Een trike hoort erbij?

motor rijden is een manier van leven. O-)
trike rijden daarintegen is een bevlieging, van terras maar terras :r

jij stopt dus nooit en rijdt enkel door :?
Dan is jouw verbruik zuiniger dan je motor *D

Maar ik rij regelmatig een tocht van 250 km, waarbij ik helemaal niet stop hoor. Ik dacht dat motorrijders in een groep wel stopten voor een gezellig onderonsje, zie ze tenminste regelmatig staan/zitten op een terrasje :?
 
je komt ze regelmatig in kuddes tegen in mofrika, maar dan alleen bij heel mooi weer.
kvin het altijd een sneu-ige bedoeling, kan er niks aan doen....

Ach ieder zijn meug ;)
 
ik rij niet graag in een groep. maar je hebt gelijk ieder z'n meug. als je maar voldoening hebt in wat je doet.
maar 250 km zonder tanken, hoeveel ltr heb jij aan boord.
ik kan met mijn span maar 170 km per tank (1;9 ongeveer)
 
ik rij niet graag in een groep. maar je hebt gelijk ieder z'n meug. als je maar voldoening hebt in wat je doet.
maar 250 km zonder tanken, hoeveel ltr heb jij aan boord.
ik kan met mijn span maar 170 km per tank (1;9 ongeveer)

Ik heb een 32 liter tank en kan daar makkelijk 250 km mee rijden. Ik rij ongeveer 1 op 10 met m'n trike.
 
Sow wat doet men weer lekker negatief! :)

Ik vind het jammer dat er en auto-motor op zit, maar buiten dat vind ik 'm gaaf, zoals ik al zei! :)

Laatst ook weer eentje hier in Deventer gezien, mooi ding! (Behalve de achterkant, die was niet mooi afgewerkt.)
 
Oeps, topic gemist ( bedankt voor het aanwijzen Niels ;) )

Heb helaas nog niet zoveel kunnen rijden met mijn trike, zit nog geen Nederlands kenteken op en heb er nogal wat pech mee gehad '( ) 2 weken geleden een langer stukje mee gereden en het is toch wel een aparte sensatie ( alleen al die knakkende nekkies van iedereen die je voorbij rijdt zijn de moeite waard :P :9 )
Ga hem nu klaarmaken voor de keuring ( en daarna snel weer terugbouwen zodat'ie er weer uitziert zoals het hoort ).

Binnenkort een grote Europeese Trike Meeting in Belgie, zal straks ff zoeken naar linkje.


Piccies van mijn trike ( voor degenen die hem nog niet gezien hadden ;) :

DTZeistlaagvoorsm.jpg

DTZeistChevysm.jpg

DTZeistcoolsm.jpg
 
motor rijden is een manier van leven. O-)
trike rijden daarintegen is een bevlieging, van terras maar terras :r



Ja hoor, en we worden weer negatief

stel je nou voor dat ze/we/iedereen over die zijspanrijders gaat klagen.

Ieder z'n meug denk ik dan maar, als je het niks vind reageer dan gewoon niet.



Ik vind em super, zo'n ding wil ik ook voor erbij. Gewoon de motor houden en dit als extraatje :}
 
ik vroeg me af of ik als trike rijder ook mee kan doen aan toertochten met motorrijders.

jah. lachen man zo'n trike in de groep! :}
( ik hoop dat max zijn trike ook nog een keer af krijgt en mee neemt naar een meeting ofzo :9 )
 
Laatst bewerkt:
jah. lachen man zo'n trike in de groep! :}
( ik hoop dat max zijn trike ook nog een keer af krijgt en mee neemt naar een meeting ofzo :9 )
In het verleden reed er wel eens een trike mee met ons. Echt heel erg leuk zon ding. We hadden zelfs het plan opgevat om er allemaal eens een te huren en dan met zijn allen triken. Maar helaas is dat er niet van gekomen. Maar voor mij is een trike altijd welkom als ik/we gaan rijden.
 
Gaaf ding,..

Ik wil mijn pa nog steeds op zo'n ding krijgen, aangezien ie het verrekt op een motor te kruipen...

