Eerste keer achterop...

Balen! Boven de 70 te hard mag je volgens mij tot de zitting trapfietsen :X :(

Gelukkig duurt dat meestal een maand of vier/vijf dus krijg je 'm daarna negen van de tien keer gelijk terug. Maar toch :X En dan nog een lekkere prent a minimaal 8 pleuro x 76.

Best zuur voor een stukkie opentrekken... Sterkte gedurende deze zware en moeilijke periode in je leven ;)
 
Waarom ze me niet hebben opgesloten vraag ik mij ook af...

Da'k een crimineel ben heeft hiet gelukkigg nix mee te maken :+

Laten we nu niet een hele bevolkingsgroep vergassen omdat er eentje wat fout doet... :X

Tsja, zo gaat dat hier in NL :X
 
Hoi, hoe was de vakantie? (dont mention the war..)

Balen! Boven de 70 te hard mag je volgens mij tot de zitting trapfietsen :X :(

Gelukkig duurt dat meestal een maand of vier/vijf dus krijg je 'm daarna negen van de tien keer gelijk terug. Maar toch :X En dan nog een lekkere prent a minimaal 8 pleuro x 76.

Best zuur voor een stukkie opentrekken... Sterkte gedurende deze zware en moeilijke periode in je leven ;)

Als het niet meer dan dat wordt dan valt het me mee :). Ik zie de zon achter de wolken vandaan komen. :+


Tsja, zo gaat dat hier in NL :X

Het is altijd dezelfde die geluk heeft.


te hard zijn is ook verboden :+

:+
 
Vandaag "de brief" gehad en idd zoals gezegd wil de beste man hem houden tot de inhoudings termijn van 4 maand voorbij is dat is dus tot 3 december dit jaar. -O- Maar betekend dit dus ook dat ik pas over 4 maand moet voorkomen of gaat dit sneller???


"de brief"



full
 
Vandaag "de brief" gehad en idd zoals gezegd wil de beste man hem houden tot de inhoudings termijn van 4 maand voorbij is dat is dus tot 3 december dit jaar. -O- Maar betekend dit dus ook dat ik pas over 4 maand moet voorkomen of gaat dit sneller???


"de brief"



[afbeelding]
de rechtbank is dus wel dichtbij! kun je dus lopend doen! maar anyway wel k :X t voor je! -O-
 
Tjah lopend vanuit KAMPEN naar ASSEN ... -O-

Goed voor de conditie dat wel.

Maar eerst een bezwaar schrift schrijfen.
Kun je ook vinden op flitsservice.nl, ik zou lekker irritant gaan doen en een ijkrapport opvragen enzo... maar dat kun je daar wel lezen! succes !!
 
DAMN wat klote voor je! maak er wel je eigen verhaaltje van, van dat bezwaarschrift, die standaard op internet staan die kennen ze wel uit hun hoofd zo ondertussen, je RBW niet nodig voor je werk ofzo? zo niet wel beter dan...
suc6 met fietsen, lopen en meerijden de komende tijd :+
 
"Gelukkig" heb ik mij rbw niet nodig in mijn dagelijks leven en zal hem enkel echt missen op mooie dagen en de kriebels beginnen.

MAAAAARRRRR!!!!!

Ik ga ook naar school, 1x per week en daarom ga ik maar tot die tijd gebracht worden..


Die boete van; 1000 EYPO... :X das wel minder.



-O-

Affijn nu heb ik er toch echt alles aan gedaan maar ze blijft nog steeds en mijn baan raak ik ook al niet kwijt. -O-


Maar voorlopig ben ik i.i.g niet de B.O.B.

*O*
 
Nu is mijn klaagschrift ontvangen en heb ik een oproep gekregen om te verschijnen voor de rechtbank te assen. Ik hoop dat ik mijn rijbewijs terugkrijg...

Ik ga zelf maar een kaarsje branden voor de heilige der
wegenverkeerswet St snelwegius. O-) O-) O-)

affijn we wachten af
full
 
1000 euro boete lijkt mij wel wat overdreven. Denk eerder richting 600 hoor. Hopelijk krijg je hem wat sneller terug, blijft lullige inname.
 
Briefje van arrondissement is binnen. De dagvaarding is 10 oktober in Assen. Morgen om 9:50 moet ik er zijn om mijn bezwaarschrift te beargumenteren of iets dergelijks.

Ik hoop maar dat ik m'n rbw morgen terug krijg. Vorige week met openbaar vervoer geprobeerd maar dat wordt helemaal niks. :(
 
Briefje van arrondissement is binnen. De dagvaarding is 10 oktober in Assen. Morgen om 9:50 moet ik er zijn om mijn bezwaarschrift te beargumenteren of iets dergelijks.

Ik hoop maar dat ik m'n rbw morgen terug krijg. Vorige week met openbaar vervoer geprobeerd maar dat wordt helemaal niks. :(
He, dat is toch gewoon openbaar? Laat ik morgen nog wel even uurtje tijd hebben :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan