt) en dan doen we volgend jaar mee. :) Lijkt me iig wel een goed plan. :)
 
hehe, rruds enthousiasme is inderdaad best aanstekelijk rev. :)
Noujah, we zien volgend jaar wel hoe goed we zijn.. als'k dan nog leef en niet toevallig weer m'n fiets heb gewrecked :)
 
hehe, rruds enthousiasme is inderdaad best aanstekelijk rev. :)
Noujah, we zien volgend jaar wel hoe goed we zijn.. als'k dan nog leef en niet toevallig weer m'n fiets heb gewrecked :)
Hehe, hetzelfde geldt voor mij, vanavond haal ik nog met 190 km/h auto's in op een 100 km weg. |( :P

Moet het eerste jaar eerst maar eens zien te overleven, kunnen we dan wel zo'n cursus doen. :)
 
met 3 achterbanden en 1 voorband rij je het hele seizoen!En ik ben niet de langzaamste,R1 lust banden!
Kwam ik jou tegen in dat bos bij Vogelenzang t.h.v zandvoort ff voor 8en?
Was ook een andere R1 bij,dacht ik....
Al met al een warme dag,is Zolder beter aan te rijden voor jou?Lienden??
Enne,koop ooit een aanhangertje is makkelijker.Ben je niet zo verrot.
Maar echt,van de circuitdagen leer je heel veel,voor in het verkeer.
En zo gevaarlijk is het niet,hooguit een schuivertje.Het verkeer is veel gevaarlijker!

Serieus? Zo weinig banden? Man..mijn band zag er niet uit! :) Nou weet ik natuurlijk niet hoelang die SS zijn grip behoudt...

En nee, je kwam me niet tegen, want ik ben zo slim geweest om de dag ervoor al naar Zandvoort af te reizen en een hotelletje te pakken vlakbij het circuit! :)

En nee, gevaarlijk niet, maar 1 schuivertje kost je gauw een paar duizend piek met wat pech....daar heb ik dus geen zin in! Ik veriden niet zoveel dat ik dat als hobby erbij kan hebben...ben al druk genoeg met dit forum! :)
 
Gewoon zo zien te regelen dat je genoeg met dit forum verdient.

Sponsored by motor-forum.nl :)


[ Dit Bericht is bewerkt door: duderuud op 2001-08-16 00:57 ]
 
Op 2001-08-16 00:38, schreef poohbeer:
Op 2001-08-16 00:37, schreef duderuud:
Ikzelf rij ook pas 1 jaar echt hard hoor...zoveel ervaring heb ik niet!
Wie probeer je eigenlijk voor't aapje te houden?
Je doet wheelies en kneedowns alsof 't niks is..
Je kan gewoon (erg) goed hard rijden.

Pooh...kneedownen en wheelieen is één...goede rondetijden op een circuit is twéé!!
Okee, ik was wel een van de snellere daar, en ik misschien best meekomen in de S0 of S1-klasse...maar ik ben niks bij de echte jongens daar hoor!
Is allemaal maar relatief...

Als je maar lol hebt! (En dat had ik, ZO HEE! :) )
 
Gewoon zo zien te regelen dat je genoeg met dit forum verdient.

Sponsored by motor-forum.nl :)

Idee....! Motoroccasion...laat maar...hehe....

Je hoort het wel....(geen domme opmerking kerel! Misschien kan ik er ooit wat mee!)

hehe!

Sponsoring roels! :)

(Droom droom)

_________________
Mijn motor kopen? Dat kan! Mail me...

[ Dit Bericht is bewerkt door: duderuud op 2001-08-16 00:58 ]
 
zo is het,ik ben ook in de s-0 begonnen.Ik won alleen bijna alles,dus een beetje snel doorgestoomd.Maar echt waar,als je vering GOED staat,slijten je banden bijna niet.Het ziet er spannend uit die vellen,maar eigenlijk staat de vering duidelijk verkeerd.Mijn vering is dus ook totaal anders dan andere R1's.Vandaar de lage sluitage/kosten.
 
