Een trike hoort erbij?

Hoi motorrijders,

ik vroeg me af of ik als trike rijder ook mee kan doen aan toertochten met motorrijders. Heb dat nog nooit gedaan, maar het lijkt me wel leuk.

Ben benieuwd wat jullie ervan denken :?

(Afbeelding)
hopelijk begrijp ik het plaatjes posten
Om dus ff op je vraag te antwoorden. :P

In onze club zit er ook eentje met een trike. :)
Rijdt altijd iedere rit mee.
Nadeel is dat als je ergens een smal weggetje moet volgen en er zijn tegenliggers, is dat voor de gewone motoren geen probleem, het is dan wel wachten op de trike.
Hetzelfde als je met een file zit.

Aan de tweewielers:

Laat je niet leiden door een trike, die dingen gaan véél harder door de bocht (de kleine bochten toch) en dan kan je je er wel eens aan mispakken....
 
nou nou nou, altijd maar katten :P . Ik snap het wel waarom de een wel en de ander niet hoor :X

off topic: oja, gaat goed met msn

Viccie doet ook wel eens lelijk hoor... B|
MSN sucks, tenminste vanavond dan... B|

Maar goed, die gosert heb een gave trike en als ik die onder m'n kont had zou ik ook in m'n t-shirt rijden. Als ik het dak van m'n koekblik open heb, zet ik ook geen helm op voor als ik over de kop gaat... :P
 
He een triker, tof. meteen wat vraagjes voor je: hoe schrijf je een trike in? Als motorfiets of auto? En weet er toevallig iemand hoe het zit met een quad?
 
je mag tegenwoordig toch kiezen
of een helm op, of gordels om op een trike???
correct me if I'm wrong
 
He een triker, tof. meteen wat vraagjes voor je: hoe schrijf je een trike in? Als motorfiets of auto? En weet er toevallig iemand hoe het zit met een quad?

Het is een auto volgens de wet. Ik heb dus geen motorrijbewijs, mag gewoon met m'n rijbewijs B rijden op m'n trike :)
 
je mag tegenwoordig toch kiezen
of een helm op, of gordels om op een trike???
correct me if I'm wrong

Als je een elektrisch geactiveerde driepuntsgordel hebt, mag je zonder helm rijden. Alleen die heb ik niet '(
 
Hoi motorrijders,

ik vroeg me af of ik als trike rijder ook mee kan doen aan toertochten met motorrijders. Heb dat nog nooit gedaan, maar het lijkt me wel leuk.

Ben benieuwd wat jullie ervan denken :?

(Afbeelding)
hopelijk begrijp ik het plaatjes posten
nou dan zal ik maar de eerste zijn.
mijn mening dus, dit is geen voertijg dat je mag vergelijken met een motor.
van mij geen groet onderweg. vindt ze niet mooi en daar zal ik het maar bij laten voor ik mensen ga kwetsen, en dat zou niet de bedoeling zijn.

o ja, en voor diegene die denken dat een trike harder de hoek (kleine hoek) omgaat kan, of niet rijden op zun solo, of vergist zich met een zijspan, waar dat dus wel mee gaat.
voorwiel van een trike staat onderuit en verliest zijn grip als je instuurt. kijk maar eens wat er gebeurd als je in de bocht moet remmen dan zal deze snel wegglijden.
 
nou dan zal ik maar de eerste zijn.
mijn mening dus, dit is geen voertijg dat je mag vergelijken met een motor.
van mij geen groet onderweg. vindt ze niet mooi en daar zal ik het maar bij laten voor ik mensen ga kwetsen, en dat zou niet de bedoeling zijn.

o ja, en voor diegene die denken dat een trike harder de hoek (kleine hoek) omgaat kan, of niet rijden op zun solo, of vergist zich met een zijspan, waar dat dus wel mee gaat.
voorwiel van een trike staat onderuit en verliest zijn grip als je instuurt. kijk maar eens wat er gebeurd als je in de bocht moet remmen dan zal deze snel wegglijden.

Mij kwets je niet hoor. Elke gek zijn gebrek :P

Ik vergelijk een trike trouwens niet met een motor, maar denk dat het een beetje hetzelfde gevoel is. Vrijheid blijheid :)
 
tis en blijft een auto...

en nog een hele lilleke ook....

Als de voorkant nou van een KTM was geweest, had het nog wat hè... ;)

Maar goed, ik vind het wel gaaf zo'n ding. Kan die kleine aap achterop, zonder al te veel problemen. Vinnum nog te klein voor achterop de motor, en dit is voor hem hetzelfde... :X

Weet hij veel... :P
 
ja vind wel dat een trike erbij hoort,ben er nog geen 1 tegen gekomen onderweg ,maar ik zal wel zwaaien .
 
motor rijden is een manier van leven. O-)
trike rijden daarintegen is een bevlieging, van terras maar terras :r
 
Terug
Bovenaan Onderaan