mss iets te maken met het feit dat ze rotax blokken gebruiken voor de nieuwe modellen en HD dat niet leuk vind?
of simpelweg door de crisus
Nou, die kan ik ook doorstrepen op m'n verlanglijst. Wat zuur!
tja wat wil je met die absurte prijzen van Buells, zelfs 2e hands was zo'n ding amper aan te schaffen.
wel jammer evengoed dat er steeds meer aparte motormerken/types verdwijnen door bezuinigingen.
Morini ook al failliet...
voor onze Italiaanse vrienden,
Milwaukee (STATI UNITI) 15 ottobre 2009 - Harley-Davidson ha deciso di vendere la MV Agusta. Poco più di un anno fa la Harley era arrivata in pompa magna a salvare la storia della motocicletta: tanti progetti pronti ad uscire dai cassetti e soldi freschi per gli investimenti. Ma di fronte alla caduta verticale delle vendite delle H-D (187.000 moto in nove mesi nel 2009 contro le 226.000 dell’analogo periodo dello scorso anno, 2,62 miliardi di dollari di fatturato contro i 3.23 miliardi da gennaio a settembre del 2008), a Milwaukee hanno deciso di andarsene e mettere sul mercato marchio e fabbrica MV Agusta: E come se non bastasse è stata bloccata anche la produzione delle Buell. La voce di un ritiro da Varese era nell’aria da tempo, ma sembrava impossibile che gli americani rinunciassero al business dopo averlo ben pagato e dopo aver cercato di acquisire la Ducati. La MV Agusta è ora in cerca di un acquirente: magari si farà nuovamente avanti Claudio Castiglioni, che di MV è oggi il presidente, ma che ne era il padrone prima della boccata di ossigeno della Harley-Davidson. Intanto è attesa al salone di Milano la F5, la più sportiva delle MV Agusta. Almeno lo speriamo
tja wat wil je met die absurte prijzen van Buells, zelfs 2e hands was zo'n ding amper aan te schaffen.
wel jammer evengoed dat er steeds meer aparte motormerken/types verdwijnen door bezuinigingen.
Morini ook al failliet...
Vond het wel meevallen , bij westcoast motors heb je er al 1 tussen de 5 en 7 koppen had je een hele dikke hoor.
Ik vind dat niet echt duur als je zo een ding hoort draaien klappen en beuken...
Als hij in me box paste had ik er 1 genomen ipv de monster die ik daar heb gekocht
tja wat wil je met die absurte prijzen van Buells, zelfs 2e hands was zo'n ding amper aan te schaffen.
wel jammer evengoed dat er steeds meer aparte motormerken/types verdwijnen door bezuinigingen.
Morini ook al failliet...
raar mijn xb12 is kleiner dan men 696
Denk wel dat je xb breder is of niet?
Zonde van Buell, maar ik zou het nog erger vinden wanneer MV Agusta failliet gaat.
en ik maar vertalen...
Het merk werd ook redelijk los van Harley gemanaged, maar was wel 100% dochter.goh, en ik maar denken dat de neige band die buell met H-D had de blokken en eric buell waren, ik heb volgns mij toch verschillende keren gelezen dat ie vond dat het een opmzichzelf staand merk was.
ik heb voor de rest niks met buel, maar altijd jammer als er een merk verdwijnt.