Mischien voor volgend jaar vaderdag voor mijn pa zo'n ding huren..

ik rij niet graag in een groep. maar je hebt gelijk ieder z'n meug. als je maar voldoening hebt in wat je doet.
maar 250 km zonder tanken, hoeveel ltr heb jij aan boord.
ik kan met mijn span maar 170 km per tank (1;9 ongeveer)


Je leek me al niet zo'n groeps persoon,... })

 
Hm, lastig onderwerp. Ik vind een trike niet mooi, maar wil ook niemand beledigen. Ik kan me voorstellen dat het vrijheidsgevoel hoger is dan in de auto, maar toch vind ik het geen motor. Ik zou er ook niet graag mee samen rijden, zo'n uit de kluiten gewassen driewieler ;) Je gaat toch ook niet op de motor met vrienden in een auto achter je aan een stukje toeren :?

Eigenlijk net als die BMW-motor-met-dakje. 't Zijn van die net-niet combi's.

BTW: je baalt van je helm. Ik zie je toch mooi zitten met je electrische driepuntsgordel en een dooie duif tussen je tanden... :+
 
Oeps, topic gemist ( bedankt voor het aanwijzen Niels ;) )

Heb helaas nog niet zoveel kunnen rijden met mijn trike, zit nog geen Nederlands kenteken op en heb er nogal wat pech mee gehad '( ) 2 weken geleden een langer stukje mee gereden en het is toch wel een aparte sensatie ( alleen al die knakkende nekkies van iedereen die je voorbij rijdt zijn de moeite waard :P :9 )
Ga hem nu klaarmaken voor de keuring ( en daarna snel weer terugbouwen zodat'ie er weer uitziert zoals het hoort ).

Binnenkort een grote Europeese Trike Meeting in Belgie, zal straks ff zoeken naar linkje.


Piccies van mijn trike ( voor degenen die hem nog niet gezien hadden ;) :

(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)

Dude :o :o :o !!!
 
Oeps, topic gemist ( bedankt voor het aanwijzen Niels ;) )

Heb helaas nog niet zoveel kunnen rijden met mijn trike, zit nog geen Nederlands kenteken op en heb er nogal wat pech mee gehad '( ) 2 weken geleden een langer stukje mee gereden en het is toch wel een aparte sensatie ( alleen al die knakkende nekkies van iedereen die je voorbij rijdt zijn de moeite waard :P :9 )
Ga hem nu klaarmaken voor de keuring ( en daarna snel weer terugbouwen zodat'ie er weer uitziert zoals het hoort ).

Binnenkort een grote Europeese Trike Meeting in Belgie, zal straks ff zoeken naar linkje.


Piccies van mijn trike ( voor degenen die hem nog niet gezien hadden ;) :

(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)

Had hem al op je website zien staan.

Maar da's toch geen trike, das nen bulldozer. Daar heb je een vrachtwagenrijbewijs voor nodig :+
 
Oeps, topic gemist ( bedankt voor het aanwijzen Niels ;) )

Heb helaas nog niet zoveel kunnen rijden met mijn trike, zit nog geen Nederlands kenteken op en heb er nogal wat pech mee gehad '( ) 2 weken geleden een langer stukje mee gereden en het is toch wel een aparte sensatie ( alleen al die knakkende nekkies van iedereen die je voorbij rijdt zijn de moeite waard :P :9 )
Ga hem nu klaarmaken voor de keuring ( en daarna snel weer terugbouwen zodat'ie er weer uitziert zoals het hoort ).

Binnenkort een grote Europeese Trike Meeting in Belgie, zal straks ff zoeken naar linkje.


Piccies van mijn trike ( voor degenen die hem nog niet gezien hadden ;) :

(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)


Sjesssusss, wat een ding. Lijkt zo uit de Mad Max film overgevlogen. Wel iets anders dan anders en eigenlijk heel leuk.
En natuurlijk weer negatieve reacties :Z . Die gozer wil gewoon weten of hij ook mag genieten van z'n special ride, laat hem lekker.
 
Terug
Bovenaan Onderaan