Pooh...kneedownen en wheelieen is één...goede rondetijden op een circuit is twéé!!
Okee, ik was wel een van de snellere daar, en ik misschien best meekomen in de S0 of S1-klasse...maar ik ben niks bij de echte jongens daar hoor!
Is allemaal maar relatief...

Als je maar lol hebt! (En dat had ik, ZO HEE! :) )
Helemaal waar, maar als je 'zomaar' kan en durft wheelieën en kneedownen dan wil dat toch echt wel zeggen dat je redelijke motorcontrole hebt.
Lijkt me dus inderdaad extreem leuk en leerrijk om zoiets te doen, maar je zegt zelf al met 5 en 10 tegelijk richting eerste bocht scheuren.. zie je me daar per ongeluk al eens midden in't groepje aankomen? Heheh, niet zo leuk denk' :)
 
Idee....! Motoroccasion...laat maar...hehe....

Je hoort het wel....(geen domme opmerking kerel! Misschien kan ik er ooit wat mee!)

hehe!

Sponsoring roels! :)

(Droom droom)
Sponsoring = naamsbekendheid = meer bezoekers = meer adverteerders = meer geld = meer sponsoring = beter materiaal = meer vooraan rijden = meer bekendheid = meer bezoekers = meer adverteerders etc etc...

Ik ga slapen met deze mooie gedachte... :z
 
wheheh, jah, alleen jammer dat www.motor-forum.nl zo lang is.. kan je mf.nl niet reggen ofzo?
De kerel die van "www.motor-forum.nl " een mooi plakkertje kan maken dat bij een motor past.. goeie kerel :)
 
zo is het,ik ben ook in de s-0 begonnen.Ik won alleen bijna alles,dus een beetje snel doorgestoomd.Maar echt waar,als je vering GOED staat,slijten je banden bijna niet.Het ziet er spannend uit die vellen,maar eigenlijk staat de vering duidelijk verkeerd.Mijn vering is dus ook totaal anders dan andere R1's.Vandaar de lage sluitage/kosten.

Naar die veringinstellingen ben ik wel benieuwd. Wat maakt dat jij zo snel kan zijn met zo weinig slijtage. En als jij dat zo kunt omschrijven zodat ik dat naar een R6 kan omzetten zou dat helemaal mooi zijn. :)
 
Lijkt me wel supergaaf hoor!

Waar rij je ongeveer? Vooraan, achteraan?

rijden er veel 'professionals' (dikke sponsoring, dure spullen), of gewoon fanatieke 'gewone' motorrijders?
 
Op 2001-08-16 00:12, schreef duderuud
een heel lang verhaal dat skoezie nog eens helemaal ging quoten ook

Je wakkert het vuur aardig bij me aan. Shit! Lijkt me ook wel kewl. Eerst maar ff wat ervaring op doen.

_________________
Motorrijbewijs sinds 11 mei 2001. Ben druk op zoek naar m'n eerste fiets... Rij nu tijdelijk op een Honda Rebel 250. Vrrrrrrrrrrrooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeem!!!

[ Dit Bericht is bewerkt door: poohbeer op 2001-08-16 12:47 ]
 
Kan niet ontkennen dat dat wel handig is ja...maar als je een beetje kan rijden moet je het ZEKER doen...ERG leerzaam, en verschrikkelijk kicken!!!
 
Potverdimme! Waarom is niemand naar me toeekomen!!!?? Ik had nog wel heel mooi 2 motor-forum.nl stickertjes op de motor geplakt! (nummer 46...Rossi! :) )
Kheb je motor zien staan ( je zat bij de blauwen.)
de dag was in 2 woorden HELEMAAL GEWELDIG!!!!

Beter dan sex! Echt de mooiste dag van mijn leven! Ik heb echt VERSCHRIKKELIJK genoten!

Sorry dat ik zo enthousiast ben...hehe!!

