Nou ,ik ken hele andere verhalen over Italianen uit die tijd,toch niet zo onverwoestbaar als beweerd word
Maar dat is met veel merken uit die tijd zo,vraag je het een particulier dan zijn ze vaak positief over hun geliefde motor,
vraag je het aan dealers of monteurs dan krijg je de horror verhalen te horen
Grappig, ik heb geen idee wat een dealer er van vindt, ik heb in mijn leven nog nooit een motor naar een dealer gebracht,
ik zou niet weten waarom ik dat zou doen, sleutelen kan ik zelf.
ik gebruik de motor als dagelijks vervoer, autorijden vindt ik zonde van mijn tijd.
Ik heb minimaal een miljoen kilometers op oude rommel gereden, meer als een half miljoen op oude guzzi's
Daar komt nu nog 80 km/dag bij op het moment, ik heb gelukkig ( eindelijk) werk dicht bij huis.
jarenlang heb ik redelijk probleemloos 250 km/dag woon-werk gereden,( op een guzzi le mans 2 uit 1979)
dan schieten de kilometers lekker op.
Ik heb nog geen laverda gehad ( ik weet het, gebrek in mijn algemene ontwikkeling)
De huidige motoren zijn ongetwijfeld veel beter/sneller/mooier/stoerder/betrouwbaarder,
maar ik ben er niet in geinteresseerd , ik heb niet eens een motor jonger als 30 jaar, mijn huidige woon-werkfiets is italiaans, en uit 1984.
Ps , AJS is engels , als je daar mee gereden hebt had je een hele goede.... normaal zijn ze stuk