Een trike hoort erbij?

Oeps, topic gemist ( bedankt voor het aanwijzen Niels ;) )

Heb helaas nog niet zoveel kunnen rijden met mijn trike, zit nog geen Nederlands kenteken op en heb er nogal wat pech mee gehad '( ) 2 weken geleden een langer stukje mee gereden en het is toch wel een aparte sensatie ( alleen al die knakkende nekkies van iedereen die je voorbij rijdt zijn de moeite waard :P :9 )
Ga hem nu klaarmaken voor de keuring ( en daarna snel weer terugbouwen zodat'ie er weer uitziert zoals het hoort ).

Binnenkort een grote Europeese Trike Meeting in Belgie, zal straks ff zoeken naar linkje.


Piccies van mijn trike ( voor degenen die hem nog niet gezien hadden ;) :

(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)

Wow! Dat is zeker een trike waar je niet mee omvalt in de bocht ;)
Wat een gevaarte, dat moet wel rijden met die motor :9
 
Hm, lastig onderwerp. Ik vind een trike niet mooi, maar wil ook niemand beledigen. Ik kan me voorstellen dat het vrijheidsgevoel hoger is dan in de auto, maar toch vind ik het geen motor. Ik zou er ook niet graag mee samen rijden, zo'n uit de kluiten gewassen driewieler ;) Je gaat toch ook niet op de motor met vrienden in een auto achter je aan een stukje toeren :?

Eigenlijk net als die BMW-motor-met-dakje. 't Zijn van die net-niet combi's.

BTW: je baalt van je helm. Ik zie je toch mooi zitten met je electrische driepuntsgordel en een dooie duif tussen je tanden... :+


compleet mee eens :)
 
Hoi motorrijders,

ik vroeg me af of ik als trike rijder ook mee kan doen aan toertochten met motorrijders. Heb dat nog nooit gedaan, maar het lijkt me wel leuk.

Ben benieuwd wat jullie ervan denken :?

[afbeelding]
hopelijk begrijp ik het plaatjes posten
Bij ons ben je meer dan welkom en elke triker eigenlijk!! Sterker nog, aanstaande zaterdag zouden we nog erg goed wat trikes kunnen gebruiken. WIj rijden dan namelijk de 9de editie van de Apiierun. Hierbij gaan we met meer dan 100 motoren, trikes en zijspannen een geweldige route afleggen. Hierbij bezorgen we mindervaliden de dag van hun leven.

Voor de interne mens wordt zeer goed gezorgd. Kijk voor meer info even op www.2wheels4wings.nl of mail naar secretaris@2wheels4wings.nl
 
Je zou TS nog 's een mailtje kunnen sturen, maar ik heb er een hard hoofd in.

:+
 
Die dingen hebben bij mij credit omdat ze vaak (?) bereden worden door motorrijders die na een ongeluk toch iets willen rijden.

Je zou dan natuurlijk ook zijspan kunnen rijden.

Verder bedankt dat ik hier als scooterrijder mag posten. :+
 
Laatst bewerkt:
Wel een mooi vrijdag middag topic "mag een trike meerijden met motor toertochten" :P

Ik zeg tuurlijk, zolang hij gewoon netjes volgt als we tussen de files doorgaan en bij de stoplichten vooraan gaan staan O-)
 
Bij ons ben je meer dan welkom en elke triker eigenlijk!! Sterker nog, aanstaande zaterdag zouden we nog erg goed wat trikes kunnen gebruiken. WIj rijden dan namelijk de 9de editie van de Apiierun. Hierbij gaan we met meer dan 100 motoren, trikes en zijspannen een geweldige route afleggen. Hierbij bezorgen we mindervaliden de dag van hun leven.

Voor de interne mens wordt zeer goed gezorgd. Kijk voor meer info even op www.2wheels4wings.nl of mail naar secretaris@2wheels4wings.nl
goed initiatief :Y
reageren op een 8jaar oud topic prima, maar ik verwacht niet meteen reactie van TS :N

veel plezier morgen aan alle deelnemers en vrijwilligers *O* :]
 
Laatst bewerkt:
goed initiatief :Y
reageren op een 8jaar oud topic prima, maar ik verwacht niet meteen reactie van TS :N

veel plezier morgen aan alle deelnemers en vrijwilligers *O* :]

:^

Een nieuw topic starten voor een dergelijk evenement leverd denk ik meer "serieuze" reacties op.

Om dan maar even on-topic te reageren:
Mooi initiatief, hoop voor jullie dat het een mooie dag wordt :]
 
Ik zou zeggen, mag wel, maar weet je zeker dat je dat wel wilt?

We hebben elk jaar een toertocht met zo'n 60 motoren, in groepjes van 15.
Een jaar was er ook een trike bij (met 45pk kevermotor) en die hield de groep dus echt niet bij.
Bovendien verziekt zo'n ding al je mooie bochtjes, als je er net achter vast zit......

Die rijder is dus halverwege de toer zwaar teleurgesteld naar huis gegaan. Het jaar daarop reed hij met een Goldwingtrike mee en had absoluut geen problemen om bij te blijven....
 
Terug
Bovenaan Onderaan