HELLDESKER en Raul...had ff babbeltje gemaakt man!
Kheb je volgens mij ook gezien, je vroeg aan Sander wat de "blauwe" gingen doen om 2 uur. Maar kwist ut niet zeker
Sorry dat ik het zeg....kan het ff niet laten....ik was wel de R1-killer met de sprints, HAHAHA!!!! }) }) })
Alle sprints gewonnen, behalve eentje! (3e) })

Schijnt dat ik de enige was die rondvonkte...mocht ook eigenlijk niet, kunnen andere mensen van schrikken als ze er vlak achter rijden (logisch!)

Kneedown-oefening, ook er leuk! })

Ik na half rondje al schrapen...mocht het niet!! haha! Lekker tegenstrijdig!
Die opmerking kreeg ik ook, "ik hing er te ver naast" |(
Die instructeur met dat brilletje vond het wel gaaf, die glunderde helemaal , haha!!!

Gaafste stuk van het circuit....lange bocht boor start-finish....met 165km/u kneedownen, wat een kick man!! :) :) GEWELDIG!

Nog nooit gedaan dit, maar doe ik ZEKER vaker!!!!

Toch weer een bewijs....een R1 is NIET sneller als zo'n oude SRAD als ik heb! :) :)
Elke keer dook ik als eerste de bocht in...moet wel zeggen dat het starten bij mij wel ERG lekker ging iedere keer! Kwestie van geluk ook denk ik.
Kheb 1 keer gewonnen van de 5 starts. 2 keer tweede ( verloren van een NinjaZX9 en verloren van een GSXR1000 ), 1 keer derde ( verloren van 2 R1tjes.) en 1 keer had ik eigelijk geen zin meer en was ik 5de of 6de ( K*T RSVMille die in de weg reed.)
De Duc's hadden meer power onderin (net als R1 trouwens), maar dat was denk ik meer een nadeel....veel maakte onbedoeld een wheelie, wat natuurlijk tijd kost....
Alleen de GSXR1000 was sneller en verder helemaal niks, maar die zijn dan ook meteen een STUK sneller
Oefeningen:

Remproef: ERG moelijk! Iedereen inclusief mezelf remde VEEL te vroeg in het begin..het is HEEL moeilijk om op het GOEDE moment zo HARD mogelijk te remmen!!

'Bermvlucht': Erg makkelijk....als je onbedoeld in de ber,m komt....koppeling in..staan...kont naar achteren....uitrollen maar! Niet geprobeerd met 150km/u trouwens:)

Kneedownen: Aangezien ik nogal eens klaverblad opzoek en als doel heb om te kneedownen was dit niet zo moeilijk. Gewoon grote rondjes draaien om een aantal pionnen, GOED kijken en snelheid maken....dan gaat het allemaal vanzelf! Wel GOED verzitten, en je knie ver naar buiten steken!

Slalom: Moeilijk! Vrij lang parcours met ook een scherpe 'hairpin' waar je moest slalommen...HEEL moeilijk om de goede lijn te zoeken! Vriend van me heeft er een prijs mee gewonnen (Jacco, rijdend op een oude GSX-R 750)

Bochtentechniek: Moeilijkste van alles! Dat is nou waar racen om draait...rechte stukken! Vaag he! hehe! Waarom? Zorg dat je zo HARD mogelijk uit een bocht komt, dan heb je het HELE rechte stuk wat volgt een snelheids-voordeel!
Wat echt een openbaring was, was dat je eigen ideeen van de ideale lijn TOTAAL anders zijn als de realiteit!! (Bij mij wel tenminste)

Eigenlijk kan je zeggen dat de een bocht zo KORT mogelijk moet maken, dus in zo'n kort mogelijke tijd de bocht door...moelijk uit te leggen...mail me maar als je meer wil weten, hehe!


Leukste onderdeel....uiteraard de sprint! Een gedeelte van het circuit moest afgelegd worden met 5 en later 10 deelnemers....wie het eerste bij de 'finish' was, had gewonnen...echt racen dus!
Wel eng in het begin, omdat je met allemaal amateurs rijdt (ik helemaal)...de ene packt de bocht zus...de andere zo....allemaal dwars door elkaar. Je moet dus maar hopen dat al die rijders goed de 1e bocht doorkomen! :) :)

Min 'truuk' was om gewoon zo snel mogelijk te starten, en ONWIJS (voor mijn gevoel dan) laat remmen voor de eerste bocht...dan ben je de eerste! :) :)
Dat werkte bij mij aardig...ik dook bijna altijd als eerste de bocht in...
Ik ben best goed in 'volledig gaan', dus gewoon knop om en zo hard mogelijk gaan...zonder na te denken over valpartijen enzo...

De adrenaline gierde door mijn lijf...ik accelereerd zo hard de bochten uit dat de achterkant begon te glijden....WOW, MEGAKICK!

Denk je snel te zijn....komt er een instructeur langs alsof je stilstaan! :( :(

Niet te geloven...wat durven die gasten hard te gaan zeg! Niet normaal!
Ligt ik onwijs plat....schaperdeschraap.....komt hij doodleuk buitenom voorbij! Tsss....nog veel te leren!

Goed nieuws....er is summier gefilmd...zal ik zeker digitaliseren! Helaas was de 'cameraman' niet erg ervaren...dus niet geweldig beeld....
Daarom ook maar de officiele video besteld!

Er werd ook door de organisatie gefilmd....op de baan en vanaf een VTR, zowel voor als achter...vriend van me is een hele ronde gefilmd (Jeroen, met zwart/gele Fireblade).

Als ik die film binnen heb (maand of 1-2), zal ik die ook digitaliseren en hier posten!

Pfff....wat een verhaal...als je meer wil weten hoor ik het wel! :)

Ruud gaat met een big smile slapen....ik was niet de laatste! :) :)
Ik was ook geen laatste, maar er waren er een aantal toch duidelijk sneller... Effe kijken een blauwe R1 ( 2000 of 2001 model.) een GSXR750 ( zwart/grijs.) een NinjaZX9 en natuurlijk die GSXR1000 ( wauw wat zo'n ding vertrekt in zijn 2..... )

_________________
Ik
worshippy.gif
mijn YZF-R1 waarmee ik lekker kan
crossy.gif
.

[ Dit Bericht is bewerkt door: HELLdesker op 2001-08-16 16:58 ]
 
FF wezen kijken op de TOMS-cursus,en wie was daar zo vreselijk aan het sparken?
Ook het sprinten vond hij erg leuk!(tot die bochten kwamen)
Goed gedaan duud,nu de z.a.c rijden?
Pas op,is wel anders hoor!
Kheb je niet gezien, zowel Raul als ik niet.
Kheb Ruud ook niet gezien... Alleen zijn motor...

Mij of Raul toevallig gezien :? Rode R1 met nummer 69 geel of een blauwe R1 nummer 81 geel :?
 
Kan niet ontkennen dat dat wel handig is ja...maar als je een beetje kan rijden moet je het ZEKER doen...ERG leerzaam, en verschrikkelijk kicken!!!

nou er reden een paar "dweilen" mee, vooral die dames reden absoluut niet door |(
Zorg eerst maar dat je redelijk kan sturen op de weg en dat je weet dat je van redelijk doorrijden houdt...
Kvond persoonlijk het lekkerste het achter de instructeur aan jakkeren... Wij hadden Peter ( met een BMW met turbo, type moet je me niet naar vragen, kben geen BMW kenner.) die hield wel van doorrijden :P We haalden dan ook andere groepen in :P
 
Die BMW reed wel door ja, hehe! Gaaf man...ook wel stoer geluid erin!

Maaruh Helldesker...ik zat inderdaad binnen aan een enorme cola te lurken...verplicht ingelaste pauze, ging bijna neer van de hitte.
Ik vroeg aan Sander wat we gingen doen om 2 uur ja...wie was jij dan? Stond jij bij de kapstok je pak aan te hijsen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan