Zullen wel van een vrachtwagen zijn gevallen.Zelfs al zou hij de rest van zijn leven bougies willen hebben, dan nog.....17?
Heb je daar een linkje van? Ik heb er wel over gelezen op het MGCN forum maar nog niet kunnen vinden.Ik heb een galama ontsteking gekocht , bij deze kan je zelf een curve instellen, en er zit ook een instelbare toerenbegrenzer op.
Top ding , en niet duur.
Gisteren de nieuwe veertjes van de vervroeger geplaatst. Het valt op dat de veertjes verschillend van draaddikte zijn. Ik vind nog steeds dat ze statisch erg los hangen. Daarna twee uur bezig geweest om de ontsteking op tijd te krijgen. Dat is niet gelukt. Ik kan het moment van openen niet in een normaal bereik van BDP-10 krijgen.Ik heb een antipathie tegen contactpunten. Dat is met deze motor ook al weer terecht gebleken. Eerst wilde hij niet starten omdat de puntjes na het meten vet waren gebleven. Nu weer gekloot met de vervroeger. Ik ben al aan het kijken voor een vervanger maar een plug en play ontsteking kost snel 250 euro. De goedkopere Dyna dingen handhaven de mechanische vervroeger. Dan koop ik wel via Ali twee van die Dyna pick ups voor 25 euro per stuk en maak ik zelf wat.
Ik ben ook aan het onderzoeken of ik een BMW K75 ontsteking kan aanpassen. Twee pickups op 45 graden zetten.
Ik koop sinds 1985 elke paar jaar een nieuwe motor, waaronder een Aprilia en 3 keer een Ducati. Ik vind niet dat Italiaanse motoren er qua defecten slecht vanaf komen, in tegendeel.Ik heb geen vertrouwen in Japanse motoren en duitse motoren
Ze zegen dat ze betrouwbaar zijn maar gaan stuk als je het niet kan hebben
Neegeef mij dan maar Italianen die zijn betrouwbaar …………………… in stuk gaan en verassen je door dat niet te doen of is dat wat ze bedoelen met onbetrouwbaar