EHE en zij(n)spannen; deel 2

Als jij t BOT niet naar je toe had getrokken dit jaar dan was t dit najaar al geweest.

Maar er komt zeker nog iets, maar denk niet dat t dit jaar nog zal gebeuren
Denk dat je het dit jaar al druk genoeg hebt zo ...
Herstel maar vlug die koppakking zodat je nog wat kan genieten van je welverdiende vakantie.
Grtz Fox
 
Het was ook geen verwijt hoor ;)
Hartstikke leuk om straks de Ardennen in te duiken voor een BOT

Ik ben altijd druk... Aard van het beestje.
Ik druk t er altijd wel gewoon bij tussen.
 
het is ook al lang mooi dat er dit jaar volop animo was om het BOT te organiseren

maar de 2022 editie van het BOT mag rustig deze kant op komen
 
IMG_20210907_2113353.jpg


De hypothese van laatst was juist... Er lekt idd koelwater de cilinder in...
 
Minstens net zo lang bezig geweest om de lijmtang te zoeken die ik altijd gebruik als klepveertang...

Als mijn werkplaats al op orde was geweest had de kop er in 1 avond al weer opgezeten
 
Slaap jij uberhaupt wel eens? Man wat een tempo, zeker in combinatie met al je geklus.
 
ik slaap best wel eens, maar wel heel vaak eigenlijk net te weinig, maar zo'n kopje er af en erop is net heel ingewikkeld hoor bij een GL
en helaas ook al veel te vaak gedaan de laatste jaren, dus ik hoef niet echt na te denken of eerst uit te zoeken wat er precies wel en niet los hoeft
 
ik combineer graag dingen door elkaar heen... MF-en onder vergadertijd en tennissen onder het klussen en ontbijten onder het sleutelen enzo ;)
 
Er zijn zoveel mooie blokken... Dus mijn verlanglijstje is nog zoooo lang....
 
Er zit weer leven in.

Heeft nog wel een minuut of 5 enorm staan roken uit de linker pijp, maar dat is nu wel weer weg.

Laat m even lekker warm draaien, morgen de bouten nog een keer natrekken en als ik dan na een kort proefritje niks vreemds zie, durf ik t er wel mee aan en heb ik vrijdagavond wat te kiezen
 
20210912_071645.jpg

de verse koppakking heeft het BOT goed doorstaan, maar ook de super trip op zondag; al heb ik de laatste 100 km die dag en ook de terugreis vandaag wel zonder achterrem moeten doen; de druk is volledig weg. Heb er nog niet naar gekeken, maar het houdt de traditie mooi in stand dat ik na elke trip weer wat te sleutelen heb ;)
 
20210912_094806.jpg


het was zondagochtend in Luxemburg best mistig in de lagere stukken en dat gaf prachtige uitzichten in de hogere regionen, dan keek je over de mist die in het dal hing heen.

ik was wel blij met mijn Handvatverwarming gisteren en vandaag. die heeft best veel aan gestaan.
@Guzzi Fox : jij vroeg naar wat beter is verwarmde handvaten of handschoenen. de handschoenen heb ik geen ervaring mee zoals gezegd, maar een groot voordeel van de HVV is toch wel dat je die altijd bij je hebt en dus zoals gisteren en vandaag in de mist met zomerhandschoenen toch kan voorkomen dat je ijskoude vingers krijgt.
 
Dat voordeel van handvatverwarming snap ik ja. Ik heb zelf gereden met drie verschillende handvatverwarmingen en met Gerbring handschoenen. 'Dunne' Gerbring handschoenen beviel mij het beste, die waren ook geschikt voor een koude ochtend in de herfst. En daarna de verwarming uit.
 
Vorig weekend zoals gezegd super gereden.
Maar op zondagmiddag kwam ik ten oosten van de moezel een paar GS-ridders tegen waarvan de voorste vrij riant de binnenbocht pakte.
Het kon net, maar ik pakte met t bakwiel wel net nog even zo'n opstaande betonrand mee...
Het gaf echt een rot klap en ik was echt bang dat de velg en de band aan stront zouden zijn, maar gelukkig alleen een fikse schaafplek op de velgrand.
Vanaf dat moment begon ik me toch te verbeelden dat die niet meer zo makkelijk recht uit liep.
Met name op de autobaan rit op maandag ochtend moest ik gevoelsmatig vrij veel tegen sturen om recht uit te gaan. Was ik niet gewend, maar gaf de vermoeidheid eigenlijk de schuld.
Dinsdag thuis nog wat beter getest en eens wat kritischer gekeken... Toen was t snel duidelijk
 
Terug
Bovenaan Onderaan