Hoe komt het dat hier niemand aan een Suzuki GSX600F denkt(of een 750, en mag ook het model voor '98 zijn)
Die zijn gewoon oerdegelijk, betrouwbaar, goedkoop in onderhoud, zeer stabiel, ook in de bochten, en ze behoren tot de zuinigste motoren
verder hebben ze geen té sportieve houding, zijn ze geschikt voor relaxed te cruisen, en zijn ze ideaal voor iemand van 1,65 tot 1,85m. In de regen zit je zelfs vrij goed beschermd. Heeft meer dan voldoende vermogen voor dagelijks gebruik, en vooral, hij heeft koppel die schakellui rijden toestaan.
ik weet waarom ik er drie gehad heb(ja ze zijn wel degelijk zeer goed, de twee eerste zijn gesneuveld door koekblikkers )
Mijn derde heb ik nog staan, met klokslag 100.000km, en na een maand stilstaan start ie nog probleemloos. En mijn BMW staat te koop (nee, is geen beginnersmotor), want ik wil een vierde GSXF
Anyway, eigenlijk keuze genoeg in die 600cc klasse, want een CBR600F is bijvoorbeeld ook heel goed.
Die zijn gewoon oerdeglelijk, betrouwbaar, goedkoop in onderhoud, zeer stabiel, ook in de bochten, en ze behoren tot de zuinigste motoren
@MotoMarz: Ja, leuke fiets! Na even googlen kom ik er achter dat 'ie ff boven budget ligt voor nu.
...
Rijklaar gewicht is 235kg (voor de 750). Die 180kg van je ER5 zal wel drooggewicht zijn. Buiten het feit dat een GSXF een grotere dan gemiddelde draaicirkel heeft, zijn ze best wendbaarOm te leren rijden is hij te zwaar 218kg tegen bv 180kg voor een er5. Rechtuit en op de snelweg heerlijke fietsen, maar om nou lekker van de ene bocht in de andere te leren smijten, zou het niet direct mijn keuze zijn.
Ik had het afdankertje van mijn man gekregen, een shadow 600cc, binnen een week wist ik dat dat m niet was.
Hoe komt het dat hier niemand aan een Suzuki GSX600F denkt(of een 750, en mag ook het model voor '98 zijn)
Die zijn gewoon oerdegelijk, betrouwbaar, goedkoop in onderhoud, zeer stabiel, ook in de bochten, en ze behoren tot de zuinigste motoren
verder hebben ze geen té sportieve houding, zijn ze geschikt voor relaxed te cruisen, en zijn ze ideaal voor iemand van 1,65 tot 1,85m. In de regen zit je zelfs vrij goed beschermd. Heeft meer dan voldoende vermogen voor dagelijks gebruik, en vooral, hij heeft koppel die schakellui rijden toestaan.
ik weet waarom ik er drie gehad heb(ja ze zijn wel degelijk zeer goed, de twee eerste zijn gesneuveld door koekblikkers )
Mijn derde heb ik nog staan, met klokslag 100.000km, en na een maand stilstaan start ie nog probleemloos. En mijn BMW staat te koop (nee, is geen beginnersmotor), want ik wil een vierde GSXF
Anyway, eigenlijk keuze genoeg in die 600cc klasse, want een CBR600F is bijvoorbeeld ook heel goed.
Wispelturig stuurgedrag bijwat? toch niet tevreden over de BMW? why not?
TS geeft aan een budget voor 1500 te hebben? Tenzij jij CBF600S(A) voor die prijs vind?Wat voor prijzen ben je zoal tegengekomen
Deze heeft bouwjaar 2006.
In die prijsklasse vind je dus wel een GSXFTS geeft aan een budget voor 1500 te hebben? Tenzij jij CBF600S(A) voor die prijs vind?
Ben toevallig zelf ook op zoek naar zoiets, en ik kom ze voor 2900+ tegen en zonder ABS vanaf 2200 geloof ik.
Rijklaar gewicht is 235kg (voor de 750). Die 180kg van je ER5 zal wel drooggewicht zijn. Buiten het feit dat een GSXF een grotere dan gemiddelde draaicirkel heeft, zijn ze best wendbaar
al zal een ER5'je wellicht nog wat wendbaarder zijn, dat strijd ik niet af.
Maar naar mijn mening mag een GSXF toch nog meegerekend worden onder de "gooi-en-smijt-fietsen"
TS geeft aan een budget voor 1500 te hebben? Tenzij jij CBF600S(A) voor die prijs vind?
Ben toevallig zelf ook op zoek naar zoiets, en ik kom ze voor 2900+ tegen en zonder ABS vanaf 2200 geloof ik.
Lesde zelf eerst op een ER-6, maar ben blij dat ik nu op een CBF600 les
Meen je dat nu!Mijn ntv staat ook te koop
Meen je dat nu!
Andere motor op het oog?