EHE en zij(n)spannen; deel 2

Hey, heeft Max hem de handel ingeschoven?...

Wel een mooie eervolle vermelding in de adv
 
  • Leuk
Waarderingen: RedP
Ergens wel begrijpelijk dat hij daarvoor kiest...

Hopelijk komen ze bij een echte liefhebber terecht
 
IMG_20210625_2123397.jpg


Afgelopen weekend gelijk getest richting NVZ weekend in Landgraaf en t valt me 300% mee.
Met remmen en optrekken merk je t wel een beetje, maar het trekt echt niks na hobbels of kuilen en t bochten gedrag wordt er ook niet heel veel anders van.

Rijdt iig een heel stuk beter dan een overbeladen zijspan
 
kwastert mag zich er met alle plezier een keer op uitleven, maar het blijft wel een simpele vierkante bak, maar voor die €80,- wat die koste ga ik niet heel kieskeurig lopen doen


ik ben er bij de Brakke Zeeuw niet bij; ik heb me afgelopen weekend 1 keer verlof gegund van de verbouwerij; 2 weekenden zit er nog niet in
 
hier is het vakantietijd, maar eigenlijk alleen maar aan t klussen met de "mancave" voor t hele gezin.
Het einde van deel 1 van vele delen die nog gaan komen nadert hopelijk komende week zijn voltooiing.

De "operatie kamer" waar straks open hart operaties aan motoren schoon en netjes kunnen plaats vinden heeft nog wel wat meer tijd nodig voor die helemaal klaar is
IMG_20210807_1936169.jpg
 
Maar t leef gedeelte gaat komende week wel ingericht en eindelijk in gebruik genomen worden!

Door ons toch wel vaak naïeve enthousiasme weer eens onderschat hoeveel werk het allemaal was en is, want hoewel ik echt niet heb liggen luieren hadden we toch in eerste instantie echt niet verwacht dat ik medio augustus nog steeds niet op mijn eigen bankstel neer kon ploffen.
IMG_20210807_1332161.jpg
..
 
Hoop komende week mag wel ergens tijd te vinden om de linker koppakking te vervangen want die laat af en toe wat druppeltjes KVS de cilinder in druppelen, want wil toch eigenlijk nog wel een paar KMS maken met t zijspan voor de vakantie al weer helemaal voorbij is... 🙈
 
Vakmanschap!!!! Proficiat met de werken !! Ik werk in de bouw en weet maar al te goed hoeveel werk en tijd erin gaat vooraleer je in dit stadium bent . Goed bezig !!! 😍🤩
Wanneer is de instuifparty??? 😜🥳🥳🍻🍻
 
Als jij t BOT niet naar je toe had getrokken dit jaar dan was t dit najaar al geweest.

Maar er komt zeker nog iets, maar denk niet dat t dit jaar nog zal gebeuren
 
Terug
Bovenaan Onderaan